Medya karanlık orman
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN
İYİ OKUMALAR DİLERİMKorkuyordum, korku adeta damarlarımda akan kanla birlikte bedenimde geziyordu . Bu his beni mahvediyordu . Karanlık ormana , büyünün diyarına giden ulu ormana gelmiş, Efelya' nın girmemem gereken kısmına girmiştim. Aptaldım tam bir aptal... köyümüzün iki kadım diyarı ayıran sınıra sadece üç saatlik mesafede olduğunu unutmuş , hayatımın en büyük hatasını yaparak her zamanki yürüyüş patikamdan sapmıştım . insan diyarı olan evim ile büyülü diyar ı ayıran sınırdan habersizce geçmiştim . Şimdiyse burada sonsuza kadar mahkumdum.
Kalbim sıkışmaya bedenim kasılmaya başladı. Bir daha asla evime dönemeyecek asla annemi ve ablamı göremeyecek,babamın mezarını ziyaret edemeyecektim.
Zira sınır eski mi eski kadim bir büyüyle korunuyordu. Bir kere diğer diyara geçtin mi tekrar kendi diyarına dönmenin hiçbir yolu yoktu.Efelyanın ilk kurulduğu zamanlarda yapılan atalarımız tarafından barışın ve huzurun sağlanması için yapılan bu kadim büyü artık benim ölüm fermanımdı . Zira insanlar sihirli diyarda yaşayamazdı . Tıpkı sihirli sihirli varlıkların insan diyarında yaşayamadığı gibi
Burada benim gibi sıradan bir insanın yiyip içebileceği şeyler çok zor bulunurdu , sihirli bir yaratık tarafından öldürülmeme ihtimalim ise bu zorluğa zorluk katıcak tı . Evet imkansız değil zor diyorum çünkü ben anne ve ablam gibi zamanımı çay partilerinde , komşu ziyaretlerinde harcamamış , kendimi zorlu orman ve arazilerde , yokluk koşulları altında eğitmiştim .
En az bir savaşçı kadar eğitimli ve donanımlıydım . Tıpkı bir suikastçinin olması gerektiği gibi .
Ah onca şeyin arasında bunu tamamen unutmuştum . Evet ben bir suikastçıydım . Hızlı , çevik ve zeki her suikastçinin olması gerektiği gibi . Ancak ben öyle para karşılığı can alanlardan değildim . Sadece insanlara zulmetmekten zevk alan sadist aşağılıkları öldürür sonrada ölülerinin evleriyle birlikte ateşe verirdim .
Eğer bu yerde kapana kısılmış olmasaydım yarın bu tarifeyi annemin benim için damat adayı olarak belirlediği , beni adeta kurbanlık koyun gibi vermek istediği kont un oğlunada uygulayacaktım.
Aşalık herif köyden daha yeni ilk kanamaları gerçekleşen üç kişiyi geçen ayın sonunda tecavüz etmiş, kızlardan biri direnirken kafasının taş a vurarak vefat etmişti. Ölen kızın üstü iki kese altınla kapatılırken zavallı kızın arkasından ben hariç hiç kimse yas tutmamıştı ...ailesi olacak o iğrenç insanlar bile ... zaten suikastçiliği hobi olarak yapmamın nedeni bu ve bunun gibi meselelerdi . Bu işi hobi olarak yapmaya başladığımda fiziksel olarak 9 ruhen ise 90 yaşındaydım .
Ama artık bunların bir önemi yoktu . Tıpkı ailem gibi o iğrenç herif i de bir daha asla görmeyecektim nasılsa .
Suikastçi olma hobimi saymazsak asıl mesleğim ve evimizin tek geçim kaynağı olan avcılığı yapmaya henüz 12 yaşında yani 6 yıl önce başlamıştım . Zaten suikastçi olarak yaptığım kas ve çeviklik birikimine avcılığın getirdi artılarda eklenmiş , her sabah yaptığım av gezileri daima idmanlı kalmamı sağlamıştı. İşte bu yüzden bu ormanda hayatta kalmak benim için imkansız değil zordu .
Şuna emindim ki buraya annemi yada ablamı getirseler sabah ı bile göremez , bir yaratık tarafından öldürülmeseler açlıktan yada soğuktan ölürlerdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha nın gizemi (DÜZENLENECEK)
FantasyEfeyla nın iki tarafı vardı . Bir tarafta insanlar diğer tarafta ise tüm sihirli canlılar yaşardı . Aklı yerinde olan Kimse bu iki tarafı ayıran sınırı geçmez buna da cürret etmezdi . Zira sınırı bir kez geçen asla geriye dönemezdi . Sıradan bir ins...