Yeniden merhaba : bölüm sekiz

81 41 174
                                    

O gölün içinde gerçek kimliğimi hatırlayıncaya kadar durdum. Su insan benliğimi eritti ve beni gerçek halime dönüştürdü.

Yavaşça sudan çıktım . Şelalenin arasından sızan gün ışığına baktım . Sabah olmuştu. Acaba ne zamandır o gölün içindeydim...

Bedenimin tamamı sudan çıktığında kıyafetlerimi almak için bedenimi döndürdüm . O an kolumda yakıcı bir acı hissettim . Daha önce yaşadığım hiçbir acıya benzemiyor, hiç birini andırmıyordu. Hepsinden farklı ve çok daha acı vericiydi.

Sanki biri koluma aynı anda yüz farklı bıçak sokuyordu. Kolumdan akmaya başlıyan kanla acı yüzünden kapadığım gözlerimi dehşetle açtım 

Simsiyah bir kılıç ı sarmış olan üç ejderha , biri alev kadar kırmızı , diğeri karanlık kadar siyah ve sonuncusu buz gibi maviydi. Ejderhaların başlarının üstlerinde birer taç , hepsinin etrafını çevreleyen bir alev çemberi vardı.

Koluma kazınan sembolle hissettim , sadece ruhumun değil bedeniminde değiştiğini hissettim

Eskiden a kahverengi olan saçlarım artık sarıydı, en alt taraflarından açık mor renginde bukleler sarkıyordu. Yıllarca güneşte kaldığımdan dolayı bronzlaşmış olan tenim yerini gökteki bulutlar kadar beyaz bir renge bıraktı. Eskiden siyah a yakın olan gözüm şimdi yerini altın sarısının muhteşemliğine bırakmıştı

Eski bedenimin geri dönmesiyle bazı şeyleri tekrar hatırlamaya başladım. Ancak hala anımsayamadığım çok şey vardı. İnsan diyarına nasıl gitmiş , nasıl öyle bir ailenin eline düşmüştüm, yada nasıl....

Aklıma gelen son anıyla boğazım düğümlendi
Lavora benim can dostum , yoldaşım  nasıl nasıl izin verdim gitmene ...

Gözlerimden düşen yaşları elimin tersiyle sildim " hayır"  diye fısıldadım kendi kendime. Ağlamayacaktım . Basit hatamın bedelini lavora ödemişti . Şimdi yeniden güçsüz düşersem bu sefer onun gibi olanlarda karanlığa hapsedilirdi buna izin veremezdim . 

Hızla Kıyafetlerimi aldım ve giyindim tam geldiğim yöne gidip bu kadim yerden ayrılacakken duyduğum sesle olduğum yerde kaldım. Hızla arkamı döndüm ... evet bu oydu. Hafızamı kaybetmiş olabilirdim . Hala çoğu anım , hatıram yerinde olmaya bilirdi . Ancak onu unutmam imkansızdı ...

" yeniden merhaba ... twyla ... yeniden merhaba arkadaşım"

" lavora ... sen yaşıyorsun..."

Geçmiş 15 yıl önce
* lavora nın ağzından

Bir sonraki bölüm çoğu gerçek ortaya çıkacak . İyi okumalar . Oy ve yorum ATMAYI UNUTMAYIN.

Ejderha nın gizemi (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin