********************************************
_söylesene amca beni öldürdüğünde akacak olan kanım , seni korurken akan kanımdan daha çok mu olurİleriki kitaplara minik bir gönderme hehehe
bir diğer kitap ım olan sentra akademinin gelicek bölümlerinden minik bir paragraf 💜
*******************************************öncelikle buraya kadar okumuş ve destek vermiş herkese teşekkürler. benim için bir yıl süren harika bir yolculuktu. bunun bi veda olmadığını unutmayın. bu kocaa bi serisin ilk kitap ıydı sadece.
bu bölümde çok fazla sır ve gizem görücez. son kısımlarda yazan her şeye karşı kendinizi hazırlayın derim, zira akli dengelerinizle az çok oynayacağım 😁.
NOT : bir önceki bölümün sonunu anlamayanlar olmuş açıklayayım. kız kadınla olan konuşmasının ardından uykuya dalıyor ve uyandığında kendini eski evlerinde anne ve kardeşinin yanında buluyor .
iyi okumalar .korku dolu satırlar...
********************************************
boğazım daralmaya, nefes alamamaya başladım... herşey herşey basit bir rüyadan mı ibaretti yani. yaşanan onca şey . lavora, babam, ateş ormanı, krallıklar, kolumdaki dövme ....dövme ...
İLAHI BAKIŞ AÇISI
genç kız aklına gelen şeyle hızla giyisisini sıyırarak koluna baktı, önceden üç ejderhanın ahenkle dans ettiği resmin olduğu yerde şimdi sadece bembeyaz tenin ışıltısı vardı.
aslında Olanların hiçbir zaman olmadığını görmek kalbimde minik kızın kalbinde derin bir yara açtı. Her şey sadece bir rüyaydı ve gerçek hayatı işte burada bu minik kulübede üvey annesi ve kız kardeşiyle birlikteydi. onun hayatı buydu işte. sessiz yalnız ve mutsuz bir hayat....
Bu dünyada sahip olabileceği tek şey bundan ibaretti.
Genç kız derin bir nefes alarak yataktan kalktı ve ona bağırıp işleri yapmasını söyleyen annesinin yanına gitti.
ardında ki karanlığın içinde saklanan iğrenç yaratıktan ve onu yöneten kalpsiz ruhtan bir haber olarak...
son
devam edecek ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha nın gizemi (DÜZENLENECEK)
FantasíaEfeyla nın iki tarafı vardı . Bir tarafta insanlar diğer tarafta ise tüm sihirli canlılar yaşardı . Aklı yerinde olan Kimse bu iki tarafı ayıran sınırı geçmez buna da cürret etmezdi . Zira sınırı bir kez geçen asla geriye dönemezdi . Sıradan bir ins...