0.9

576 58 10
                                    

Hazal: NE İSTİYORSUN BENDEN NE İSTİYORSUN BE!

Hazal: KESİN ŞİMDİ DE AÇIK DURUYORDUR DEFTERİM O YÜZDEN OKUMUŞSUNDUR.

Özgür: hemen bağırma bana.

Hazal: bağırma mı!?

Özgür: evet bağırma.

Hazal: bak, diyorum ki sana yüz yüze konuş o zaman benimle.

Özgür: fikrin değişecek mi?

Hazal: her konuda hayır.

Hazal: bak senin sevgine saygı duyarım ama sen de benim durumuma saygı duymalısın.

Hazal: ben sevmiyorum, zorla mı sevdireceksin?

Özgür: zorlama falan bana uzak konular.

Hazal: sabır ya sabır.

Hazal: e o zaman?

Özgür: sen beni sevip sevmediğini nereden bilebilirsin ki hem? Tanısan belki seveceksin.

Hazal: bak bana benim çözümünle geliyorsun.

Hazal: çözüm değil ama benim fikrimle.

Hazal: tanıt o zaman kendini yüz yüze konuşalım, tanıyayım sen?

Hazal: fikrim net, sabit biliyorum değiştirmeyeceğimi çünkü olmaz.

Hazal: hedeflerim var, bu işlerle uğraşamam bu yıl.

Hazal: ama bu tanışmaya, seni tanımaya mani değil bak bunu kendim de söylüyorum.

Hazal: severim, sevmem o zaman gösterir ama geçenlerde yanına gelip konuşmaya çalıştığımda konuşmadın bile benimle.

Hazal: ne bu iş?

Özgür: seninle o gün konuşamadım çünkü manyak heyecanlandım ve pat diye yanıma geldin kızım.

Özgür: tamam konuşalım senin istediğin gibi olsun ama karşındaki insan senin gibi normal tepki veremiyor.

Hazal: diğerlerinin yanında böyle değilsin ama.

Hazal: pat pat konuşuyor, bülbül gibi şakıyorsun mübarek!

Özgür: diğerlerinden hoşlanmıyorum.

Hazal: offf offf.

Hazal: uydurduğunu düşünmeye başlayacağım çünkü böyle bir şey değil bu.

Özgür: nasıl?

Hazal: anlamıyor musun?

Hazal: ilk başta ben bile çekindim ama sonra açık açık reddettim seni.

Hazal: kalbini kırmaktan korktum ama açık açık söylediğimde bile geri adım atmadın.

Hazal: hele senin yanına geldiğimde benimle hiç konuşmadın ya.

Hazal: yanlış anlamaya başladım.

Özgür: nasıl anladın anlatsana?

Özgür: ne hissettirdim sana?

Hazal: benden nefret mi ediyorsun sen?

Özgür: DUR Bİ DAKİKA NE?

Özgür: bunu mu düşündün?

Özgür: nasıl düşündürttüm?

Hazal: benden nefret ettiğini sanmaya başladım çünkü pat diye yazdın, benden hoşlandığını söyledin ama okulda tek kelime etmedin.

Hazal: üstelik defterimi okudun.

Hazal: benden nefret mi ediyorsun da tüm her şeyi açık bulmak için söylüyorsun diye düşünmeye başladım.

Özgür: aklım almıyor.

Özgür: bunları düşündüğüne inanamıyorum ben.

Özgür: senden nefret etmem için tek bir neden yok ortada Hazal niye nefret edeyim ben senden?

Görüldü

Özgür: niye senin açığını arayayım?

Görüldü

Özgür: öyle olsaydım anonim ayaklarına yatardım ama beni bil, beni gör istedim sadece.

Hazal: ne bileyim ben aklına bin bir türlü şey geliyor insanın.

Özgür: anladım bunu, sen beni kabul etmeyeceksin.

Görüldü

Özgür: kabul ettirmek çok isterdim ama bunu madem istemiyorsun senden bir şey rica edeceğim.

Özgür: sınıftaki beni boş ver, herkesle papağan olan Özgür'ü, herkesle iletişim kurabilen Özgür'ü, herkese gerektiğinde lafını geçirebilen Özgür'ü unut gitsin ve o sınıfta kalsın.

Özgür: seninle bırak burada konuşayım.

Özgür: seni burada bile olsun tanıyayım, iletişim en azından kopmasın çünkü biliyorum ki öbür türlü alışana kadar yine zar zor konuşurum seninle.

Özgür: hayatında gördüğün en konuşkan insanlardan biri olabilirim ama seninle sadece "şimdilik" konuşamıyorum, bilmiyorum, olmuyor.

Özgür: yüz yüze tanışmayı seviyorsun biliyorum ama sen de beni tanırsın en azından burada.

Özgür: olmaz mı?

Görüldü

Özgür: her neyse.

Özgür: iyi akşamlar.

Özgür çevrimdışı

Hazal yazıyor...

Hazal çevrimiçi

Hazal yazıyor...

Hazal çevrimiçi

Hazal: iyi akşamlar.

Hazal çevrimdışı





Benim De Bir Kalbim Var | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin