Kitaba başlarken demiştim ki size; "Yeni bir dünyaya açılırken söyleyebilecek afilli sözcüklerim pek yok aslında. Sadece şunu söylemek isterim ki zihnimin içindeki arkadaş canlısı tarafımı kapsayan bir başka evrenime hoş geldiniz. Sizi uzun süredir burada bekliyordum..."
Şimdi o afilli sözcükler hâlâ yok... Yani ne diyebilirim ki size? Topu topu üç tane şiir yazdım sadece ama bütün afilli sözcük olayını orada harcadım. Aklıma gelmiyor öyle bir şey.
Ve ve ve... Dedim ya hani arkadaş canlısı tarafım bu texting diye. Baya öyle yani bu konuda hemfikiriz bence. Çok arkadaş canlısıydık. Baya öyleydik.
Şimdi biraz duygusal tarafım konuşacak.
Abi ben sizin o yorumları gördükçe çıldırıyorum harikasınız siz. Yani afedersiniz ama salak salak gülüyorum ekrana bakıp. Sonra manyak manyak davranıyorum, kardeşim diyor ki "Ya abla manyak mısın delirme!"
Kardeşim nasıl delirmeyeyim büyük kitlesi olmayan sıradan bir yazar gibi bir şeyim orada üç beş kişi yazıyor ben de yiyorum kafayı yazdıkları şeyler beni motive ediyor belki ve fazla motive olduğum için salak salak davranıyorum... Olabilir böyle şeyler belli etmiyorum ama herkes alışsın yani ;)
Güya duygusal konuşacaktım. Neyse.
Dostlar, kısacık şu yolda yanımda olduğunuz için minnettarım size. Teşekkür ederim. Her zaman yanımda olan arkadaşlarım, artı olarak her zaman sanal alemde yanımda olan arkadaşlarım size çokça teşekkür ederim. Bazıları bilirler ki zaman zaman kendimi kötü hissettiğim dönemler oluyor. O dönemlerde yanımda olduğunuz için teşekkür ederim. İsmimi, yüzümü, yaşımı dahi bilmezken siz, bana bu denli ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Beni ismimle ya da yaşımla değil, yazdıklarımla anladığınız için teşekkür ederim.
Bilirsiniz, ben kendimi yazarak anlatırım. Düşündüklerimi, hissettiklerimi; nefret, sevgi, arkadaşlık, üzüntü gibi duygularımı hikayeleştiririm. Anlaşılmak istediğimden mi emin değilim açıkçası ama beni, cümlelerin altında yatan anlamlarla keşfedilmesini severim. Özgür'ün günlüğünden bir sayfa vardı:
"İnsan, bazen dile getiremediği ve çekindiği şeyleri kağıda döker... Romanlar, yazarların zihinlerinin anahtarıdır..."
Şimdi daha iyi anlatabilmişimdir kendimi umarım. Size, zihnimin bir köşesini açtım. Oraya davet ettim ve bundan da hiç şikayetçi değilim. Daha çok şey var zihnimde, kafamda anlatılmayı bekleyen. Daha çok anlaşılmak isteyen tarafım var içimde. Kimisini textinglerle, kimisini kısa hikayelerimle, kimisini romanlarla anlatacağım size. Sadece biraz zamana ihtiyacım var diyebilirim.
Umarım finali beğenmişsinizdir. Aklımda en başından beri farklı bir final var ama kurgu benim elimde değildi işte. Kendisi sürüklendi biraz bu finale.
Eh, hikayenin sonuna geldik ama benim sizlere açmak istediğim bir sürü fikir, düşünce var hâlâ. Bunları şu şekilde işleyeceğiz. Yakın bir zaman da kısa bir hikaye yükleyeceğim ve tek bölümlük olacak. (İnanın o kadar içime sindi ki...) Ardından ben, üzerine çokça yoğunlaştığım bir roman yazacağım ve tutarsa var ya... Tutarsa ne olur bilmiyorum ama heyecanlııı. Sonra yavaş yavaş texting ve kısa hikayelerle devam :)
Şimdi dönelim Benim De Bir Kalbim Var'a.
Benim De Bir Kalbim Var, öyle garip bir şekilde geldi ki aklıma nasıl anlatılır hiç emin değilim. Gece geç saatlerdi ve oturdum ilk bölümü yazdım. Sonra ayrı bir yere, Hazal'ın şiiri dediğimiz şiiri yazdım, tüm içtenliğimle, o an hissettiklerimle. Okuduğunuz kitabın mayası o şiirdi ve o şiire göre yoğruldu. Şimdi dönüp baktığımda daha iyisini yazabilirdim, aklımdan geçmedi değil, ama o an onları hissediyordum ve şiirde oynamalar yaparsam o anımı, o düşüncelerimi unuturdum. Kitabın olayı ve vermek istediğim mesajlar o anki içtenlikte gizli.
Anlatmak istediğim çoğu şey var size yemin ederim ama böyle birebir olmuyormuş cidden. Ne bileyim. Garip.
Özgür. Bana sevmeyi, senin gibi sevmeyi öğrettiğin için sana çok teşekkür ederim. Benim de aklım almıyor senin sevgini. İçimdeki vazgeçmeme inancını koruduğun, bana gerçekten hissettiğimde hislerimin doğruyu göstereceğini ifade ettiğin için teşekkür ederim.
Hazal. Bana dik başlılığı ve en önemlisi, şiirleri sevdirdiğin için teşekkür ederim.
Ve her birerinize teşekkür ederim. Beni anladığınız için.
Anlaşılmaya ihtiyacımız var.
Çünkü bizim de bir kalbimiz var.
Kendinize dikkat edin.
mf, lady.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim De Bir Kalbim Var | Texting
Teen Fiction❝Şimdi geriye dönüp baktım da okunmuyor sanki yazılar. Ben mi bulanık görüyorum yoksa? Tükenmez kalemimin mürekkebi dağılmış kağıda. Bir de ıslak tüm sayfa.❞ ᡣ𐭩 +0554**: hoş geldin sınıfımıza hanımefendi +0554**: tek istediğim sana açık olan kal...