21. Kapitola - Nová

93 4 0
                                    

Stihli sa domov dostať včas, kým sa obloha stratila za hustými tmavými mračnami a vonku sa rozzúrila silná búrka.

Ashley si stále musela zvykať na počasie, pretože v Nórsku takéto náhle výkyvy neboli bežné.

V predsieni ich privítalo malé klbko radosti. Mathéo, ktorý tam dovtedy ležal stočený v klbku, začal nadšene poskakovať a s jemným kňučaním vítal svojich pánov.

Ashley sa k nemu sklonila a vzala si ho na ruky, aby ho upokojila. Nemohla potlačiť radosť, ktorú jej šteniatko spôsobovalo. Spolu s ním sa Ashley a Sam vybrali hlbšie do domu.

Mathéo sa rozbehol a jedným nemotorným skokom sa dostal na pohovku, kde sa začal dožadovať pozornosti. Ujala sa ho Taylor.

Väčšina svorky bola doma. Spoločný večer trávili v obývačke, kde popíjali víno a ich tichá, mierne napätá vrava sa niesla vilou. Len jedna tvár na veľkej pohovke chýbala.

Sam aj jeho spoločníčka si všetkých premeriavali a potom si vymenili pár veľavravných pohľadov.

„Nie je tu," ozvala sa Taylor, keď si všimla ich napäté výrazy.

„Odišla už pred pár hodinami," dodala Charlotte.

„Príde?" Ashley prestúpila z nohy na nohu a znovu prebehla zrakom po všetkých prítomných. Chlapčenská časť svorky sedela na kraji pohovky a boli pohrúžení do vlastnej debaty. Okolité dianie ich nezaujímalo a príchod alfa samca a novej členky domácnosti si pravdepodobne ani nevšimli. Taylor, Charlotte, Shinnon a Victoria zvierali v prstoch stopky vysokých pohárov s rubínovo červenou tekutinou a ich pohľady boli zadumané.

„Nevieme. Odkedy ste sa s Vicky vrátili, správa sa divne. Nikomu nič nehovorí, vykráda sa a tvári sa, akoby sme neexistovali."

„Aspoň je tu pokoj," neodpustila si Shinnon jedovatú poznámku. Nikto jej neoponoval. Alisha bola od Ashleyinho príchodu večne nahnevaná. Vyhovovalo im, keď sa na chvíľu stratila. Jej nepríjemná nálada nikomu nevyhovovala.

„Zvažovali sme," Taylor sa znova ozvala, „že je možné, aby sa spolčila s Andym."

Ashley si odfrkla. Sam zovrel pery a ostatné dievčatá na neho upreli zrak.

„V piatok to zistíme," prehovoril ticho.

„Pripadám si ako v telenovele. Predstavte si tú upútavku. Ohrdnutá milenka, ktorú skúšal sám osud a alfa samec, ktorý má na výber z ďalších štyroch dievčat. Vzplanie ich láska znovu, alebo sa Alisha vráti k svojmu predchádzajúcemu milencovi a Sam začne konečne žiť?" Shinnon prešla voľnou rukou dramaticky po vzduchu, akoby sa snažila niečo načrtnúť.

Taylor sa zachichotala. Ashley pokrčila plecami, i keď jej vôbec nebolo po vôli, že Al a Sam mali k sebe predtým veľmi blízko. Znášala to len ťažko a bála sa, že preto medzi nimi vzniknú rozbroje.

„Pridáte sa k nám, hrdličky?" Charlotte zmietla zo stola Shinnonine predchádzajúce slová a upriamila pozornosť na posledných chýbajúcich v ich alkoholovej skupinke.

„Myslím, že si pôjdem ľahnúť," odvetil Sam pohotovo, aby zakryl to jediné slovko, ktoré mohlo v tomto dome vyvolať vojnu. A to aj napriek tomu, že tá, ktorá by bitku mohla začať, tu nebola.

„Aj ja. Bol to dlhý deň," Ashley na znak súhlasu zívla. Popriali všetkým dobrú noc a vybrali sa spoločne na poschodie.

Kráčali v tichu a ani jeden z nich sa neodvážil opýtať, či budú spať oddelene. Po príjemne strávenom dni ich to oboch lákalo k sebe, ale riskovať, že by to videla Alisha, hoci tušili, že dnešnú noc strávi tiež v niekoho objatí, bolo riskantné.

Vlčia nevestaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt