odpowiedzi bohaterów

5.9K 439 177
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

LUKE:

Q: Oj skarbie.. Współczuję ci rozmowy z Stellą.

A: Nie było tak źle. W zasadzie to bardzo mi pomogła. Wiem, że wydaje się być niezbyt... hm, delikatna, ale wątpię, że z inną dziewczyną dogadałbym się w ten sposób.

Q: Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym aby ruszyć z Mikey'em w podróż do nikąd i wszędzie?

Będzie ruchanko? B)

A: Jeszcze zanim powiedziałem rodzicom o tym, że jestem gejem. Sądziłem, że tak będzie łatwiej. Moglibyśmy uciec. Pozwoliłbym mu wybrać miejsce, w którym byłby szczęśliwy. Ja byłbym wszędzie, bo byłbym z nim. Ale teraz... Teraz to raczej bez znaczenia, prawda?

A co do drugiego pytania... chciałbym, może jeszcze nie wszystko stracone, hah.

Q: Miłość czy Pingwiny?

A: Co to w ogóle za pytanie? Oczywiście, że pingwiny.

Q: skarbie, jak się czujesz ze świadomością, że twój własny ojciec cie nie toleruje?

A: Szczerze mówiąc... w tym momencie mam to gdzieś. Nietolerancja mojego ojca była głównym czynnikiem, przez który wszystko się posypało. Gdybym mógł cofnąć czas zapewne o niczym bym mu nie powiedział. Mogłem się domyślać jak zareaguje, ale jednak trochę trudno jest żyć wiedząc, że ojciec najchętniej wymazałby cię ze swojego życia.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

MICHAEL:

Q: masz zamiar pogodzić się z luke i wytrzymać ten rok?

A: Chyba już znasz odpowiedź na to pytanie. Chciałem, naprawdę. Ale wierzcie mi, że tak będzie lepiej.

Q: Czy chciałeś kiedyś napisać piosenkę o Luke'u?

A: Chciałem, chcę. Pomijając fakt, że jestem w tym beznadziejny... cóż, może kiedyś będę miał okazję. Chociaż wątpię, że jakiekolwiek słowa oddadzą to, jak się przez niego czuję.

Q: zostań moją seksowną żonką.

A: Cóż, Stella stwierdziła, że wewnętrznie jestem dziewczyną, więc myślę, że bycie żoną jest w moim przypadku możliwe. Masz żonę.

Q: Hejjjj!

A: Cześć! :D

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

CALUM:

Q: idk czy było napisane, ale o co poklóciliście się z michaelem?

A: Wątpię, że Michael chciałbym, żebym o tym opowiadał. Powiedzmy, że... cóż, jestem skończonym dupkiem i od początku wiedziałem o orientacji Michaela, nawet jeśli on nie do końca zdawał sobie z tego sprawę. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z osobą homoseksualną, więc... uch, nie byłem zbyt wyrozumiały.

Q: O co pokłóciłeś się z Michaelem?

A: Boże, nie moglibyście spytać, no nie wiem, co u mnie?

Q: Wjebiesz się dla mnie w ścianę?

A: A ty dla mnie?

Q: wszyscy chcą wiedzieć o co się pokłóciliście z Michael'em

game over ❃ mukeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz