Prober se, Hanno!
Snažím se uklidnit a přesto sotva popadám dech. Chovám se jako malá nadržená třináctka, co by dala cokoliv za to, aby se jen lehce prstem dotkla nějakého youtubera.
Je ti dvacet holka!
Měla bych si uvědomit, jako celou dobu, co jsem si to uvědomovala předtím, že je to jen člověk, co se snaží bavit lidi. I přes to, jakmile vstoupil na plac, málem jsem se štěstím rozkřičela. Jakmile nás přivítal, ztuhla jsem a prostě ho jen pozorovala. Musela jsem mít otevřenou pusu a vypadat jako idiot. Ale bylo mi to v tu chvíli jedno. Lepší než abych začala ječet, v tom jsem se naštěstí dokázala udržet.
Byla jsem na utuberingu, akci pořádané youtubery pro nás fanoušky, ale nešlo jen o přátelské setkání plné podpisů a focení, ale šlo hlavně o program. Právě proto jsem se chtěla uklidnit a užívat si, co si pro nás všichni připravili, ale byla jsem tak moc pohlcená přítomností Atiho, prvního youtubera, kterého jsem znala, že jsem si prostě nemohla pomoci. Vlastně jsem znala jen jeho, Jirku Krále a fashion blogerky, na které jsem se však neměla potřebu jít podívat. Vypadalo to, že po třech letech jsem se konečně chtěla věnovat něčemu jinému než kosmetice. Samozřejmě jsem se malovala, ale neprožívala jsem to a vypustila všechny videa o kosmetice, všechny články s recenzemi na ni a začala se víc věnovat důležitějším věcem. Proto mi zůstali na youtube jen Ati a Jirka Král. Měla jsem tak víc volného času a jen se občas zasmála nad jejich praštěnými a milými videi. Taky se mi líbilo, jak jsou oba úplně jiní, proto jsem si je tak oblíbila. V každém se skrývalo úplně odlišné kouzlo.
A já teď stála před jedním z nich a nemohla se ho nabažit. Byl to pro mě naprosto perfektní zážitek.
,,Aby si sa z nej neurobila," drcl do mě najednou kluk vedle. Konečně jsem se trochu vzpamatovala a zavřela pusu. Musela jsem se zasmát. Otočila jsem se na neznámého Slováka a přemýšlela, jak ho odpálkuji.
,,Tak málo mi nestačí," vypustila jsem ze sebe. Sebrala jsem své obvyklé sebevědomí a začala si ho prohlížet. Byl docela vysoký, někoho mi matné připomínal, ale nemohla jsem přijít na to koho.
,,Na to by som sa pozeral," mrknul a opět mě bouchnul do ramene.
,,Mimochodom, som Matúš," představil se a podal mi ruku. Už jsem si začínala vybavovat, že jsem ho nejspíš včera viděla na nějakém videu. Sjížděla jsem si včerejší den všechny youtubery, abych věděla, jestli mě bude bavit ještě někdo jiný, než ti dva zmiňovaní a abych nebyla za úplného trotla, co jede na youtuberskou akci a v podstatě nikoho nezná.
,,Hanna. S dvěma nn, podotýkám," potřásla jsem si s ním a dodala vtipně.
,,Si cizinka?" zeptal se pobaveně.
,,Ne, jen moji rodiče měli smysl pro humor. Ale já si nestěžuji," musela jsem se pousmát nad tím, jak komický rozhovor jsme spolu vedly.
,,Jsi youtuber, že?" zeptala jsem se, abych se ujistila.
,,Si ma nespoznala? Som nasratý, na takej akcii a ty ani nevieš, kto som?" s naprostým nadšením řekl a utahoval si ze mě, ale myslím, že byl spíš rád.
,,Abych se přiznala, znám tu jen dva účinkující, tedy kromě kapel," přiznala jsem se.
,,Tak to si riadne dobrá. Môžem ti blahoželať, lebo som sa obával, že keď ma uvidíš takmer blízko seba, že sa ihneď rozplynieš, lebo si z Atiho bola taká hotová. Môžem ťa pozvať na pivko?"
Přijme Hanna pozvání?
Proč ji pozval na pivko? Má tolik času věnovat se něčemu jinému než vlastnímu programu?
Co si o Hanně myslí? Co si Hanna myslí o něm?
Další díl 5.6. :)
ČTEŠ
To ako vážne, Matúš?
FanfictionJak moc ovlivní neznalá Hanna srdce slavného youtubera? Je vlastně možné, aby se dali dohromady? Proč ho nechce? Je v tom někdo jiný? A jde tady vlastně vůbec o lásku nebo je to všechno úplně jinak? Jak moc vás může ovlivnit jeden jediný den? Kdo...