(15+) 4. Na památku?

475 21 0
                                    

U jednoho z nich jsme se zastavili. Matúš ho odemknul, na chvilku se zamyslel a pak ho zase zamknul, aniž by cokoliv udělal. Popostrčil mě, tak abych stála zády k autu a lehce se o něj opírala, stoupnul si naproti mně. Lehce se ke mně sklonil, dal mi pusu na tvář. Vzala jsem ho za ruce a položila si je na svoje boky. Přistoupil ke mně ještě blíž a dal mi polibek na rty, který se proměnil ve vášnivé líbaní, které bylo náruživé i něžné zároveň. Dokonalá kombinace. Rukou jsem mu prohrábla vlasy a užívala jsem si chuť jeho jazyku, chutnajícího po pivu. Vytáhla jsem mu tričko a prozkoumávala jeho hladkou kůži na žebrech, ostré ohraničení svalů na bocích a měkký proužek chloupků, který mě naprosto vybízel k tomu, abych pokračovala níž. Trochu drsněji jsem se dotkla jeho vybouleniny na kalhotách. Odklonil se, koukala jsem na něj, jak lehce zasténal a kousnul se do jazyka. Pak si přitisknul rty na můj krk a zlíbal ho. Potom mě přitisknul na auto, jednou rukou mi vyhrnul šaty, aby mě mohl chytnout za zadek a druhou mi chytnul hlavu a opět mě dlouze políbil. Zajímalo by mě, co to vlastně děláme. Chytnul proužek mých kalhotek a pomale je začal stahovat dolů až úplně k zemi. Prsty mi přejel po poštěváčku a jedním zajel dovnitř. Musel cítit, že jsem úplně vlhká, několikrát do mě ještě ten prst zabořil a pak si tou rukou začal rozepínat svůj pásek u kalhot, pořád mě líbal, tak jsem mu jednou svoji rukou pomohla rozepnout kalhoty. Stáhli jsme je na boky. Vytáhla jsem jeho přirození a okamžitě ho strčila do sebe. Byla jsem naprosto připravená, vzrušená a plná euforie z toho že jsme tady. Kdokoliv mohl přijít, ale vůbec jsme se o to nestarali. Pomale začal přirážet a tempo zvyšoval. Líbal mě přitom po šíji až k ústům.

,,Ach, kruci, ano, prosím," šeptala jsem mu přímo do úst a užívala si každý jeho dotek.

Musela jsem zarazit své nehty do jeho ramene, jelikož jsem se dostala na vrchol. Ještě párkrát  do mě zabořil a poté se zastavil. Své vydechnutí ztlumil o můj krk a poté mě objal. Políbil mě do vlasů a začal si natahovat kalhoty. Upravila jsem se a když jsem si chtěla natáhnout své kalhotky, zarazil mě a začal mi je opět sundávat, odemknul auto a zastrčil je do jedné přihrádky.

,,Na pamiatku," pronesl.

,,Jedna z tvých mnoha trofejí?" zeptala jsem se a začala se vracet do reality.,,Budú sa medzi nimi vynímať," řekl s přitroublým výrazem ve tváři, abych si uvědomila, že si dělá legraci.

Zkontrolovala jsem se v zrcátku, mezitím, co na mě pořád koukal a čekal. Otočila jsem se na něj a nevěděla, co říct. Začal mít takový roztomilý výraz ve tváři, jako by mě chtěl ujistit, že jsem naprosto božská a můžu být v klidu.,,Usmej sa, predsa. Bolo to dokonale, nie?" konečně řekl a přistoupil, aby mě mohl chytnout kolem boků. Dal mi na tvář pusu a vykročil zpátky, směrem k ostatním.

,,Co tohle mělo znamenat?" zeptala jsem se zmateně. Pořád jsem nevěděla, jak to mám brát, co od něj očekávat.

,,Vieš, čo som ti hovoril na začiatku?" zeptal se a pohlédl na mě tím nejvíc neodolatelným pohledem na světě, který říkal ,,Vem si mě, teď a tady."

,,Že by bylo těžký v mé přítomnosti si nic nezkusit. To jsi splnil, vyspali jsme se spolu, no a?" Nějak jsem ho nechápala, prostě se semnou chtěl vyspat, jak už naznačil a to se mu povedlo.

,,Dobrá. Možno som to povedal trošku inak než som povodne myslel. Nechcel som hovoriť, že ťa chcem opichať. Mal som na mysli, že sa ťa chcem pokúsiť sbalit akože celkovo," řekl pomateně. Uchechtla jsem se.

,,Ty jsi blázen," dokázala jsem na to jen říct.

,,A riadny, do teba," přiznal se.

,,Víš, já si nejsem jistá, jestli se ti podařilo mě sbalit. Nevím, jestli je to správné," začala jsem. Trochu se zarazil a zastavil se. Už jsme byli skoro u ostatních, možná by bylo lepší vyřešit to teď. Ještě než jsem stačila pokračovat, zeptal se sám.

,,Šlo iba o sex?" 


Co mu Hanna odpoví? Jak to bude dál? Jak to vidí Matúš? Co ostatní?

Další díl 12.6. Jak jste si mohli všimnout, přidávám po dvou dnech. ;)

Omlouvám se za zvrhlosti, ale vůbec jsem se necítila divně, když jsem to psala :D půlka mé sbírky v šuplíku je plná takovýchto textů :D

To ako vážne, Matúš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat