5. Buď v klidu

414 24 0
                                    

Omlouvám se, že v pátek nebyla další část, měla jsem moc práce :)


,,Šlo iba o sex," přitakala jsem mu. Přikývl na souhlas a pokračovali jsme v cestě. Bylo to zvláštní.

Raději jsem si vytáhla mobil, abych zjistila, že jsme byli pryč zhruba půl hodiny, což se dalo ještě nějak vysvětlit.

Přistoupili jsme k sedačkám, kde už seděli jen ti dva naši kluci. Oba se na nás koukali s vysmátými obličeji, jak k nim přistupujeme ve společným objetí a já se musela kousnout do jazyka abych nevybouchla smíchy.

,,Kde ste boli?" ihned začal Peter.

,,Projít se, to se nesmí?" odpálkovala jsem ho, sebrala mu jeho pivko ze stolku a pořádně se napila. Měla jsem řádnou žízeň a sledovat vyjevený výraz Petera, který tohle nečekal, bylo taky k nezaplacení. Usoudil, že jsem alespoň pořádně otrkaná.

Matúš mě pustil a šel si sednout a já popadla Filipa a snažila se nějak rozumně rozloučit s tím, že bychom měli pokračovat v našem plánu a že se kolem sedmé zase sejdeme.


Z pohledu Matúše


Doprdele. Ako som sa mohol ocitnúť v také situácii. Vôbec netuším, čo sa to vlastne pred chvíľou stalo. Mali sme spolu sex? Normálne, u auta? Matúš? To ako vážna? Mohlo nás vidieť toľko ľudia a ty sa necháš tak lehko zmanipulovať? Stále som sa nechápal, ale na druhú stranu to bolo vážne vzrušujúce. Len som tomu nemohol uveriť. Seděl som vedľa Petera a čučal sa na stolček, ako by ma hypnotizoval.,Matúš?" šťúchnul do mňa naraz Peter.

,,Hej, čo?" spýtal som sa.

,,To sa chcem spýtať ja teba. Je všetko v poriadku? Čo ti to urobila?" chechtal sa mi.

,,My sme sa spolu vyspali," povedal som rýchle.

,,Čože? Akože fakt? Čože," začal plácať rukami a neverícně na mňa pozeral.

,,Akože fakt. Prečo by som to len tak povedal?"

Stále som nad tím rozmýšľal. Upríme som toto dlho neurobil. Dlho som nikoho nemal a dlho som s nikým takto nespal. Neviem, čo ma to popadlo. Vlastne som celkovo netušil, ako som sa s ňou vôbec zoznámil.

,,A do frasa. Matúš," nastavil mi ruku akože na plácnutie, tak som ho lehko plesknul, stále prejatý z toho čo sa stalo.

,,A prečo si teda takto zmetený?" spýtal sa ma.

,,Lebo..ja ani neviem prečo. Ale vieš...hovoril som jej, že som ju chcel zbaliť a ona mi hovorila, že to sa mi tak úplno nepodarilo a tak sme si hovorili, že šlo iba o sex," vykopal som zo seba.

,,Kurva Matúš, ty si sa do Hanny zaľúbil! Taká tvoja láska na prvej pohlednutie," začal byť Peter v eufórii a plň radosti, ako by sa to stalo jemu. A vlastne keby stalo a dopadlo isto ako u mňa, tak by v takej eufórii vôbec nebol.

,,Pekně ďakujem za informáciu," naštvaný som povedal.

,,Ale veď nieje všetkému koniec," začal uvažovať, i keď neviem nad čím, lebo toto nemalo akukolvek šanci.

,,Ako že nie? Za prvej ma odmietla a za druhej bude několko kilometrov ďaleko, takže to je vlastne uplne jedno," zúfal som si.

,,Veď na ňu alespoň čo skoro zabudneš," opäť optimisticky premýšľal. Ja v žiadnom prípade nevidel nič pozitívne na tom, že už sa s ňou nestretnem a ani neviem prečo, keď som ju znal sotva par hodín.

,,Matúš?" povedal rázne ,,chovaj sa ako chlap a nie ako pipina, čo pák toto my robíme?" spýtal sa ma a pritom moc dobro vedel ako sa choval on, keď bol vo stejnej situácii, akurát v trošku lepších podmienkach.

,,Stejno naň čo skoro zabudneš," opakoval a ja si to zrazu  uvedomil tiež. Veď má pravdu. Čo sa chovám ako nejaká chudinka? Sotva ju znám, nemôže mi chýbať. A veď si s ňou dnes stále  môžem porozprávať a môžeme si písať ako priatelia. Mal som nejakú slabú chvíľu.


O siedmej som sa i pres to začal pozerať, kde by som ju mohol naisť, dúfal som, že príde do backstage, lebo sme jim dali tie pásiky a odpočívalo sa tu najlepšie. Sám o sebe som však nevedel či si nejaký odpočiniek zaslúžim lebo všetky zápasy hrané po tom incidentu som těžko nezvládnul.

Opäť sa nás zašlo viac, kto mal malú prestavku a tak som sa zabával s ostatnými.

Peter do mňa naraz silno uderil, lebo sedel naproti a tak mal výhľad na prichazajúcích a pozrel ju, tak sa mi to snažil naznačiť. Otočil som sa. Bola vysmiata ako slniečko, ostatný si ju začali prehlížet a zisťovať kto to je. Peter začal vysvetlovat, akože naša známa samozrejme. Prišla ku mňa a chytila ma okolo krku, vlepila mi pusu priamo na pusu a pohlédla mi hlboko do očí. Samou radosťou som sa usmial. Čo to so mnou zase je? 



Proč mu dala Hanna pusu? Jak to bude mezi nimi dál? Je to všechno jenom hra? Proč je Matúš z Hanny tak hotový? Může tohle všechno vůbec dobře skončit?

Další část ve středu 17.6.


To ako vážne, Matúš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat