,,Hanna?" potichu som jej hovoril do ucha, keď som sa ráno zobudil.
Nepočula ma, tak eště spala. Išiel som do kuchyne a našiel vzkaz od mámi, že by nás rada našla odpoludnie po práci i niekedy doma aby sa s Hannou zoznámila. Pousmial som sa.
Urobil som miechana vajca so slaninou na raňajky a doniesol ich do pokoja, aby som tou vôňou Hannu zobudil.
Dal som jej taniere ku tvary a pohladil ju po vlasoch.
Ľahko sa pohla. Otvorila pomaly oči a pozrela sa na mňa.
,,Dobré ráno, prajem," hovoril som jej.
,,Dobré ránko," usmiala sa rozospane.
,,Urobil som raňajky," ukázal som na taniere a Hanna si pomaly sedla a zobrala si svoj tanier.
,,Děkuji a omlouvám se za ten včerejší večer, jestli jsem byla nějaká moc příšerná," začala so svojim preslovom.
,,V poriadku o nič nešlo. Bola si zlatúčká naozaj," povedal som nevinne.
Zarazila sa a milo sa na mňa pozerala.
,,Doufám, že teď pár dní neplánujete pít," hovorila vtipne.
,,Nie, jedzme odpoludnie do Čiech," na rovinu som hovoril, lebo som sa ani nechcel pýtať, či by išla nebo nie, pretože musela it s nami.
Pozerala sa na mňa s údivom.
,,Vezeš mě už domů?" spýtala sa pobavene.
,,Nie, ideme na CineTube i s Peterem," povedal som naprosto s kľudom.
,,A to mám být na těch akcích s vámi jako kdo? Jako tvoje nabíječka?" praštila ma do ruky.
,,Ako naša veľmi dobrá priaťelka," dorazně som vysvetlil.
,,Vždyť si dělám srandu. Bude to určitě sranda," buchla ma znovu.
,,Proč vlastně jedeme už dnes, když máte vystoupení až zítra?" spýtala sa Hanna, keď sme už spokojne sedeli vo vlaku. Išli sme vlakom, lebo sme chceli aby to bol taký výlet a tiež sa mi nechcelo riediť.
,,Lebo nás poprosili chlapci akože Ati a Vaďák, že či nechceme dojet už dnes a pobyt s nimi večer v Brně. Budeme u nich na tajná na pokoji," vysvetlil som. Dnes sme sa tiež nemohli zúčastniť lebo Peter mal eště odpoludnie vystúpenie v jednom obchodnom centru a tak som poslušný čakal naň ho.
,,Takže zase budeme pít?" vážne sa spýtala.
,,Sľubujem že ty nemusíš," poťúchlo som hovoril, tak sa na mňa zaškaredila.
Peter pobavene sledoval náš rozhovor a pote si opäť urobil fotku na svoj instagram, je na tom viac než závislý.
Prišli sme do Brna už strašne pozde večer a chalani nás čakali na nádraží. Bolo to tu čudné. Mali by tu s tým nádražím niečo urobiť.
,,Čau lidi. Jé ahoj Hanno, ty jsi tu taky," privítal sa s nami Ati. Hannu už spoznal, akurát Vaďák nevedel kto to je, tak sa zoznámili, Hanna sa uculovala na všetky ako obvykle a potom sme rozmýšľali kam pôjdeme.
,,Hanna je predsa z Brna, určite tu zná veľa dobrých podnikov," nadniesol Peter.
Všetci sme sa na ňu pozreli.
,,Dobře, dobře. Chcete se dobře napít nebo dobře najíst?" spýtala sa nasrato.
,,Obojí," vykríkol Vaďák.
Hanna nás zaviedla do pekne hospůdky a vraj bola aj kúsok od nášho ubytovanie. Odporúčala nám i ktoré si máme dát pivo a sama si dala iba kofolu. Povedali sme si a pozrel som, že si vlastne všetci veľmi dobre rozumieme. Zarazilo ma, že si všetci stále myslí, že spolu chodíme, ale tak keď sme to hovorilo na Utuberingu, tak nebolo pochyb, že sa tak nestane. Vždy keď sa však stočil rozhovor ku nám, to Hanna rýchlo obrátila ku iné téme a dobre sa jej to darilo odďaľovať.
Hanna
Jela jsem s klukama do Brna, takže jsem vlastně byla doma. Měli jsme tu sraz s dalšími youtubery, jelikož tento týden probíhal CineTube, což byla akce v kinech, kde youtubeři promítali svoje krátké filmy a zároveň se věnovali i fanouškům. V Brně se Peter s Matúšem programu sice neúčastnili, ale Vaďák s Atim je pozvali, aby alespoň večer dojeli a tak mi nezbývalo nic jiného než jet s nimi. Docela jsem se těšila, i když jsem si nedokázala představit, jak to celé bude probíhat a že mezi všemi těmi fanoušky budu s nimi.
Bude to jistě komické. Zatím jsem se nějak psychicky nepřipravovala, ale užívala si se všemi večer v mé oblíbené hospůdce, kam jsem je zavedla. Alespoň jsem se na chvíli cítila víc svá.
Všichni popíjeli piva, jen já s Vaďákem jsme si dali Kofolu, po chvilce jsem zjistila, že Vaďákovi ještě osmnáct nebylo, takže nemohl pít, tím pádem jsem tu byla abstinentem jenom já, ale výrazně mi to nevadilo, jelikož mi včerejšek bohatě stačil na několik dní.
Poseděli jsme nějakou tu hodinu, najedli se a vyrazili do hotelu. Nikdo z organizátorů neměl ani ponětí, že jsme tady, takže jsme prostě jen zalezli na pokoj Atiho a Vaďáka a nějak se tam poskládali, klukům bylo celkem jedno, jak se vyspí, ale já jsem rezolutně odmítala spát na zemi a další den se cítit naprosto příšerně, takže jsem si zalezla k Atimu a ten se samozřejmě nebránil. Byl trochu opilý, takže jsem ho jen šťouchla do břicha, když se ke mně víc přitulil a pak už stejně odpadl.
ČTEŠ
To ako vážne, Matúš?
FanficJak moc ovlivní neznalá Hanna srdce slavného youtubera? Je vlastně možné, aby se dali dohromady? Proč ho nechce? Je v tom někdo jiný? A jde tady vlastně vůbec o lásku nebo je to všechno úplně jinak? Jak moc vás může ovlivnit jeden jediný den? Kdo...