Možná trochu nezáživné, ale nějak se k něčemu dalšímu musím dostat, takže snad i tak se to dá nějak číst a není to zas tak špatné, strašně mě to baví :)
Matúš
Zobudil som sa do temného pokoja. Koľko je hodín, to som doma a všetko sa mi iba zdalo? Spýtal som sa sám seba a pozrel som sa po veciach, mala ich tu, sen to našťastie nebol. Ale kde bola?
Vstal som z postele a išiel si pre nohavice, v ktorých som dúfal, že mám svoj telefón.
Pozrel som sa naň. Niekoľko neprijatých hovorov od Petera. Ihneď som vytočil jeho číslo.,,Čáuko, Matúško," povedal mi celý vysmiaty.
,,No ahoj, je s tebou Hanna?" spýtal som sa nevrlo, aj keď neviem prečo. Asi ma zarazilo, že je Peter opitý.
,,Jasne, že je tu so mnou. Čo si čakal, že sa bude celý deň nudiť. Sme v kumbály. No už vraj pre teba tu na pitie nič nieje," povedal mi a nejspíš sa na Hannu posmieval.
,,Dobre, tak ja o chvíľu dôjdem," ukončil som hovor a išiel do kúpelne. Urobil som rýchlu hygienu, lebo som na to nemal náladu a chcel som čo najskôr pozrieť Hannu, či je v lepším stavu ako Peter.
Hneď čo som otvoril dvere do kumbála, Hanna vyskočila, obtočila si svoje ruky okolo môjho krka a usmievala sa ako slniečko. Bola isto opitá ešte viac ako Peter.
,,Ahoj zlatičko," povedala a dala mi bozk na pery.
Peter sedel na pohovke, fotil si nás a usmieval sa od ucha k uchu.Bolo to komické. Oba byli opitý a ja nasratý.
,,Prečo ste sa takto zriedili bezo mňa?" spýtala som sa a trochu som zapišťal lebo ma Hanna štipla do brucha.
,,Lebo si sa na nás vykašlal, Matúš," odpovedal s kľudom Petera dolieval do dvoch panákov pitie.
,,Hannička, tu máš," podával jej jeden a na mňa za zaškrobil. Je mi jasne,že ja nič nedostanem.
Hanna prišla ku nemu a spoločne sa napili. Potom si dali bozky na tvare a Hanna spadla na pohovku. Vyzerá to, že sa jej zatočila hlava.
Pozdvihla ju ku mne a rozosmiala sa.
,,Asi budu zvracet," povedala a stále sa usmievala, ako by to bolo také vtipné. Potom sa zdvihla s rukou pred pusou a utekala von medzitým, čo Peter opäť kukal do mobila a vôbec si nás nevšímal.
Išiel som za ňou a pozeral sa ako zvracá, tak som jej išiel podržať vlasy.Pozrela sa na mňa, samozrejme sa stále usmievala.
,,Jsi stejně nejlepší," hovorila, odkašlala si a narovnala sa. Padla mi do náručia a silno ma objala.
,,Som zvedavý, kto ťa odniese domov," vtipne som poznamenal.
,,Ty samozřejmě," pozrela mi do očí a venovala mi ďalší bozk.
Keby nebola taká roztomilá asi by som z nej nebol tak omámený.
Vzal som ju do náručia a odniesol teda domov.
Peter sa o seba vždy postará.
Položil som ju na posteľ a dal jej bozk na čelo. Mala zavreté oči, ale stiahla si ma k sebe a pritisla mi opäť svoje pery na moje. Chvíľu sme sa bozkali, no potom mi hovorila, že je strašlivo unavená, či môže it spať.Zas mial som sa, pohladil ju po tvári a ona ihneď usnula.
No nakoniec som sa vrátil ku Peterovi, lebo ja som vedel, že po prespatém dnu isto neusnem a Peter očividne zas tak mimo nebol.
,,Hola, ty si tu zasa?" pozrel na mňa ako na zjavenie.
,,Hanna už išla spať a ja ťa prišiel postrážiť," hovoril som.
,,To je od teba milé. Už niesom nasratý," komicky povedal. Robil si zo mňa opäť srandu.
,,Tak ako je to medzi vami?" spýtal sa naraz.
,,Niesme spolu," jednoducho som odpovedal.
,,Ale mate sa ku sebe," opáčil mi.
,,Bola opitá, nič to neznamená."
,,Na mňa si nič také nezakúšala, takže to nebude len tak," ubezpečoval ma stále Peter.
,,Iba to chce čas a uvidíte ako to medzi vami nakoniec bude," dodal a podal mi fľašu, že sa mám napiť. Bolo tam na dňa, tak som dopil zvyšok a eště s Peterom preberal veci ohľadne youtube akcií, ktoré nás čakali, lebo toho bolo celkom veľa.
Peter pote usnul, tak som ho tam zamkol, lebo som vedel, že má tiež kľúče a odišiel som domov ku Hanně.
ČTEŠ
To ako vážne, Matúš?
FanfictionJak moc ovlivní neznalá Hanna srdce slavného youtubera? Je vlastně možné, aby se dali dohromady? Proč ho nechce? Je v tom někdo jiný? A jde tady vlastně vůbec o lásku nebo je to všechno úplně jinak? Jak moc vás může ovlivnit jeden jediný den? Kdo...