13. Naštvaná

211 21 1
                                    

Další část je tu a s tím i poděkování pro vás, jak jste skvělý a čtete to. Jsem strašně moc ráda, že už jsme překročili 900 čtenářů a těším se na 1000 :) Zbývají poslední tři části a pak už se můžete jen těšit na dvojku, která se pro vás chystá. Tak směle do čtení. Mějte se :) 


Jakmile jsme se vrátili do Prievidze, čekala jsem až budu konečně s Matúšem o samotě a budu s ním moci probrat všechno, co se odehrálo na CineTubech, jelikož jsem na něj byla naštvaná. 

Jenže zároveň jsem si to všechny ty dny užívala, takže jsem sama nevěděla, co vlastně chci. Ach jo.
Dorazili jsme k Matúšovi domů.
,,Můžeme si promluvit?" řekla jsem vážněji, když zrovna sedal k počítači.Otočil se na mě, lehce zaskočen.

,,Samozrejme,"
souhlasil, i když byl zmaten.
,,Co to jako mělo znamenat? Podívej se, jak nás teď všichni vidí. Všichni o nás mluví a to nejen tvoje fanynky, ale i ostatní youtubeři z nás mají srandu a dělají z nás pár! Proč?" zvýšila jsem hlasa vychrlila na něj všechny svoje pocity.
Ihned se pokusil reagovat, ale já ještě neskončila.
,,Víš, jak teď všude budu vypadat? Na celém internetu jsou naše fotky, když mě chytáš kolem ramen, dáváš mi pusy, spoustu diskuzí, jestli spolu vážně chodíme,kdo jsem a proč jim neřekneš moje jméno. Malý holčičky s tunou make-upu na mě koukaly, jako by mě chtěli zabít a ty je v jejich domněnkách ještě podporuješ. Co teď řeknu doma? Nebo komukoliv jinýmu? Jak teď vlastně někdo uvěří, že spolu nejsme? Co když se budu chtít s někým seznámit?Neuvěří mi, že si s ním nechci jen užít na jednu noc, protože si bude myslet, že chodím s tebou!" mluvila jsem strašně rychle a rozčíleně a Matúš mě jen nevěřícně pozoroval. Musela jsem zlostí zčervenat a na chvíli jsem nemohla popadnout dech. V té chvíli si stoupnul a přistoupil ke mně. Věnoval mi jeden z jeho nevinných pohledů a snažil se mě chytnout rukama kolem pasu. Byla jsem ze sebe vyčerpaná,takže jsem ho nechala.

,,Uklidni sa, moja,"
koukal mi hluboko do očí.
Jen jsme tam tak stáli a já těžce oddechovala.Pohladil mě po tváři a usmál se. Musela jsem se taky usmát, strašně mě to uklidňovalo.
Měla jsem hrozné nutkání ho popadnout a políbit. Hajzl jeden.

Políbí se? Nebo bude Hanna zase křičet? Nebo se pohádají oba dva a budou na sebe naštvaní?
Proč ho vlastně chce Hanna políbit, když ji Matúš tak strašně štve?  

To ako vážne, Matúš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat