Ách, děkuji za 1000 přečtení. Je to krása! Zbývají ještě dva díly, tak jsem zvědavá, jaká máte očekávání ohledně konce. Už se snažím připravovat druhou část!
V tomhle napětí, které mezi námi bylo se nedalo ani udělat nic jiného. Přitáhla jsem ho silně k sobě, držela jsem se jeho košile a natáhla se k jeho rtům. Rychle si uvědomil, co chci udělat a přizpůsobil se mi. Začali jsme se bláznivě líbat, chytnul mě za zadek a já dala své ruce okolo jeho krku, vyskočila jsem na něj a Matúš mě silně chytnul, stále jsem se potápěli v polibcích a mezitím mě Matúš odnesl na postel, kam mě drsně položil a začal sjíždět rukama po mém těle. Dal mi letmý polibek na krk a posouval se níž, mezitím mi posunul tričko nahoru, aby se dostal k prsům, přes bříško až dolů k nejtajnějšímu místu. Rozepnul mi knoflík u kraťásků a pomale je stáhnul, poté udělal to samé s kalhotkami a pohrával si jemně s mým poštěváčkem, nejdřív do mě zajel prstem a pak mě dráždil jazykem. Nepopsatelně moc jsem po něm toužila a tak jsem si ho přitáhla zpátky k sobě. Rychle jsem ho políbila a přinutila ho, aby si lehnul on a já seděla na něm. Začala jsem mu hbitě stahovat kalhoty a popadla jsem do ruky jeho přirození, chvíli jsem si s ním hrála a pak jsem ho už jen strčila do sebe. Božský pocit. Užívali jsme si navzájem a viděla jsem, jak se Matúš musel kousnout do rtu, aby zůstal potichu. Jakmile jsme se oba dostatečně uspokojili, dopadla jsem na jeho hruď a poslouchala jeho zrychlený dech, hladila jsem ho po bříšku, on mě po zádech a já se usmívala.
Po chvilce jsem k němu otočila hlavu, též se na mě blaženě usmál a dal mi pusu do vlasů. Natáhla jsem se k jeho puse a něžně ho políbila na rty, opět jsem si položila hlavu k němu a zavřela jsem oči.
Matúš
Teraz neviem, čo sa to vlastne stalo. Ležím v posteli s Hannou, po tom, čo sme sa spolu pohádali, lebo spíš keď mi ona povedala, že som ju nasral a pres to sa stalo toto. Nerozumiem tomu.
Nechcel som jej ublížiť. Keď sme boli na tých akciách nejako samo to zo mňa vypadlo, že je moja priaťelka. Bol som trochu majetnícky, lebo som nechcel aby mi ju ktokolvek prebral i pres to, že som vedel, že nemám šancu. Vedel som, že to bude mať následky, ale celý čas sa zabávala, tak som si myslel, že je všetko v poriadku a nebude to riešiť. Veď bolo vtipne pozorovať všetky ako sa o nás zajímajú a porád sa do nás serú. Mal som z nich strašnú srandu. Sú taký hlúpučký niektorý. Tak prečo nie. Bola sranda.
No napokon to i tak dopadlo tak, že mi to vyčietla, ale naraz sa stalo toto. Tak čo mám teraz robiť.
Hanna usnula, ale musíme to čo najskôr vyriešiť. Musím si o tom s ňou prehovoriť, takto to ďalej nejde. Veď má najprv osočila z toho, že s ňou akože chodím a naraz sa so mnou vyspala.
Jasne, využíva ťa na sex, Matúši. Nebuď blbý. Chcela si užiť a ty si sa nechal, lebo ju ľúbiš, priznaj si to.
Som debil. Jasne, že som do nej zaľúbený a preto s ňou nedokážem len tak spať, zabíja ma to. Do prdela. Čo s tým?
ČTEŠ
To ako vážne, Matúš?
ФанфикJak moc ovlivní neznalá Hanna srdce slavného youtubera? Je vlastně možné, aby se dali dohromady? Proč ho nechce? Je v tom někdo jiný? A jde tady vlastně vůbec o lásku nebo je to všechno úplně jinak? Jak moc vás může ovlivnit jeden jediný den? Kdo...