"On numaralarım gelmiş." Serap Teyze sıkı sıkı sarıldığında gülümsedim. "Nasılsın Serap Teyze?"
"Nasıl olalım güzel kızım, iyiyiz. Sen nasılsın?"
"İyiyim ben de." Herkesle sarıldıktan sonra tek boş olan yer Arda'nın yanıydı sanki evrenin bir oyunuymuşçasına.
"Anne yardım edilecek bir şey var mı?" Anneme doğru konuştuğumda iki yana sallamıştı kafasını. Arda'nın ablası Nurgül abla kaş göz işareti ile dışarıyı gösterdi. Kafamı sallayıp onun peşinden ilerledim.
"Helin bana yardım etmen lazım." Söylediği şeyle sırıttım.
"Enişte beyle mi buluşacaksın abla?" Yanağımdan makas almıştı ve kafasını sallamıştı.
"Ne kadar sürecek?" sorduğum soruyla saatine baktı.
"Bir saat kadar." Kafamı salladım bu söylediğiyle.
"Arda'ya da söyle istersen, yalnız kalma." Kafamı iki yana salladım. "Gerek yok abla, takılırım ben." Aramızda bir sorun olduğunu anlasa da pek ses etmemişti.
Yemekten sonra ellerimizi yıkamıştık ve Nurgül ablanın işaretiyle konuşmaya başladım.
"Abla biz dışarı mı çıksak, kız kıza?" Sorgularcasına baktığımda gülümsedi.
"Olabilir canım." Bakışlarımız aynı anda bizimkilere dönmüştü. Gülümseyerek kafa sallamışlardı. Arda anlamıştı ama ses etmemişti. Gelmek istiyor muydu?
Nurgül ablayla ayrıldıktan sonra sahile doğru ilerledim. Hava kararmıştı ama sahil kenarı çok doluydu. El ele yürüyen çiftler, bisiklet süren küçükler ve yalnız başına oturan ben.
Tanıdık simayla gülümsedim. "Abi bu soğukta dışarıda ne işin var senin?" Emir'in kızarcasına konuşmasına gülümsedim.
"Hava almak istedim diyelim." Söylediğim şeyle kafasını salladı.
"Arda değil mi?" Kafamı salladım. Emir bazı şeyleri Alev'den bile önce biliyordu. Bu Arda mevzusunu bilen Alev, Sera ve Emir vardı sadece. Nurgül abla anlamış mıydı bilmiyorum.
"İrem'in teklifini onaylaması çok saçma değil miydi?" Sorguladığım şeye kafa salladı. "Arda insanları kıramıyor Helin, sen de biliyorsun." Omuz silkmiştim.
"Kendisi yapınca sorun olmuyor ben yapınca neden oluyor?" Emir dudak büzdü.
"Haklısın."
-
Arda: Çok sevdiğin bir insanı kırdığında onun kırık kalbini nasıl düzeltirsin?
Arda: Ve neden kırıldığını bilmiyorsan özellikle.
0538 *** ** **: Neden kırdığını bilmiyorsan mı?
0538 *** ** **: Önce neden kırıldığını öğrenmelisin.
0538 *** ** **: Sonrasını bilmiyorum.
0538 *** ** **: Gerisi kişiden kişiye göre değişir.
0538 *** ** **: Beni kaydetsene.
0538 *** ** **: Profilini görmek için diğer telefonuma gitmem gerekiyor.
Arda: Diğer telefonundan kayıtlısın yani?
0538 *** ** **: Arda sende bir sürü kişi kayıtlı.
0538 *** ** **: Hepsi olabilirim.
Arda: Seni ne diye kaydetmeliyim?
0538 *** ** **: 10 Numara.
Arda: Nasıl?
Arda: Neden?
0538 *** ** **: Senin 10 numaran olabilmek için.
0538 *** ** **: Senin için önemli olduğunu bildiğim bu numarayla kaydeder misin beni?
Arda: Pekâlâ.
Arda: Tamamdır 10 numara.
Helin biraz çaktırıyor musun sanki annem?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 Numara || Arda Güler
FanfictionNeden böyle olmuştu? Yıllarımın beraber geçtiği bu çocuğa neden deli gibi aşık olmuştum ben? Acıyla inledim. "Lütfen dayan." Arda'nın sorusuyla bakışlarımız kesişti. İşte ilk defa farklı bir gözle bakıyordu sanki bana. Gözlerinde beni kaybetme ihti...