•1

3.3K 55 133
                                    

Baktım celus topçu kurgusu yazıyo dedim neyim eksik??? Hemen yapıştırdım Arda Güler kurgusunu.
İyi okumalar diyelimdir✍🏻✍🏻😻😻

"Ya abla neden gitmiyoruz. Zaten yeni geldim İstanbul'a." diye sızlanmıştım ablama.

Hollandadan İstanbul'a yeni gelmiştim ve yarın Fenerbahçe Galatasaray derbisi vardı ve ben koyu Galatasaraylıydım. ÜSTÜNE ÜSTLÜK MAÇTA KUZENİMİZ FERDİ KADIOĞLU DA VARDI.

Ben her an ağlicakmış gibi konuşurken Lorin abla bana destek çıkar şekilde "Ceylan kız haklı sanki ya. Yeni geldi kuzenin oynadığı takımla tuttuğu takımın derbisi var. Ferdi abiyle konuşalım gidelim işte." demişti.

O da gitmek istiyordu ama Lori ablayı çok tanımasam bile Berkan Kutluyla yeni sevgili olduklarını biliyodum. İlişkileri çok yeniydi o yüzden ondan böyle bi şey istemesini isteyemezdim ve o da çekindiği için isteyemez gibiydi.

Ablam en sonunda ikna olmuş bi şekilde"Tamam aricam Ferdi abimi ama hayır falan derse ısrar etmek yok, tamam mı Sema?" dedi. Heyecanla "FERDİ ABİM BENİ KIRMAZ Bİ KERE, ARA GÖR." demiştim.

Ablam telefonunu çıkartıp Ferdi abiyi aramıştı. 5-6 kere çaldıktan sonra abim telefonu açmıştı. "Ceylan efendim kuzen." demişti o tam Türkçe konuşamayan ses tonuyla.

Ceylan ablam "Abi Sema İstanbul'a geldi de, yarınki derbiye gelmek istiyormuş. Ayıp olmazsa sen bize bilet falan bi şey ayarlayabilir misin?" demişti ablam utangaç bi ses tonuyla. Ferdi abim hiç durmadan"Kuzen saçmalama ne ayıbı. Yarın Ali abiyle (Koç olan😻) konuşayım VIP bölümünde yer varsa oraya aldırırım." diye cevap vermişti.

Ablam Ferdi abiye "Abi VIP olmasına gerek yok Sema Galatasaray formasıyla gelir zaten ayıp olmasın size de." demişti. Ferdi abim "İstediği formayı giysin bi şey demezler ona." demişti yandan "Ali abi de tanıyo, seviyo Sema'yı zaten" diye seslenmişti Ceren yengem. Ablam daha fazla utanmamak için "Çok sağ ol abi yarın sabah haber verirsin bize. Görüşürüüüz" demişti. Abim "Tamam kuzen, görüşürüz." diyip telefonu kapatmıştı.

"Ay oldu mu semoş istediğin?" demişti ablam. Bağırmamaya çalışarak "BAL GİBİ OLDU ABLAM, Bİ TANEM, KURBAN OLURUM SANA." diyip ablamın kucağına atlamıştım.

Biz telefonla konuşurken mutfağa geçmiş olan Lorin abla elinde tepside kahveyle gelmişti. Ablama dönüp"Ferdi abi tamam dedi mi?" diye sormuştu. Ablam evet manasında kafasını sallayınca. "Sema ne yaptın ettin ikna ettin Ceylan'ı aşkom." demişti.

Ablamlarla biraz daha sohbet ettikten sonra Lorin abla sayesinde ablamın Kerem Aktürkoğlu ile flört olduğunu öğrenmiştim ben ufak bi şok geçirdikten sonra saatin geç olmaya başladığını farketmiştik. Hepimiz uyumak icin odalara dağıldığımızda odamdaki valizlerin üstünden atlayıp yatağa geçmiştim zaten Türkiye'ye yeni geldiğim icin üzerimde yorgunluk vardı. O yüzden direkt uyuyakalmıştım.

immahza
esenyurtrap
senoritakaos

Lorinin zoruyla atiorum😾🫶🏻

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin