•5

719 35 38
                                    

karilarim yb atinca eksik kalmayayim dedimmm
iyi okumalar 👉🏻👈🏻😸

Fenerbahçe tarafına geçtiğimde Arda direkt bana bakmaya başladı. Göz göze geldiğimizde Ferdi abim farketmeden kafasını çevirdi. "Ben geldiim, ne zaman gidiyoruz ya?" soruma ablam "Gideriz birazdan Sema ne acelen var sanki?" diye cevap verdi. Ceruş yengem ablama katılır şekilde"Cidden Sema, maç yeni bitti. Gidersiniz sonra." dediğinde Ferdi abim ona katılır şekilde kafa salladı.

Ara ara Ardayla bakışmalarımız sırasında ablam omzuma dokunduğunda ona döndüm. "Sema kesişip durma çocukla, Ferdi abim ikinizi bir ipe asacak birazdan farkederse." dediğinde sırıtıp kafamı Arda'ya çevirdim. Neye güldüğümü anlamadığı için tuhaf tuhaf yüzüme bakıyordu. Ablam Arda'yla bana bakıp "Sema'nın forması çok güzelken fotoğraf çekilsenize ya." dedi. Amacı Arda'yla beni yakınlaştırmaktı ki Arda sırıtarak "Olur benim için sorun yok." dediğinde başarılı olduğunu anladık. Yengemle göz göze geldiğimizde o da sırıtıyodu. Arda görevliden telefonunu alıp "Benden çekin." dedi. Bunu duyunca şok oldum. Çünkü Arda'nın telefonunda fotoğrafım olacaktı ve şok olmak için yeterliydi bence??

Ben arkamı döndüğümde Arda önden bel kısmımı tuttu. Büyük ihtimal abim görse tartışma çıkabilirdi. Bu yüzden Arda, Ferdi abimin görmeyeceği şekilde tutuyordu. Boştaki diğer eliyle formamın arkasındaki A. Güler yazısını gösteriyodu. Kafamı hafif yan çevirdiğimde güldüğünü görmemle ben de sırıtmıştım. Arda'yı futbolcu olarak ve tanıdığım kadarıyla seviyodum. Neden gülmesi bile beni aşırı mutlu ediyodu bilmiyorum. Garipti, ona karşı farklı bi çekim vardı sanki. Arda'yı 2 yıl içinde Ferdi abim sayesinde bi kaç kere görmüştüm. Çok kısa bile olsa sohbetimiz vardı.

Ablam fotoğraf çektikten sonra abimler soyunma odasına geçerken ablam "Ben bi Esra'ya bakayım." diyip gitti. Aslında niyeti Esra ablaya bakmak değildi bence. Karşı tarafta Kerem Aktürkoğlu gibi bir love adamı duruyodu.

Fenerbahçe tarafından herkes soyunma odasına geçtiğinde bizde Galatasaray tarafına geçmiştik. Tam da düşündüğüm gibi ablam Kerem abiyle sohbet ediyodu. İçimde çocuksu bi sevinç vardı çünkü ablam tamda istediği gibi birini bulmuştu. Babamlar çok dine bağlı olmasa bile ablamın anne tarafı öyleydi ki ablam ilahiyat okumuştu. Kerem abi de o kafalarda biriydi. Çoğu zaman sosyal medyada Fatih Erbakan fotoğrafları ile Kerem abiyle dalga geçiliyordu.

Yunus abime döndüğümde sağına oturmuş olan Esra abla omzuna yatıyordu. Onlarla sohbet etmek için ben de diğer tarafına oturdum. Yunus abi pek mutlu değildi. Galatasaray'ın bu maçı alıp kesin şampiyonluk ilan etmesi gerekiyordu ama hiç planlandığı gibi olmamıştı. Yine de abimin yüzü yanında Esra abla olduğu için gülüyodu.

Esra abla ile konuşmadığıdan emin olup abime " Ya abi seni çok özlemişim he." diye seslendim. Abim boştaki eliyle saçımla oynayıp "Valla benimde baba tarafı tek kuzenim sensin. Ben de seni çok özlemişim fıstık." dedi. Bana fıstık deme sebebi küçükken İstanbul'a geldiğimizde ondan hep fıstık isterdim. Evde yoksa bile benim için bi şekilde de buluyordu canım abim.

"Abi biz gidicez birazdan seninle yine konuşuruz buluşuruz tamam mı?" dediğimde "Tamam konuşuruz whatsapptan." diye cevap vermişti. Ayaklanırken "Ama Esra ablamda gelsin tamam mı?" diyip güldüm.  Esra abla abimin omzunda hafif hafif uyuklarken adını duymasıyla bana döndü. Abim tamam anlamında kafa salladığında ablamların peşinden otoparka doğru yürümeye başladım.

Otoparka gittiğimizde hiçbir yere uğramadan eve gitmeye karar vermişlerdi. Arka koltuk prensesi olarak direkt arkaya geçip uyuklamaya başladım. Ön koltukta oturan Lorin abla şarkı açsa bile uykumdan hiçbi şey eksilmediği için direkt uyudum.

Eve geldiğimizde beni zorla da olsa uyandırdılar. Sonuçta arabada uyuyamazdım sanırım ya. Telefonumu ve çantamı alıp ablamların peşinden yukarı çıktım. Telefonum bi kaç kere bildirim gelse bile şarja bile takmadan direkt yatıp uyudum.

MY WİFES ABLAA
esenyurtrap
senoritakaos
immahza
normalldays

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin