•17

338 18 38
                                    

finale iki bolum mu kalmis neee😞
iyi okumalar yorum bekliorum😽

Arda bize bakarken içimde garip bi hüzün vardı. Arda'dan bunu beklemiyordum ve sanki o da benden bunu beklemiyomuş gibiydi. İki dakika daha göz göze gelsek kendimi suçlu hissedecektim ki Emirhan omzuma dokunup kendine döndürdü beni. "Ee Sema, ne zaman döneceksiniz siz?" dediğinde ablamlara baktım çünkü cevabı bilmiyodum maalesef ki. "Ay Emirhan hiç bi fikrim yok. Abimler ne zaman giderse o zaman gideriz sanırım." dediğimde "Anladım." diyip kafa salladı.

Onlarla bi süre oturup sohbet ettikten sonra gelen Ferdi abimlerle Emirhan'dan bi tık daha uzak oturmaya başladım. Ferdi abim herkesle tokalaştıktan sonra sadece kızlara sarılmıştı çünkü biz kardeşi gibiyiz?? Ceren abla Emirhanla arama oturmuştu. "Sema girerken Ferdi abin görmesin diye halden hale girdim. Çocuğun eli omzunda gibi duruyordu bi de." dediğinde güldüm. "Ya abla omzumdaydı da Ferdi abimi görünce hemen çekildim zaten." diyip sırıttım.

Abimler bi süre oturduktan sonra teknik direktör onları çağırdığı için hepsi kalkıp gitmişti. Emirhan ve Berkan abi de onlarla gidince hepimiz bizim odaya geçtik. Üstümü değiştirip formamı güzelce katladıktan sonra ablamların yanına geçtim. Ablamlar kahve içiyolardı ve bana da söylemişlerdi. Ablamlarla sohbet ederken bi anda odanın kapısı çalındı. Kapıyı açmak için ayaklandım. Ablam "Bu kim şimdi ya?" dediğinde Ceren ablam "Sabah bizim odaya da gelmişti. Otel görevlisidir aç kapıyı Semoş." diye cevap verdi.

Tabii kapıyı açtığımda gözleri şiş bi Arda beklemiyodum. Kapı açıkken bi süre şaşkın bi şekilde yüzüne baktım. Ablamlar anlamış olacak ki yanıma geldiler kapıda kim var diye bakmak için. Ceren abla "Ne oldu Arda? İyi misin ayrıca gözlerin şişmiş?" diye sorduğunda ablam "Sema'yı aldattığı kızın yanındadır. Kapa Sema odanın kapısını. " dedi. Tam kapıyı kapatacakken Arda eliyle durdurdu. Gözünün tam içine bakarken içimde yine bi şeyler kıpır kıpır oldu. Bu çocuk neden yapıyo bana bunu. Gerçekten anlayamıyorum, madem aldattın gelme işte kapıya tekrar yakma canımı. Arda'yla göz gözeyken "Sema konuşabilir miyiz? Lütfen." demişti bitik bi sesle. Konuşacaktım elbette ama dışarda Ferdi abimlerin olduğu aklıma gelince Arda'ya "Geç içeri." dedim. Arda içeri geçtiğinde ablamlar şok içinde bana kitlenmişti.

Arda'yı kolundan tutup benim kaldığım odayla götürdüm. "Söyle Arda, hızlı ol işim var. " dedim ama işim yoktu sadece onunla fazla aynı ortamda kalmak istemiyodum çünkü aşkım tazeleniyodu ve bitirmem gerekti bu aşkı. Arda dolu gözlerle bana bakarken "Neden bunu yapıyosun bana?" dedi. "Neyi yapıyorum Arda? Bi sabah kalktığında Arda Güler ve sevgilisi başlıklı bi haber okudum. İyi ki varsın bi tanem diyip kollarına atlamamı mı bekliyodun ki?" diye cevap verdiğimde Arda sinirlenmiş görünüyordu. "Sema yok öyle bi şey. O fotoğraf İstanbul'da çekilmişti. Üstüne üstlük o kız kuzenim Ece Güler. Takip ettiklerime bak istersen. Seni çok seviyorum ve aldatamam Sema. Bunu nasıl düşünebilirsin ki. " dediğinde suçlu hissetmiştim ama suçlu değildim çünkü aynı haberi o görse neler olurdu kim bilir. "Üzgünüm Arda, böyle bi şeyle seni suçladığım için. Gerçekten sana değer veriyodum ve böyle bi haberi görünce şaşırdım. Fotoğrafta da çok mutlu duruyodunuz. Sana sormadan yargıladım seni. " dediğimde Arda'nın gözleri parlıyordu. Ben de onunla aynı şekildeydim. Arda gözlerimin için bakarken "Sema sana aşığım ve böyle bi şey düşünmen canımı yakıyor. Lütfen yapma bunu bize, olur mu?" dediğinde boynuna atlayıp sarıldım.

Lori abla bi anda odaya girdiğinde çığlık attı. "Ay Sema napıyosun?." diye bağırdığında ablamlar odaya geldi. Ablam "Noluyo burda be?" dediğinde Arda'dan ayrılıp onlara döndüm. "Abla yanlış anlamışız maalesef." dediğimde şaşırmış bi şekilde ablam bana bakıyordu. Lorin abla dalgasına "Ben size dedim Arda öyle bi çocuk değil." dediğinde ona kahkaha atmıştık. Arda anlamamıştı ama biz anlamıştık sonuçta. "Ay neyse Ardoş git sen de. Ferdi abim falan gelir bi anda. Başımıza iş almayalım." dediğimde Arda bana dönüp "Kapıya kadar geçir bari." dedi. Ayaklanıp kapıya gittiğimizde kapının önünde Arda bana sarıldı. Kulağıma "Seni seviyorum Sema." dediğinde sırıtıyodum ama kafam kapıya dönüp olduğu için ablamlar görmüyodu tabii ki. "Ben de seni seviyorum Arda. " dedim onun gibi kulağına söyleyerek.

Arda'yı yolladıktan sonra ablamlarla bi süre oturup konuşmuştuk. Olanları anlatmıştım. Arda'nın dediklerini, olayın aslını her şeyi yani. Arda hikaye atmıştı haberleri yalanlar şekilde ve hoşuma gitmişti açıkçası. Akşam olmadan uçakla geri dönmüştük Türkiye'ye Galler maçına hazırlanmaya başlayacakları için. Ardayla aynı uçaktaydık ama o arkamdaydı ve yanında Ferdi abim oturuyodu o yüzden sohbet edememiştik pek fazla ama yine de konuşmuştuk ara ara.

Yolculuktan sonra herkes evlere dağıldığında her zamanki gibi ablamlarla bi şeyler içip sohbet etmiştik. Geç olduğu için ben yatağıma geçip Arda'ya 'iyi geceleerrr askiiimmmm😭💕⭐😻💗' mesajı atıp uyudum.

karilarim😭💗
immahza
Flexthefinestby
esenyurtrap

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin