NEEE KEFO ORYNTL Mİİ
neyse iyi okumalar askolariiimmmAblamlarla hızlıca hazırlanıp ablamın arabasına geçtik. Ben yine arka koltuk prensesiydim hiç şaşırtmayacak şekilde. Yola koyulduğumuzda Lorin ablama bi süre yalvardıktan sonra şarkıyı benim açmama izin verdi. Aslında müzik zevkimiz aşırı benzerdi ama o keko seviyodu biraz. Her ne kadar Hollanda'da büyümüş olsam da Türk genlerim vardı sonuçta???
Telefonumu arabaya bağlayıp spotifya girdim. Kefo-ORYNTL açtığımda Lorin abla gülmeye başladı. "Ya bu kız nasıl Hollanda'da büyümüş benden daha Türk ve keko." dediğinde ablam ona güldü. Yunus abiyle konuşup Kerem abi ve Berkan abiyle geleceklerini öğrenmiştim. Sonuçta ezeli rakip ebedi dostluktu bu ve Fenerbahçedeki futbolcuların bazılarıyla aynı milli takımda oynuyolar düşmanlığın hiç anlamı yoktu da zaten. Yol boyunca Türkçe keko tiktok şarkıları çaldığında varmak istediğimiz yere varmıştık.
Sahil kenarı eğlence mekanı tarzı bi yerdi. Sadece abimler vardı ama. Büyük ihtimalle mekanı falan kapattırmışlardı(büyüklüğe bak aq inthr ettim).
İçeri girecekken Yunus abimlerle karşılaştık. Önce Esra ablaya sonra Kerem abi ve Berkan abiye sarıldım. En son Yunus abime sıkı sıkı sarılıp koluna girdim. Lorin abla Berkan abinin koluna girdi. Ceylan ablam utansa bile Kerem abinin koluna girmişti. Yunus abimin diğer koluna Esra ablam girdi. Bazen aralarına giriyomuş gibi hissetsemde Esra abla yıllardır doğru düzgün görüşmediğimizi bildiği için anlayış gösteriyodu her zaman.
Yunus abim gülerek ablama bakmaya başlamıştı. "Ceylan kuzen sayılıyoduk önceden artık yengem bi oluyosun yoksa Kerem mi eniştem oluyo ya?" dedi. Dediğine Lorin ablayla gülerken Kerem abi omzuna vurmuştu. Ablam utansa bile herkes tanıdık ve yakınıydı sonuçta. "Yunus Keremim nasıl isterse öyle olsun ya." dedi. Yine aşk kadınlığını ortaya koydu kurban olduğum ablam ya. Kerem abiye baktığımda aşırı tatlış bi şekilde ablama bakıyodu. "Ay sizin aşkınızı mı izlicem ben ya. Olan var olmayan var. Hem içeri girelim artık Ferdi abiler bekliyodur." dedim yalandan bi sinirle.
İçeri girdiğimizde çok olmasa bile kalabalık olduğunu farkettim. Ne alaka olduğunu anlamadığım bi şekilde Merih Demiral, Cenk Tosun falan da vardı. Yabancı futbolcular yoktu. Hiç şaşırmamıştım aslında çünkü görünürdekilerin bazıları yabancı dil bilse bile çoğu bilmiyodu büyük ihtimal. Ferdi abim ve Ceren ablayla selamlaşıp sarıldıktan sonra tanıdık, tanımadık kim varsa hepsiyle sarılıp tanışmıştım. Sonuçta büyük adam olmak istersem işim düşebilirdi.
Lorin ablayla beraber Cenk abiyle konuşmaya gittik. Sonrasında Hakan Çalhanoğlu'nun ordan olduğunu farkettiğim de Lorin abla queenliğini göstermek için yanına gitti. Tabii bende peşinden gittim maalesefki. Lorin abla bi anda "Hakan abiskom eşine yaptıkların hiç doğru değil" dediğinde kahkaha atmaya başladım. Hakan abi işi dalgaya aldıktan sonra bi süre sohbet ettik. Abimlerin yanına geri dönerken Arda'yla selamlaşmadığımı farkettim. Etrafa göz gezdirdikten sonra tek başına bi kenarda durduğunu farkettim. Slk çocuk sanki dışlıyolar ya.
Yanına gittiğimde "Haber veremedim sana ya kusura bakma aceleye geldi biraz." söylediğim şeyle Arda kafasını kaldırıp yüzüme bakmaya başladı. Bi süre salak salak baktıktan sonra "İyi ki geldin, yani şey sorun değil gelmişsin zaten." dedi tam konuşamayarak. Gülerek ona baktığımda "Naber Arda ya?" dedim. Arda "Seni gördüm daha iyi oldum. Yani zaten iyiyim de işte öyle." dedi. Bu çocuk normalde salak mıydı yoksa benle konuşurken ayrı bi salaklaşıyo muydu pek anlamadım.
Ardaya "Sahile geçicem içecek alıp. Gel istersen sen de." dediğimde Arda kafasıyla onayladı.
Ne ablam ne Yunus abi ne de Ferdi abim içmeme izin vermiyodu sanki 3 yaşında bebeyim ya. Sözlerinden çıkmak istemediğim için çilekli naneli limonata aldım. Sahil çıkışına doğru gittiğimde Arda'nın peşimden geldiğini gördüm. Ablamlara baktığımda Lorin ablanın Berkan abiyle oturup bi şeyler içtiğini gördüm, Kerem abi ve ablam alkol kullanmıyolardı zaten abimlerin yanına oturup sohbet ediyorlardı. Çok yakın değillerdi çünkü Ferdi abimin haberi yoktu henüz. Ceren yengemin bana 'Abin görmeden çık çabuk kız' adlı bakışını farkettiğim de hemen dışarı çıktım.
benim karilar dersek💅🏻
immahza
esenyurtrap
senoritakaos
normalldays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklarım Ol •Arda Güler
Fanfiction'Sevmeyi tattım sonunda, delice sevdim. Fakat aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim'