iyi okumalaaaarr😸💗
Ablamla Lorin ablaya kapıyı açtım. Ablam aşırı heyecanlı duruyodu ama Lorin abla ona göre sakindi. Ablama baktığımda cebinden papatya çayının çıkartıp bana verdi ve salona geçti. İçeri girdiklerinde kapıyı kapatıp odama geçerken ablam bana seslendi.
Koşarak salona girdiğimde Lorin abla ablamdan önce konuştu. "Semoş sana sürprizimiz var." dediğinde şaşırarak ablama baktım. Ablam heyecandan sırıtırken "KEREM AKTÜRKOĞLU ARTIK ENİŞTENNNN." diye bağırdı. Salak salak ablamın yüzüne bakarken ablam salak olduğumu bildiği için açıkladı. "Keremle buluşmaya gitmiştik sabah, Berkan Ceylan da gelsin Kerem gelicek demiş. İşte gittik Keremle sahile geçmiştik, orda bi anda çıkma teklifi etti." dedi heyecanlı bi şekilde açıklayarak. "Allah'ım şükürler olsun ablam manita buldu sonunda." diye dua etmeye başlamıştım.
Ablam kafama vurduğunda kendime geldim. Ablam "Sen heyecanlı heyecanlı bizi arayıp bi şeyler söyledin de tam anlamadık. Mesaj falan attık, tek tik oldu hep. Noldu bakim?" dediğinde Lorin abla hemen lafa atladı. "Arda Sema'yı hikayesine atmış bu arada aşkoomm." dedi. "Arda benden numaramı istedi. Fotoları atıcam diye, çok heyecanlandım ondan şey yaptım hem ya." dediğimde ablam "Salak, oha bişi oldu sandık, olmuş zaten de. Ayy süpeeer." dedi. Aklıma internetimin hala kapalı olduğu dank edince "İnternetim kapalı kaldı, Arda mesaj atıyodu bakmadan çıktım. Allah karetsin." diyip hemen internetimi açtım.
Yine bi ton bildirim gelmişti ve Arda'dan mesaj atmıştı. Direkt wpye girip mesaja baktım.
Arda Güler: Önemli değill
Arda Güler: Tesise gelecek misin bu arada? Diğer maç için hazırlık falan yapacağız da.15:29
Arda Güler: Yani benim için degil tabii Ferdi abi için
15:36
Mesajlara sırıtırken ablam "Hayırdır Arda mı yazmış Sema?" dediğinde gülerek kafa salladım. Ablam başıma gelip mesajları okumaya başladı.
sema kadıoğlu: ablamlar gelirse tabii ki geleceğim ama bakalım kesin bi sey soyleyemiyorum simdilik
Mesaj direkt mavi tik olduğunda ablam gülmeye başladı. "Arda evin yanıyoo." dediğinde Lori abla da gelip mesajlara baktı. "Harbi yanıyo Arda'nın ev." diyip güldü. Telefona baktığımda mesaj attığını farkettim.
Arda Güler: Anladim
Arda Güler: naber nasılsınsema kadıoğlu: iyiyim arda, sen nasilsin?
Arda Güler: iyiyim
Arda Güler: sey diyecektim sana Ferdi abilerle bulusacagiz da Ceren abla falan da gelecekmis sen de gelecek misin?
sema kadıoğlu: yengem bana bisi demedi ama geliriz heralde bi konusayim ablamlarla sana haber veririm olmadi
Arda Güler: tamamdir
Arda'nın yazdığı mesajı beğenip konuşmadan çıktım. Ablamların hala başımda olduğunu fark ettiğimde onlara kahkaha attım.
Ablam bana bakıp "Bu aşık olmuş sana bence." dedi. Lorin abla ona katıldığını belli edip "Bence de aşık olmuş bu kesiinn." dedi. Onlarla konuşurken instagram'a girip Arda'yla olan fotoğraflardan post atmak için 2 tane seçtim. Arda'yı etiketleyip post attım.
semaakadiogluu oz galatasaraylim arda guler✍🏻 kahdkahdkwhd
📸: cey.kadioglu 😻post attıktan sonra telefonu bırakıp ablamlarla konuşmaya başladım. Ceren ablanın bizi de davet ettiğini öğrenmiştim konuşurken. Instagram'dan bildirim geldiğinde Arda'nın posta yorum yapıp hikayesine eklediğini gördüm.
10ardaguler güzel çıkmış ama galatasaraylı demeyelim
+ardagulerfb bi an galatasaraya gidiyosun sandik abi iyi bari
+user190707 askim besiktasa gel yaaaBi kaç yorum daha okuduktan sonra Arda'nın fanlarından gelen yorumlarada baktım.
ardaguleraskimmm ya ardami sall tm mi?
fenerbahcemylife yeni yenge bu heralde
Son yorumu gördükten sonra ablamlarla kahkaha attık. Bi süre daha sosyal medyada dolaştıktan sonra ablamlarla hazırlamak için odalarımıza geçtik.
karilarima asigim iyi gunler
senoritakaos
esenyurtrap
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklarım Ol •Arda Güler
Fanfiction'Sevmeyi tattım sonunda, delice sevdim. Fakat aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim'