celusumu cok seviorum iyi gunler👍🏻
iyi okumalar ayrica yorum bekliorum askolar🤨🤙🏻
2 gün sonraMaç günü gelmişti. Ara ara Arda'yla wpden mesajlaşmıştık. Formamı imzalamak bile istemişti hatta ama çok üşendiğim için maçtan sonra imzalarsın demiştim. Aslında bugün sadece Arda için değil Ferdi abim ve Yunus abim içinde önemliydi. Maç kaybedilirse Galatasaray şampiyon oluyodu ama Fenerbahçe kazanırsa Fenerbahçe şampiyon oluyodu. Yani her şekilde bi kuzenime yarayacaktı.
Dün Yunus abi, Esroş ablam, Kerem abi, Berkan abi, Barış Alper abi ve sevgilisi Eda gelmişti. Eda diyorum çünkü ablamlardan 1 yaş küçük benden 2 yaş büyüktü yine de ablamlardan küçüktü???
Maça daha 4 saat olduğu için ablamlarla evdeydik ablamlar telefonla uğraşırken ben de post atmak için priv hesabıma girmiştim.
(forma fotisi koymustm ama kabul etmior😞)
lorinyalcinkayaa, cey.kadioglu ve 27 diğer kişi beğendi
flexthefinestsema buna hazir miyiz cidden ya (necelandanisimmicalmisiiim)lorinyalcinkayaa hediyemin guzsllik saka midir
cey.kadioglu degiliz ablam degiliz
+flexthefinestsema abla iki bacagi tek bacagim eden cocugun beni dusurdugu hale bak
+cey.kadioglu bacagi ince falan ama kasli kaldirir seni canim😁🫣
+flexthefinestsema ardos bana anca skini kaldirir beni kaldirirsa ölür o😞
+cey.kadioglu terbiyesiizz
+yunusakgun17 sema bu ne abicim???
+edaa_ozturkk iyi kizdi allah rahmet eylesin
+cerennserinn sema tr disina kac bi tanem"ABLA ÖLDÜM BEN YETİŞ." diye çığlık attım evin içinde çünkü öldüm yani. Yunus abiye durumu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum. Sadece şakasına yazdığım bi şeydi ve Yunus abiyi ne zaman privime aldım amk ben. Vallahi kafama sıkacağım gerginlikten. Lori ablayla ablam koşarak odama geldiler. Ablam yorumu görmüştü büyük ihtimal ama Lori abla her şeyden habersizdi. Lorin abla "Ne çığırıyosun be, noldu?" dediğinde ablam gerginlikle benden önce konuştu. "Privinde bi postuna 'Arda bana anca skini kaldirir' diye yorum yanıtı attı. Ama sorun şu ki privinde Yunus varmış. Sema'yı bi kaç aylığına yok mu etsek." dedi. Lorin abla şokla yüzüme bakarken içim içimi yiyodu.
Lori ablayla bu konuda konuşurken telefonum çalmaya başlamıştı. Korka korka bakarken 'Esrosuumm💓' yazısını görmemle rahatlamıştım biraz olsun. Telefonu açtığımda arkadan Yunus abimin gergin sesi geliyordu. Esra ablam "Sema size geliyoruz haberin olsun." dediğinde "Tamam abla zile basarsın açarız kapıyı. Bi de şey Yunus abim çok gergin mi?" dedim. "Yani Sema ne sen sor ne ben söylim, geldiğimizde görürsün." dedi. "Tamam abla, görüşürüz." diyip yüzüne kapadım gerginlikten. Ablamlar çay suyu koymak için mutfağa gittiğinde üstüme düzgün bi şeyler giymek için ayaklandım.
Kapı çaldığı gibi direkt korka korka bile olsa açtım. Ev zaten 2. kat olduğu için Yunus abim asansörü beklemeden koşar adım yukarı çıkmıştı sanırım. 2 dakikada kapıdaydı çünkü. "Hoş geldin abiciimm." demiştim affetmesi için. Çık çıklayıp içeri geçti. Peşinden Esra abla girdi. Ablamlar çoktan sofrayı kurduğu için oraya oturdu. İçeri geçip mutfağa geçtim. Ev amerikan mutfak şeklindeydi ama arada bar mermeri tarzı bi yer vardı. Geçtiğimde "Abla nolur tek bırakmayın abimle valla parçalar beni he." diyip içeri geri döndüm.
Yunus abim "Neymiş Arda anca skini kaldırırmış sana, sana bi yan gözle baksın o skini koparır ağzına veririm onu." dediğinde şokla yüzüne baktım. Çünkü abimi ilk defa bu kadar gergin ve küfürbaz görüyordum. Esra ablaya baktığımda onunda aynı yüz ifadesinde olduğunu gördüm. "Ya abi vallahi şakaydı. Zaten Ferdi abim kardeşi gibi görüyo onu, öyle bi şey olsa haberi sana uçmadan Ferdi abim ipe geçirir. Biliyosun." dediğimde azda olsun sakinleşmiş duruyodu. "Ferdi de yapar da benim yapmam başka olur. Keremle Berkan'ı çağırır döverim o çocuğu." dediği zaman ablamlar salona girdiler. Ablam "Berkan'la Kerem'i mi çağırıp dövüyosunuz,kimi dövüyosunuz?" demişti şaşkın bi şekilde. Lorin abla ondan geride olduğu için olayı kavrayamamıştı. Ablam yanıma oturduğunda 'Abla sabahki olay bi şey deme.' diye kulağına fısıldadım. Ablam anlamış gibi kafasını sallarken ne olduğunu anlamayan Lorin abla kurbiyeyi masaya bırakıp yanımıza oturdu.
1.5-2 saat falan oturup konuştuktan sonra olay bi şekilde (Özellikle Esra ablanın katkılarıyla) tatlıya bağlandı. Abim çıkarken "Fenerbahçe forması giyiyosun ama sen Galatasaray'ın evladısın Sema. Unutmuyosun?" dediğinde gülüp evet anlamında kafa salladım.
Maça biraz geç gidip beklemek istemediğimiz için kendimizi ona göre ayarlanmıştık. Tabii ki biletimizi yine Ferdi abim ayarlanmıştı. Arda bana ben konuşayım falan dese de pek oralı olmamıştım.
Lorin ablanın çağırdığı Berkan abi, Kerem abi, Barış abi ve Eda gelmişti. 1 saat kadar bizde takılıp Florya'ya geçmişlerdi. Eda da evde işleri olduğunu söyleyip çıkmıştı. Onlar çıktığında bizde hızlıca hazırlanmaya başladık.
En son'Kadıoğlu' baskılı formasıyla ablam kendine gloss sürerken "Kıyafetlerimiz değil glosslarımız parlak olsun aşkom" dediğinde Lorin abla kahkaha attı. Ona cevap olarak "Benim hem glossum hem kıyafetim parlak maalesef. İnfluencer ve Beşiktaşlı olmak bunu gerektirir." dediğinde ben ablamdan önce "Lori abla yine Beşiktaş forması giydin ya inanamıyorum sana he. Ayrıca ben niye 'A. Güler' yazan forma giyiyorum. Kafayı yicem şimdi." dedim. Lorin abla "Hediyemde çok yakışmış maşallah." dedi. Ablam "Giyen güzel olsun canım" dediğinde ona kalp yaptım. Ablam "Hemen çıkalım geç kalıyoruz zaten ya." dediğinde hızlıca otoparka inip arabaya geçtik. 10 dakikalık yolu 25-30 dakikada gelsek bile en sonunda varmıştık. Artık yolu bildiğimiz için içeri girecektik ki güvenlik abi bizi durdurdu. Ablamla iki saat Ferdi Kadıoğlu'nun kuzeni olduğumuzu anlatabilirdik. Lorin abla bizden akıllı davranıp Ceren yengemi dışarı çağırmasaydı.
OHA NE CELANA Mİ ASİKİM
Edaaa6
Flexthefinestby
esenyurtrap
immahza
normalldays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklarım Ol •Arda Güler
Fanfiction'Sevmeyi tattım sonunda, delice sevdim. Fakat aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim'