•9

525 28 33
                                    

iyi okumalar askolarim💗

Arda'yla denizin kenarında duran tahta kısma çıkıp oturduk. Bu şekilde oturduğum zamanlarda hep dertli hissederim. Bu elimden olmadan oluyo çoğu zaman ama olsun. Arda'ya baktığımda beni izlediğini farkettim. "Beni niye izliyosun Arda denizin yanındayız, denizi izlesene." dedim gülerek. Arda yavaşça kafasını denize çevirdi. Bacaklarımı bağdaş yapıp içeceğimi bacağımın arasına koydum.

Bi süre uzun uzun düşündükten sonra Arda'ya "Ceylan ablamla öz kardeş değiliz Arda, biliyo muydun?" dedim. Arda şaşırmış bi şekilde suratıma bakarken "Nasıl yani? Anlamadım." dedi. "Yani aslında öz sayılırız ama annelerimiz farklı. Babam ilk önce Ceylan'ın annesiyle evlenmiş ablam 3 yaşındayken annesiyle boşanma aşamasında annemle tanışmış, işin komik yanı annem avukatıymış babamın." demiştim gözlerim hafif doluyken. Duygusal bi olay anlatmıyodum ama duygulanmıştım galiba salağım biraz. Arda anlamış gibi yüzüme bakarken konuştum "Ablam hiç kötü davranmadı ama bana, nolursa olsun hiç nefret etmedi benden." sonrasında gözlerim daha fazla dolmuştu çünkü olayın asıl kısmı aklıma gelmişti. Gözlerim aşırı suluyken Arda'nın omzuna kafamı koydum. Bilincimde olan bi şey değildi, anlık gelişmişti yani. Kafamı kaldıracakken Arda kafamı geri koymuştu omzuna. Gözlerim dolu bi şekilde anlatmaya devam ettim "Babam iyi bi babaydı ama iyi bi eş değildi hicbi zaman. Ben 3 ablam 6 yaşındaydı. Hollandada babamla kalıyordu. Annesi de oradaydı aslında ama babam öyle istemişti. Beraber büyüdük gibi oldu aslında. Babam annemi aldattı. Kadın kimdi neydi bilmiyorum ama aldattı. Annem her şeyden nefret etti. Ceylan ablamı benden ayırmadı ama hiç. Çok tanımasam bile Ceylan ablamın annesi de beni ablamdan ayırmazdı. İntihara kalkıştı annem 5 yaşındaydım daha. Ablam azda olsun anlıyodu olanları beni hep uzak tutmaya çalıştı. Annemler her gece kavga ederdi. Babam sarhoş gelirdi çoğu zaman. Annem ayrılmadı ama babam tedavi gördü üzün süre. Ben büyüdükçe ablam olayları anlatırdı. Babamdan nefret ettim uzun süre her zaman düzeldiğini söyledi ablam ama olan nefretim azalsa bile hiç gitmedi. Çok sevsem bile içimde bi yerlerde hala nefret ediyorum ondan. Ferdi abim baba tarafı görüştüğüm tek kuzenim çünkü babası bu olayları bilip annemin yanında duran tek kişiydi. Ben de uzun süre tedavi gördüm ama olmayınca olmuyo işte. " dedim. Hüngür hüngür ağlarken Arda beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Saçımı okşuyordu arada hatta saçlarımı öpmüştü bi kaç kere. Gerçekten iyi hissettiriyodu. Sakinleşmem için ne yapabileceğini sorup durdu cevap vermek için iyi bi halde değildim ama.

Göz yaşlarım dinse bile bi süre o halde kalmıştık Arda'yla. Hala o haldeyken Arda konuşmaya başladı "Benimde annemle babamın pek iyi bi evliliği yoktu ben çocukken. Durumumuz pek iyi değildi. Babam nolursa olsun hiçbi şeyimizi eksik etmezdi. Nasıl başarıyodu bilmiyorum ama yapıyodu bi şekilde." gözlerim ağlamaktan şişmiş olsa bile hafifce gülümsemeye başlamıştım. Arda saçımı okşayıp konuşmaya devam etti. "Bi ablam vardı bi de ama üniversitesiye gidiyodu il dışında o yüzden benim ayrı bi üstüme düşerlerdi. Annem çalışmak istiyodu ama küçüğüm diye çalışamıyodu. Bu yüzden kendimi suçlardım bazen, bi süre yine bu şekilde gitti. Babam bi şekilde para yetirir Fenerbahçe maçlarına getirirdi beni zaten biliyorsundur 9 yaşındayken Gençlerbirliği altyapısına katıldım. Yine zorlukları vardı ama annem çalışabiliyodu artık. Durumumuz çok daha iyiydi." Derin bi nefes alıp devam etti. "2019'da da Fenerbahçe'ye geldim. Nasıl olduysa sanki her türlü derdimiz bi anda geçmiş gibiydi. Tabii senin hayat hikayenle pek alakası yok ama sen de benimkini bil istedim." Dediği şeye gülümseyip tam cevap verecekken arkadan bi ses geldi.

lorim bolum atinca ben de attim cunku askoyuz abla🤙🏻😻
Flexthefinestby

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin