•13

446 22 47
                                    

bi anda pat diye final yapasim geliyo ama size kiyamiorum😞
iyi okumalar asklariiimmm yorum yapmayi unutmayalim😻

1 Hafta Sonra

1 haftadır sürekli Arda ile konuşuyoduk. Arada Ziraat Türkiye Kupasını da almışlardı.Ben de söz verdiğim gibi saçımı mavi yapmıştım iki kupanın sonucunda. Kupayı kutlamışlardı elbette ama süper lig gibi olmamıştı. Saçımı mavi yapışımda kutlanmıştı bi miktar ama çok büyük kutlamalar olmadı. Çünkü Türkiye-Letonya maçı vardı. Onun için sıkı bi çalışmaya girmişlerdi. Ama sanırım Arda'yla konuşmamız flört boyutundaydı. Ama pek inanmak istemiyodum. Çünkü Arda Ferdi abimle aşırı yakındı ve bunu ne kendime ne ona pek yakıştıramıyodum. Sürekli arkadaşça konuştuğumuzu söylesemde ablamlara, bence arkadaşça değildi. Bilmelerine gerek yoktu ama.. Sonuçta olunca öğrenirler??

Yine Arda'nın mesaj attığını görünce ablamların yanında sırıta sırıta telefona bakıyodum. Sürekli bi şekilde beni görmek istese de pek imkanı yoktu. Onlar Letonyadaydı biz İstanbul'da ama bugün Letonyaya gidecektik. Türkiye milli takım maçı vardı. Ceren yengem bizle gelmek için abimle gitmeyi reddetmişti. Saat 11:35te uçağımız vardı. Saate baktığımda 11:07 olduğunu farkettiğim de ablamlara söyledim Hepimiz uçağa geçip yerimizi aldıktan bi süre sonra uçak kalktı. Direkt uyudum Letonyaya vardığımızda ablam kaldırıp uçaktan indirmişti. Eşyalarımızı falan hızlıca aldıktan sonra abim tek başına bizi gelip aldı. Kaldıkları otelde bize ayırttığı odalara geçtik. Arda'yı görmemiştim. İşleri vardır diye çok aramadım. Esra abla ve Eda'yı görünce onlara sarılıp odama geçtim. Ablam ve Lorin abla onlarla konuşuyodu aşağıda ama başım ağrıdığı için kalacağımız odaya geçtim. Bi tane ağrı kesici içip dinlenmek için yatağa geçtim.

Maç saati yaklaşıyodu. Ablamlar geç kalmamak için beni kaldırdı. Ablam, Lorin abla, Eda ve Esra abla geldiğinde hazırlanmaya başladık. Hepimiz milli takım forması giyip abartı olmayan hafif makyajlar yaptık, düğüne değil maça gidiyoruz sonuçta. Yunus abim ve Barış Alper abi aradığında Eda ve Esra abla aşağıya indi. Biz nası gideceğimizi bilmediğimiz için milli takım otobüsünde gidecektik. Otobüse geçtiğimizde Ceren ablam Ferdi abimin yanına, Ablam en arkanın bi önünde Kerem abinin yanına oturmuştu. Esra abla ve Eda sevgililerin yanına geçmişti zaten. Arkada Arda ve Cenk abi oturuyodu. 2 kişilik boş yer olduğu için Lorin ablayla oraya geçmiştik. Cam kenarına Lorin abla, Ardayla arasına ben oturdum. Arda bana gülümseyip göz kırptı. Abimler anlamasın diye sarılamıyodum. Yolda sohbet ederek maçın oynanacağı stadyuma geldik. Otobüsle beraber girdiğimiz için hiçbi sorgulama olmadan geçtik. Abimler soyunma odasına geçtiğinde bizde izlemek için maçın en iyi gözüktüğü yere geçtik.

Maç Arda ve Kerem abinin golüyle 2-0 bitmişti. Herkes sevinçle birbirine sarıldı. Son maç olmadığı için yine kesin bi şey yapılmadı. Ordakilere sorduğumuzda Letonya'nın sahil kenarında çok sevilen bi mekanı olduğunu söylemişlerdi. E tabii biz gitmezsek olmazdı. Abimlerle toplandığımızda abim 2 taksi çağırmıştı herkes gelmek istemediği için. Berkan abi kadroda yoktu ama Kerem abinin ve diğerlerinin yanında olup, destek olmak için gelmişti.

Herkes taksilere dağıldığında Lorin abla, Berkan abi, Arda ve ben aynı araca düşmüştük garip bi şekilde. Ferdi abim onlarla gitmem gerektiğini söylese de Lorin abla yalandan yanında tutmuştu beni. Arda'yla sevgili olursak ablamlara çok teşekkür etmesi gerekecek. Berkan abiyle aynı araçta olurdu istediği zaman ama derdi Arda'yla bendik. Arda, ben, Lorin abla arkaya Berkan abi öne geçti. Berkan abi adamla İngilizce konuşarak anlaşmıştı ve yola çıkmıştık. 20 dakika içinde çok güzel bi mekana vardığımızda şok içinde etrafa bakıyodum. Arda yüzümdeki şoku görünce bana gülmeye başladı. 3 yaşında çocuk sevinciyle "Ya Arda gülmesene. Çok güzel değil mi ama?" dediğimde. "Güzelde daha güzel biri var yanımda." diyip sırıttı. Şok içinde yüzüne bakarken cevap vereceğim sırada abimler kapıyı açıp bizi arabadan indirdi.

İçeri geçtiğimizde tam olarak restoran gibi değildi kafe-bar tarzı bi yerdi. Aslında bizim için daha iyiydi, çok kasıntı olmamıza gerek olmayan bi yerdi.

Bi süre oturduktan sonra takımdan bi kaç kişi ve yakınları da gelmişti yanımıza. Bizden bi süre sonra gelen Eda ve Esra abla bizim kızlara sarılıp sohbet etmek için yanımıza oturdular. Onlarla sohbet ederken ortam çok kalabalıklaşmaya başladığı için dışarı çıkmaya karar verdim. Arda o an masada olmadığı aslında olsada abim farkedeceği için whatsapptan mesaj atıp dışarı çıktım.

sema kadıoğlu: Arda ben dışardayım sahilin orda oturucam gelirsin istersen.

emirhan delibas kurgusu yazmamam icin bi sebep soyleyin😭
Flexthefinestby
esenyurtrap
immahza
normalldays
Edaaa6

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin