finalin yaklasiuo olmasi ck uzucu 😞
iyi okumalaaarr yorum bekliyorum🫠🫶🏻Gözlerim miyop olduğu için uzaktan seçemesem de yakınlaşınca çocuğun Emirhan Delibaş olduğunu anladım. Baba bu yakışıklılığı ben 10 metre öteden tanımalıydım da Arda'nın aşkı beni kör etmiş işte. Yanlarına gittiğimizde hepsi ayaklandı Kerem abimlerle sarıldıktan sonra en son Emirhan kalmıştı. Sarılmam mi gerek biliyodum. O yüzden elimi uzattım. Elini uzatıp "Ben Emirhan." dediğinde "Adını biliyorum ya. Ben de Sema." dedim. Bi anda kendine çekip sarıldığında şok olsam bile belli etmemeye çalışıyodum. 4-5 saniyelik bi sarılmadan sonra hepimiz oturduk.
Lorin abla beni zorla(!) Emirhan'ın yanına oturtmuştu. Nedenini pek anlamamıştım ama aldatılan bi kız olarak pekte karşı çıkasım yoktu. (Burdan Emirhan Delibaş kurgusuna çeviriyorum bi anda ck komik olmaz miydi.)
Emirhan'a "Sen Beşiktaş'ta değil misin ya? Bunların arasında ne işin var?" dediğimde gülerek önce abimlere sonra bana döndü. "Diğerleri daha yaşlı sohbeti yapıyo. Ayrıca ablanda gördüğümüz kadarıyla Fenerbahçe'nin sefiri ama sizin içinizde öyle düşün." dedi gülerken. Gülüşmeler arasında Eda abla geldiğinde hepimiz ayaklanıp selamlaştık. Eda, Barış abinin yanındaki boş sandalyeye oturduğunda konuşmaya devam ettik.
Herkes bi tık kendi içinde konuşmaya başladığında Emirhanla ben de samimileştik. Sohbet ederken bi anda"Ya ayıp olmazsa Yunan Heykeli gibi olmak nasıl bi his?" dedim Emirhan'a. Emirhan kahkaha atmaya başladı. Ablamlar kendi sohbetlerine odaklandıkları için çok şey yapmıyolardı. Tam bana cevap verirken kapıdan giren Arda'yı gördüm. Göz göze geldiğimizde Emirhan'ın sesiyle ona döndüm. "Bilmiyorum hiç olmadım ya. Sana sormak lazım lacivert saçla bile dünyanın en güzeli olmak nasıl bi his." (burdan emirhan kurgusuna cevircem gibi emirhana asik oldum baba) dediğinde tam Arda yanımızda duruyodu ve ne dediğini duymuş gibiydi. Emirhan'a "Noluyo? Sen kimsin amina koyim?" diyip bağırdı. Emirhan ayaklanıp Arda'yı yakasından tuttuğunda herkes ayaklandı. Emirhan yumruk atacağı sırada yumruğunu tuttum. (Baba turk yaz dizisi cekiyomamk) "Emirhan değmez buna bırak ya." dediğimde Emirhan sırıtarak "Haklısın, Arda bi daha yanına bile yaklaşma lan bu kızın." dediğinde tuhaf tuhaf yüzüne bakmaya başladım. Abi sahipli hayvan miyim amk bu da iyice abarttı işi. Arda bana dönüp "Noluyo Sema, dün her şey çok iyiydi bi anda noldu?" dediğinde sinirlerim tepeme çıktı. Ablam "Arda seni öldürürüm kardeşimin yanına yanaşırsan ama benden önce Yunusla Ferdi abi öldürür biliyosundur." dediğinde Arda'ya dönüp"Arda sen aptal mısın? İnternete falan hiç mi bakmıyosun sen ya? Uzak dur benden, lütfen." dedim. Sinirden önümü göremezken hiç kimseye bakmadan dışarı çıktım.
Otelin bahçesine çıktığımda birinin gelmesini bekliyordum. Tek başıma içeri giremem sonuçta naz yapmam lazım. Emirhan'ın geldiğini gördüğümde şaşırmıştım çünkü ablamı ya da Arda'yı bekliyodum. Emirhan yanıma geldiğinde "İyi misin? İçerde çok sinirli gibiydin. Noluyo?" dedi. Kısaca olayları anlattığımda "Keşke bi tane vursaydım ağzının ortasına, haketmiş." dediğinde güldüm. "Öyle tabii de yine de değmezdi.Biri laf ederdi falan hiç uğraşılmaz şimdi." dediğim gülmeye devam ederken. "Ablanlar gelecekti, ben dedim 'siz uğraşmayın ben giderim' diye. Sorun olacaksa ablanlar gelsin" dediğinde sorun yok anlamında kafamı salladım. Elini saçıma attığında biraz geri çekildim. Hayır baba noluyo yeni tanıştık. "Saçında bi şey var, bekle." dediğinde az önce yerime geri geçtim.
Saçımda ki şeyi aldıktan sonra saçımı düzeltip bıraktı. "Saçların çok yumuşakmıs bu arada." dedi sırıtarak. "Teşekkür ederim. Senin saçın nasıl bilmiyorum ama yumuşak görünüyor öyledir sanırım." dedim salak salak. Ben Arda'dan sonra konuşmayı unuttum sanırım. Bu çocuk nası etkilemiş beni abi ya. "İstersen dokunabilirsin saçıma yani en azindan yumuşak mı değil mi anlarsın." dediğinde elimi saçına götürdüm. (Baba bu nasi sahne ölcemm amkkkk)
Saçlarını karıştırdığımda Arda'nın saçına göre daha yumuşak ve ele batmayan bi saç olduğunu farkettim. Arda'nın saçı genelde spreyli ve kısa olduğu için ele batıyordu. "Gerçekten yumuşakmış bu arada. Ferdi abimin saçına benziyo dokusu." dediğimde "Uçları boyalı olduğu için bi süredir bakım kremleri falan kullanıyorum ondandır sanırım." diye cevap verdi Emirhan. "Bence saçının Kendi yumuşaklığı saç kremlerinin çoğu sadece duştan sonra bi süre yumuşak bırakıyo." dedim. Bi çok saç kremi kullandığım için artık bi şeyleri biliyodum maalesefki. "İltifat gibi oldu teşekkür ederim." dediğinde "Ablamlar bekliyodur içeri geçelim hadi." dedim. Onaylar şekilde kafa salladığında beraber içeri geçtik.
Tam kapıdan girerken kolunu omzuma attığında şaşırmış bi şekilde yüzüne baktım. Kulağıma "Arda'ya ufak bi ceza diyelim." dedi. (Servet Sayar olayı arka perde amk) Söylediği şeye sırıtarak içeri girerken Arda'nın gözü bizim üzerimizdeydi. Ablamlarda Arda'dan farksız bi şekilde şok içinde bize bakıyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklarım Ol •Arda Güler
Fanfiction'Sevmeyi tattım sonunda, delice sevdim. Fakat aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim'