ali koc arda kalmak istese kalabilirdi dedikten sonra benim tum kitap hevesim kacti cukuzgnm
iyi okumalarr yorum bekliyoruumm🫶🏻Arda 2-3 dakika sonra yanıma geldiğinde elinde 2 tane içecek vardı. Bana çilekli limonata almıştı büyük ihtimalle. Sahillere karşı zaafımız var bu çocukla bence fikrimce. Arda yanıma oturduğunda bacaklarımı aşağı uzatmaktan rahatsız olduğum için bağdaş kurdum yine. Arda rahatsız olmuş mu diye baktığımda rahatsız olmadığını farkettim. O yüzden rahatımı hiç bozmadım.
Bi süre deniz izleyip içeceğimizi içtik. Vücudum kafamı kaldırmayınca kafamı Arda'nın omzuna koymuştum. Telefonumda
Jako ft.BEGE- Işıklarım Ol (2.0) açtım. Arda gökyüzündeki aya baktıktan sonra bi anda bana "Sema sana bi şey söylemem lazım." dediğinde kafam ona döndü. "Nasıl söylemem gerek bilmiyorum, belki başıma büyük bi bela alıcam ama hepsine razıyım." demişti kafamı kaldırıp yüzüne bakarken bana döndü. "Ben senden çok fazla hoşlanıyorum. Bi kaç gündür nasıl söylemem gerektiğini düşü-" cümlesini tamamlamadan dudağından öpmüştüm. (GELİYORUM CANO 180 HİZ HAYİRLİ CUMALAR.) Bi kaç saniye öyle kaldıktan sonra kendimi geri çektim. "Aslına bakarsan bende hoşlanıyorum. Kabul edemedim bi süre. Çünkü abim gibi gördüğüm kuzenimin kardeşi gibisin ve doğru olmaz diye düşündüm." Arda sırıtarak yüzüme bakarken ben de ona gülüp devam ettim konuşmaya "Ablamlar sağ olsun farketmemi sağladılar ama." dedim. Arda "Ablanlara teşekkür etmem gerekecek sanırım." dediğinde ona güldüm. "Ben anlamadım şimdi neyiz Arda?" demiştim hem dalga geçer gibiydim hem ciddiydim. Arda "Bilmiyorum. Flört mü oluyoruz sevgili mi?" diye bana sormuştu. Ahiret soruları sormayın bana kardeşim kafayı yiyorum sonra. "Ay bilmiyorum Ardoş. Abim öğrenmesin ama bi süre ben ona doğru zamanda alıştıra alıştıra söylerim." dediğimde gülerek kafa salladı.Ardacım, aşkım, bebeğimle bi süre daha oturup sohbet edip abimin fazla dikkatini çekmemek için içeri geçtik. Ablamlara baktığımda yüzleri bana dönüktü abimin sırtı dönüktü ama. Ablamlara el kol yaparak Arda'yla bi şeyler olduğunu anlatmıştım. Anlamışlardı tabii ki??? İç güdüsel olarak hissederlerdi bi kere ablam gözlerini kocaman açıp bana baktığında Arda arkamda olacak şekilde yanlarına gittik. Sanki ayrı gelmişiz havası vermeye çalıştık. Ablama 'Ardayla sevgiliyiz' diye fısıldadım. Ablam şok içinde bana bakarken ciddi olduğumu farkettiğinde dizimi cimcikledi. Hiçbi şey yokmuş gibi kafamı kaldırıp muhabbet etmeye başladım. Arada Arda'yla bakışmayı unutmuyodum tabii ki??
Bi süre daha takıldıktan sonra saat geç olduğu için otele geçtik. Ablamlarla hızlıca odamıza geçmiştik.
Ablam "Arda mevzusu ne bakim anlat." dedi elinde kahveyle yanıma otururken. Lorin abla üstüne rahat bir şeyler giydikten sonra gelmişti zaten. Kafamı telefondan kaldırıp ablama döndüm. "Bugün, maç sonrası işte bi anda açıldı. Zaten bende ondan hoşlanıyorum biliyosunuz. Öptüm bi anda." dediğimde ablamın gözleri kocaman oldu. "Naptın, naptın?" dedi şaşırarak. "Abla öptüm işte. Sorup durma utanıyorum, bi de abimden saklıyoruz gibi hissediyorum daha da geriliyorum." diye cevap verdim. Lorin abla "Direkt öpmeseydin iyiydi aslında da Ferdi abi ve Yunus'ta zamanla alışacak artık yapacak bişi yok aşkom." dedi beni rahatlatmaya çalışarak. Ablam gergin bi ses tonuyla "Sevgili olmanızda değilim, öpmene de kızmıyorum da abimlerin olduğu yerde niye yaptın salak. Abim görse mahvederdi Arda'yı." dediğinde ona haklısın anlamında kafa salladım. "Neyse ne bi şey olursa hep yanındayım zaten Sema. Biliyosun, tek kardeşimsin bebeğimsin yani." dedi elini omzuma atarak. Lorin abla da "Zaten hep yanındayız, aynı şekilde bu konuda da Arda seni üzmeye cesaret edemez pek ama oldu da üzdü yine yanındayız dövdürürüz benim rapçi kekolara." dedi gülerek. Ablamla duyduğumuz şeye kahkaha attık.
Sonrasında bi süre daha oturup bu konuları ve başka konuları konuşmuştuk. Ben yorgun olduğum için Arda'ya iyi geceler mesajı atıp cevap beklemeden uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklarım Ol •Arda Güler
Fanfiction'Sevmeyi tattım sonunda, delice sevdim. Fakat aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim'