yazarken super hissettiren bi bolumdu ardanin gidisinden sonra pek bi anlam kalmadi ama olsun hala guzel..
iyi okumalar yorum bekliorum canlarim🫶🏻💗Sabah ablamın sesiyle uyansam bile uykumu çok iyi aldığımı farkettim. Ablam tekrar bana seslenince sersem bi şekilde yataktan kalkıp otel odasındaki salona yanına geçtim. Otel odasından çok daire gibiydi. Lorin abla yoktu. Berkan abiyle dışarıya çıkmıştır diye çok şey yapmadım. "Noldu ablalarin bir tanesii." dedim ablama gözlerimden sanki kalp çıkacaktı. O kadar mutluydum yani. Ablamın gergin bi şekilde baktığını farkettiğimde benimde yüzüm düştü.
Ablam telefonu çevirdiğin ekranda Arda'yı görmemle de telefonu elinden aldım. Haberi okumaya başladığımda her cümleden sonra daha çok gerilmeye başladım.
'Fenerbahçe'nin genç yıldızı Letonyada restoranda bir kızla başbaşa yemek yerken görüntülendi. Sevgilisi mi bilinmez ama ikili çok samimi görünüyordu.'
"Anasını skerim ama bu ne amk? Abla ben gavat mıyım?" dedim. Sinirden ne söylediğimi bilmiyodum. Çünkü bu çocuk daha gece bana beni sevdiğini söylemişti. Ablam benden daha sakindi. O da sinirliydi tabii ki ama başına gelenle bir olmuyor maalesef. Ablam "Sema sakin ol tamam, halledicez. Gerçekten aldattıysa başına gelecekleri iyi biliyor o." sakinleşmiştim. Çünkü haklıydı abim bilmese bile Kerem abiler vardı. Yakın olmasak bile böyle bi konuda arkamda dururlardı.
Direkt Arda'ya mesaj attım.
sema kadıoğlu: gercektwn bu kadar miydi amk yabi bu kadar kolat miydi
sema kadıoğlu: kufur etmeme bile degmiyosun su saatten sonra sana o kadar deger veren kafami sikeyim
sema kadıoğlu: hic bi seye uzulmuyorum da sana nasi kandim ona yaniyorum ben gercekten.
sema kadıoğlu: hicbi seyi haketmiyosun nefret ediyorum senden artikardaskim💕: Sema noluyo
ardaskim💕: iyi misin sakin olsema kadıoğlu: hala iyi misin diyosun bi de yuzsuz yuzsuz konusma
sema kadıoğlu: hatta ben susturayim sakin odama da gelme abime soylerimBu kişiyi engellediniz.
"Abla kafayı yicem ben en sonunda. Bi de diyo 'iyi misin sakin ol'. İşte gereğinden fazla değer insanı ne hale getiriyo." dedim sinirden ağlayacak gibi çıkan sesimle. Ablam beni sakinleştirmeye çalışıyordu. O sırada kapıyı açan Lorin ablayla oraya döndük. Bizi o halde görünce kapıyı direkt kapatıp yanımıza geldi. "Aşkom noldu Sema'ya?" dediğinde ablam ona da haberi gösterdi. Lorin abla şok içinde bakıp yanıma oturdu. Sarıldığında direkt ağlamaya başladım. "Abla ben hakettim mi ya? Neden? Oluyomuş gibi neden olmadı ya? Cidden sevdiğimi ve sevildiğimi hissetim bu kadar sürede. Gördüğüm şeye bak. Çıldıracağım ben gerçekten." dedim göz yaşlarım arasında. Ablam şiddet yanlısı biri değildi. Ama Lorin abla ona göre bazı şeylerin şiddetle çözüleceğini düşünüyodu. Trafikte sinirden bi kadını dövdüğünü de söylemem lazım. Ablam saçımı okşarken Lorin abla "Esrayla Yunus abi dışarı çıkacak Cerenle Ferdi de çıkar birazdan. Sonrasını bana bırak Sema." dediğinde gözlerim buğulu gördüğü halde gözlerine bakmaya çalıştım. "Noluyo Loriş? Niye öyle dedin?" demişti ablam şaşkın şaşkın. Lorin abla "Görürsün Cey." dediğinde ağlamam yavaş yavaş duruyodu.
Ablamlarla bi süre konuştuktan sonra Lorin abla biriyle konuşup bize döndü. "Aşağı iniyoruz. Hadi, güzel olun ama." dediğinde tuhaf tuhaf yüzüne baktık. Eliyle bize kış kış yaptığında direkt üstümüzü giyinmeye geçtik.
Ablam yine oversize tişört, beyaz gömlek, siyah pant ve siyah şal kombinini yapmıştı ve hala bebek gibiydi. Ben de İstanbul'da giymeye fırsatım olmayan ama giyerim diye getirdiğim kırmızı pileli eteğimi giydim, üstüne Okan hocanın futbolculuk yaptığı dönem babamın alıp sakladığı sonrasında bana verdiği formayı giydim. Tabii ki Okan hocadan imzalıydı. Lacivert saçlarımı da arkadan tokayla tutturmuştum. Tam Fenerbahçeli Arda Güler çıldırtma kombiniydi 🥱😁. Ablamın yanına geçtiğimde ablam ıslık çaldı. "Bizim kıza baksana Loriş taştı meteor olmuş." dedi keko gibi konuşmaya çalışıp. "Güzellik gören gözdedir ablam." dedim. Üzgün olsam bile keyfim yerine gelmişti ablamın iltifatından sonra. Lorin abla "Hadi hadi inelim çok işimiz var." dediğinde direkt odadan çıktık.
Aşağı indiğimizde Berkan abi, Kerem abi, Barış Alper abi ve tanımadığım yaşıtım olduğunu düşündüğüm bi çocuğun ayrı bi masada bizi beklediklerini gördüm. Lorin ablaya "Ya bu kim? Ayrılır ayrılmaz başkasına gitmem ben abla." dediğimde Lorin abla kafama vurdu. "Aptal aldattı Arda seni ayrıca çocuğu görünce böyle de bi de bakim." dediğinde yine kafama dank etmişti. "Doğru lan aldatıldım. Aman aşkooom, aşk acısı çekemem zaten gencim, çıtırım, güzelim. " diyip güldüm.
Flexthefinestby
esenyurtrap
tum askolarimi cok seviorum umarim begenmissinizdiiirr😽💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklarım Ol •Arda Güler
Fanfiction'Sevmeyi tattım sonunda, delice sevdim. Fakat aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim'