Dünkü maçın etkisinde fazla kaldım dostlar bi bonus bölüm gider bu duruma dedim ya.
iyi okumalar beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayalımdırrr🫶🏻🫶🏻(bunu demeyi çok özlemişim)17 Haziran 2024
Arda Real Madrid'e gideli neredeysen 1 yıl olmuştu. Benim açımdan acısıyla tatlısıyla iyi geçen bi yıldı. Tabii Arda'dan sonra aşka küsmüş olsam bile hayat o gün bitmemişti sonuçta.
Ferdi abim hala Fenerbahçedeydi, Yunus abim gitmişti ama ara ara İstanbul'a bizi ziyarete geliyodu.
Yunus abim ve Esra abla İngiltere'de yaşıyolar. Oraya alışamamıştı Yunus abim ve Galatasaray'a dönmeyi düşünüyodu.
Ablam ve Kerem abi nişanlanmıştı hatta Avrupa Futbol Şampiyonasının bitmesini bekliyolardı.
Lorin abla ve Berkan abi nerdeyse evli hayatı yaşıyolardı ama evli değillerdi. Zaten fazlasıyla gençlerdi ve vakitleri de vardı.
Ceren abla ve Ferdi abim de evlenmişti 2 ay önce, Arda da gelmişti ama çok fazla durmamıştı. Şansıma denk bile gelmemiştik hatta.
Umarım yarın da denk gelmezdik, her şeyi atlatmış olsam bile karşılaşma fikri bile canımı acıtıyodu.
Ablamlarla Almanya'ya gelmiştik. Milli maç olduğu için hep beraber gelmiştik. Ablam ve Ceren abla kocalarını yalnız bırakmak istemese bile zorla Lorin ablayla ikna etmiştik.
Ablamlarla bi kaç gündür Almanya'da sabah akşam dolaşıyoduk ve fazlasıyla eğlenceli geçiyodu günlerimiz. Hele Lorin ablayla fazlasıyla eğleniyodum.
Ben flörtöz olduğum için sürekli birilerine yavşıyodum dalgasına ve ablamlar pek bana ayak uydurmuyolardı. Lorin abla Berkan abiden önce benim gibi olduğu için fazlasıyla uyuşuyodu kafamız. Hatta beraber Berlin'de ki pashanim sokağına bile gitmiştik Lorin ablayla.
Bu gece de aynı şekilde Lorin ablayla çıkmıştık. Aslında hep beraber çıkıp dolaşmıştık ama Lorin abla ve ben ablamlar eve gidince tek kalmıştık.
Kaldığımız otelin yakınlarında hiç gitmediğimiz bi bar tarzı bi yer vardı ve oraya gidicektik.
Oraya doğru yürürken Lorin ablayla Türkçe rap piyasası hakkında konuşuyorduk. O Türkçe rap piyasasına fazlasıyla hakim olduğu ve beni de alıştırdığı için fazlasıyla bilgiliydim. Konu da fazlasıyla derindi ve o kadar yaşaya yaşaya anlatıyoduk ki dışardan gören biri çok önemli bi konu konuşuyoruz sanabilirdi.
Lorin ablayla bi yandan yürüyüp bi yandan konuşurken önüme pek bakamıyodum. Lorin ablanın gözü arkada bi yere takılı kaldığında bende oraya döndüm.
Barış, İsmail, Bertuğ ve Kenan restoran tarzı bi yerde yemek yemek için oturuyolardı. Onlara bakarken arkadan gelen Arda'yı gördüğümde olduğum yere çakılıp kalmıştım. Lorin abla kolumu dürterken içimde fırtınalar kopuyodu sanki.
Gözlerim dolmuştu ve elimde değildi bu. Hareket dahi edemiyodum sadece ona odaklanmıştım. Benim açımdan dünya durmuş gibiydi kulağım sesleri algılayamıyodu, gözümde buğulanmıştı diğer insanlara karşı sadece Arda'ya odaklanmıştım ve her hareketini izliyodum.
Onlar karşı tarafta kaldığı için bizi farketmemişlerdi. Hiçbi şeyi hala algılayamazken Barış Alper'in bize seslenmesiyle dünya normale dönmüştü benim için. Kafamı sallayıp kendime geldim.
Kenarda oturduğu için içeri doğru dönük olan Arda ismimi duymasıyla direkt dışarı dönmüştü. Göz göze geldiğimizde o da bana bakıp kalmıştı. Son 1 yılda her renk kullandığım saçımı simsiyah yapmıştım ve omuz hizamda kesmiştim. Ardayla beraberken mavi ve omzumdan fazlasıyla uzun olan bi saça sahiptim.
Uzun uzun Arda'yla birbirimizi süzdükten sonra Lorin abla koluma girip belimi dürttüğünde ifadesiz kalan yüzüme yalandan bi gülücük kondurup kafa selamı verdim. Lorin abla da onlara el salladıktan sonra yolumuza devam ettik.
Yanlarına gidip konuşamazdım ve Lorin abla da bunu iyi bildiği için yanlarına gitmeden uzaktan selamlaşmıştık. En sonunda onların oturduğu restoranın çaprazında kalan bar tarzı yeri bulup içeri girdik.
Lorin ablayla oturduğumuzda fazlasıyla içmek istiyodum ve öyle de yapmıştım. Lorin ablanın en son "Yeter Sema, çok içtin bırak." demesi üzerine biraz daha içtiğimi hatırlıyodum ve fazlası yoktu.
18 Haziran 11:38
Başımın ağrısına daha fazla dayanamayıp uyandım. 2 saattir kendimi uyumak için zorlasam bile başımda hatta direkt kafamda hissettiğim ağrı yüzünden uyandım. Otelde Lorin ablayla kaldığımız odadaydım. Ablamla Ceren abla beraber kalıyolardı, ben de Lorin ablayla kalıyodum.
Yataktan zar zor çıktığımda odamdaki banyoya geçip güzelce yüzümğ yıkadım. Saçım başım dağılmıştı ve terlemiştim. Dün gece ne olduğunu ve otele ne ara geldiğimizi hatırlamıyodum.
Telefonumu alıp paytak paytak salona geçtiğimde Lorin abla kahvaltı söylemişti. Bana da söylediğini farkettiğim için ben de yanına oturdum. Beraber yemek yerken Lorin ablaya dün geceyle alakalı bi şeyler sormam gereken kısma gelmiştim.
Lorin ablaya döndüğümde kahvesini içiyodu. "Abla ben otele nasıl geldim, ne oldu dün gece? Hatırlamıyorum hiçbi şey." dediğimde Lorin abla kahvesini elinden masaya bırakıp bana döndü.
"Şimdi şöyle ki sen dün gece Arda'yı aradın."
Umarim begenmissinizdir bebisler💘💘
esenyurtrap
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklarım Ol •Arda Güler
Fanfiction'Sevmeyi tattım sonunda, delice sevdim. Fakat aşkın sonunu, ben hiç bilmezdim'