•4

842 32 50
                                    

ARDACIMIN GÖLÜNÜN ŞEREFİNE DİYELİMDİR✍🏻✍🏻 İYİ OKUMALAR ASKLARİM🫶🏻

Hepimiz pür dikkat ve bi o kadar sesli maçı izliyoduk. Ablamlar her hamlelerinde Fenerbahçeye tezahürat yapıyodu. Her ne kadar Galatasaraylı olsam bile Arda'nın hamlelerinde ben de onlarla beraber tezahürat yapıyodum ama genelde Lori ablayla Galatasaray tezahüratı yapıyoduk. Lori abla Beşiktaşlı olabilir ama her zaman "Fener ve Galatasaray derbisiyse ben Galatasaraylıyım" diyo.

27. dakikada Ferdi abimin asisti ve Arda'nın golüyle Fenerbahçe öne geçmişti. Konu Arda olduğu icin ablamlarla tam anlamıyla hayvan gibi bağırıyordum.

Maçı sonuna yaklaşıyodu. 60. dakikada Yunus abim girmişti. 87 dakikada Kerem abi atağa geçmişti. Kerem abi ve Berkan abi paslaşarak geldiler en sonunda Kerem abi Yunus abime pas attığında "Öz kuzim bastııır." diye çığırmıştım. Yunus abi bizim tarafa yakın olduğu için sesimi duyup o an sırıtmıştı. Lorin abla ve ben ayaklandık. Heyecanlı heyecanlı izliyoduk ki Yunus abim son hamleyi yaparak gol attı. "ASLAN ABİM BENİM YA." diye bağırdım. Yunus abi sevinirken bizim tarafa gelip kalp yaptığında sırıtıp abime kalp yapmıştım. Kerem abi, Berkan abi ve İcardi koşup Yunus abiye sarıldı.

2 dakika uzatma süresinden sonra maç 1-1 bitti. Aşağı Ferdi abimlerin yanına indiğimizde biraz gerginlerdi. Maçın 1-1 bitmesi hiç işlerine gelmemişti. Arda "1 gol daha atsak erken şampiyonluk ilan ediyoduk. Niye böyle oldu şimdi." dedi. Ben ona baktıktan sonra Ferdi abime dönüp "Abi elinizden geleni yaptınız. Her ne kadar Galatasaraylı olsam da 2. maçta düzeltirsiniz ve şampiyon olursunuz gibi geliyo." dedim. Abim şefkatle bana bakarken ablam "Sema doğru söylüyo erken üzüntüye gerek yok." dedi. Onlar konuşurken"Geldiğimden beri Yunus abiyle konuşmadım bi oraya gideyim ben. Gelirim birazdan babay." dediğimde ne zaman geldiğini bilmediğim Esra ablam "Ben de geleyim seninle. kızları görücem diye gelmiştim. Yunus'un yanına gidim bi." diyip benimle Galatasaray tarafına doğru gitmeye başladı.

Yunus abimi gördüğümüzde abimin gözü bana çarpmıştı. İstanbula her geldiğimde görüştüğümüz halde bu gelişimde sürpriz yapacaktım ama maç planımı bozmuştu. Koşarak Yunus abime sarıldım. Ayrıldıktan sonra Esra ablaya sarılıp, öptü. "Abi çocuk var burda noluyo ya?" dediğimde Yunus abim yalandan bi sinirle "Kızım geldin niye haber vermedin bana maçta görünce şaşırdım bi de." dedi. Ben cevap verecekken Kerem abi beni görüp yanımıza geldi. "Bu kız Ceylan'ın kuzeni değil miydi ya?" dedi. Yunus abi gülerek beni omzunun altına alıp "Beni kuzenimde olamıyo mu aynı zamanda Kerem?" dedi. Kerem abi "Kızın her yanı futbolcu dolu ne değişik bi çar." dedi gülerek. Onlara güldükten sonra Yunus abime dönüp "Abi sana sürpriz yapacaktım, maç bozdu biraz planımı ondan oldu hep ya." dedim.

Bi süre Esra abla ve Yunus abimle konuştuktan sonra Esra ablaya "Abla ben Ferdi abimlerin yanına geçiyorum." dedim. Esra abla "Tamam Sema, birazdan bende gelir vedalaşırım kızlarla." dedi.

karilarimicokseviorum
esenyurtrap
senoritakaos
immahza
normalldays

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin