•3

1K 36 67
                                    

iyi okumalar canlariimm😸

Ablam ayna çıkarmaya üşendiği için telefon kamerasından şalını düzeltmeye çalışıyodu. Sonuçta Kerem abinin yanına gidiyoduk. Boru değil???

Ablam şalını düzelttikten sonra hızlıca Galatasaray'ın tarafına geçmiştik. Asıl derdimiz abime yakalanmamaktı. Bi süre aradıktan sonra Berkan abi, Kerem abi ve diğerlerini görmüştük. Fenerbahçe tarafından geldiğimiz için Lorin abla ile üstümüzde ki formalara şaşırmışlardı. Yanlarına gittiğimizde Lorin abla ve ablam Kerem abi ve Berkan abiye sarılmıştı.

Kimse konuşmadan "Ben Sema Cey'in kardeşiyim." demiştim. Önce Kerem abi elini uzatmıştı. Tokalaştığımız sırada "Ben de-" demeden "Kerem Aktürkoğlu." diye tamamlamıştım. Kerem abi gülümserken "Abi üstümde Galatasaray forması var tanımasam ayıp olurdu ya." demiştim. Sonrasında Berkan abiyle de tokalaşmıştım.

Berkan abi ve Lorin abla konuştuğu için Kerem abiye "Diğerleriyle fotoğraf çekilebilir miyim?" diye sormuştum. Kerem abi her zamanki tatlış gülüşüyle "Bana sormana gerek yok, onlar isterlerse istediğin kadar çekilebilirsin." demişti.

Direkt Zaniolo'nun yanına gidip yarım yamalak ingilizcem ile fotoğraf çekilmek istemiştim. İcardi de yanımıza gelmişti üçümüz çekildikten sonra ikisine teşekkür edip. Muslera ve Mertens ile çekilmiştim. Baktığım kadarıyla Yunus abi yoktu. Çokta aramayıp çıktım.

Ablamların yanına gittiğimde beni beklediklerini gördüm. Lorin abla hala Berkan abiyle konuşurken ablam "Hadi gidelim. Maç başlayacak hem birazdan." demişti. Lorin ablaların yanına giderken Kerem abi formamı farkedip gülmüştü. "Lorin'e laf ediyodum da bununki daha betermiş Berkan." demişti Kerem abi. Berkan abi formama baktıktan sonra kahkaha atmıştı. Gülerek Kerem abilere bakıp "Modadan hiç anlamıyosunuz ya." diyip çıkış tarafına gitmeye başlamıştım.

Ablamlar hızlıca yanıma geldiğinde Fenerbahçe tarafına geçtiğimizde Esra ablanın da orada olduğunu gördük.

Ablamlar onu görünce koşarak oraya gitmişti. Lori ablam "Esroşuuum hoşgeldiiin." dedi. Hollanda'da yaşadığım için Esra ablayı sadece ismen biliyodum ve bi kaç fotoğrafını görmüştüm. Ablam Esra ablaya "Askım hoşgeldin. Kardeşimden bahsediyodum ya hep Sema diye, o bu işte." demişti beni gösterirken.

Esra abla bildiğim kadarıyla Yunus (Akgün) abimle sevgiliydi. Biraz bizle konuştuktan sonra "Yunusların tarafa gideyim ben kızlar, sonra görüşürüz hadi öptümm." dedikten sonra gitti. Yunus abi anne tarafından kuzenimdi çok fazla görüşemiyoduk ben yurtdışındayım diye ki o yüzden ondan bilet istememiştim. Ceylan ablamla annemiz aynı kadın değil. Ben babamın 2. evliliğinden olmuşum. Buna rağmen Ceylan ablanın bana olan sevgisi hiç azalmamıştı. Evet, maalesef ki her yanımda futbolcular vardı. EĞER ARDAM BENİ SEVERSE TAM ANLAMIYLA HER YANIM FUTBOLCU OLACAKTI.

NEE KARİLARİM YB Mİ İSTEMİİİSSSS
immahza
senoritakaos
esenyurtrap

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin