•10

518 25 74
                                    

iyi okumalar✍🏻😻

"Sema?"

Gelen sesin Yunus abim olduğunu hemen farkettim. Ayaklanıp üstümü silkeleyip içeceğimi yerden aldım. (yunusabisskcek benim derdim hala icecek sako mudur?) Abimin garip bi şekilde bize baktığını farkederken ben konuşmadan abim konuştu "Noluyo Sema, Arda'yla ne işin var burda 'tek başınıza'?" dedi. Tek başınızayı bastıra bastıra söylemişti ve sinirli olduğu her halinden belli oluyodu. Direkt abimin yanına gidip "İçerisi çok bunalttı dışarı çıktım bende, o sıra Arda geldi dertleştik. Başka bi şey yoktu abi." dedim çekine çekine çünkü abim aşırı sinirli duruyodu. Arda'nın da yanımıza geldiğini farkettim her ne kadar çekinse ve bi tık abimden korksa bile açıklama yapmaya çalışıyodu.

Yunus abim gözlerimin şiş olduğunu farkedince Arda'nın üstüne yürüyüp "Sema'ya bi şey mi yaptın gözleri neden şiş bu kızın" demişti Arda'nın tişörtünden tutarken. "Abi sakin ol, Arda bi şey yapmadı. Annemle babam hakkında konuşuyodum ondan duygulandım." dedim. Arda "Yunus abi Sema'ya bi şey yapmam, yapamam ki ben." dedi. İçimden 'Aşık mısın yrram' demek geçse de ortam çok ciddiydi. Arda yanlış bi şekilde söylediğini farkedip düzeltmeye çalıştı "Yani Ferdi abi ve senin kuzenin elimde olarak canını yakacağım biri değil." dediğinde abim biraz olsun sakinleşmiş duruyodu. Hala Arda'nın yakasını bırakmazken Esra ablanın sesi geldi. "Yunus napıyosun bıraksana çocuğu." dediğinde abim yakasını bıraktı ama hala sakinleşmiş değildi.

Esra ablanın arkasından ablamda yanıma geldi. Gözlerimi şiş görünce ablamda sinirlenmişti. Arda'ya döndüğünde kulağına 'Dertleşiyoduk abla, bi şey yok.' diye fısıldadım ablam anlamış şekilde kolumu okşadı. Esra ablam abimi kenara götürüp konuşurken abim biraz daha sakinleşmiş görünüyodu. Arda yanımda durduğu için ona döndüm. "Arda sende kusura bakma lütfen, Yunus abim biraz sinirli biliyosun. Gerçekten onun adına ben özür dilerim." dediğimde Arda omzumu okşayıp "Sema sorun değil o da abin sayılır, anlıyorum. Sen sakin ol lütfen." dedi. Tam cevap verecekken gelen Yunus abimle susup içeri geçmiştik.

Hiçbi şey olmamış gibi hep beraber Ferdi abimlerin yanına oturduk. Ablam Kerem abinin yanına oturursa dikkat çekeceği için benim yanıma geldi. Yunus abi Arda yanımda oturursa onu öldürecekmiş gibi baktığı için diğer yanıma Esra abla oturdu.

Bi süre daha oturup sohbet ettikten sonra geç olduğu için evlere dağılmıştık. Eve geçtiğimde papatya çayımı hazırlayıp salona geçtim. Oturur oturmaz Arda'ya mesaj attım.

sema kadıoğlu: arda lutfen kusura bakma ya sana cok ayip oldu cidden cok ozur diliyorum tekrar

Arda mesaja direkt baktı.

Arda Güler: Sema sorun değil diyorum ya anlıyorum Yunus abini de hatta az bile tepki verdi o an.
Arda Güler: Ama başka bi şekilde de anlaşabiliriz aslında..

Mesajın sonunda sapık bi şey çıksa Arda başına gelecekleri bildiği için öyle bi şey olamazdı. Belki de takımdan biri yazdırdı. Ablamlara bağırıp yanıma çağırdım. Ablamlar konunun Arda olduğunu duyunca koşarak geldiler.

sema kadıoğlu: nasi yani

Arda Güler: Ankaragucuyle olan macimiza A.Güler yazılı FENERBAHCE formasiyla gelirsen anlasabiliriz bence

sema kadıoğlu: ARDA SACMALAMA OLDURURUM SENİ ASLA OLMAZ
ya da olur ya napalim ferdi abimde mutlu olur belkim😞

Arda Güler: anlastik o zaman sema

sema kadıoğlu: bi gun odetcem ama bunu sana unutma cnm😸

Yazıp konuşmadan çıktım. Ablamlar salak salak bana bakarken Ablam "Sema Fenerbahçe forması mı giyecek şimdi. Hemde Kadıoğlu baskılı değil A.Güler baskılı." dedi hem şaşırarak hem dalga geçerek. Lorin abla "Bi dakika bekleyin." diyerek içeri gitti. Elinde Fenerium poşetiyle geldiğinde ablamda bende şaşkın şaşkın ona bakıyoduk.

Lorin abla poşeti bana verdiğinde şaşkınlığımız ikiye katlanmıştı çünkü Fenerbahçeli olan ablamdı, ben değildim. Lorin abla "Sema çatlatma ablanı, aç şunu hadii." dediğinde hemen açtım. İçinden Fenerbahçe yeni sezon forması çıktı. Lorin ablaya bakarken "Sema'ya Fenerbahçe forması mı aldın Lorin." dedi ablam gülerek. Lorin abla "Arkasını çevir bi." dediğinde hemen arkasını çevirdim. 'A. Güler" yazdığını görünce koca bi kahkaha attım. Ablam "Bunu ne zaman aldın kız." dedi benden önce davranıp. Lorin abla "Bu sabah aldım. Berkanla AVM'de dolaşırken gördüm, Sema aklıma geldi." dedi. "Ay Lori abla tekrar forma almama gerek kalmadı sağ ol canım." diyip formayı alıp odama geçtim. Zaten bugünkü gerilimin falan yorgunluğu olduğu için üstümde formayı güzelce katlayıp kaldırdıktan sonra uyudum.

🫶🏻
esenyurtrap
Flexthefinestby
normalldays

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin