•6

609 32 59
                                    

iyi okumalaarr😻💗

Sabah baş ağrısıyla ve biraz şiş bi boğazla uyandım. Büyük ihtimal dün çok bağırdım için üstümde bir yorgunluk vardı. İçerden ablamların sesi gelmiyodu. Dışardalar sanırım. Onları çok umursamayarak telefonu elime aldığımda sanal arkadaşım Nehir'in aradığını gördüm. Türkçe rap konusunda pek bilgim olmasa bile Mavi ile sevgili olduğunu biliyordum.

Onu bekletmeden telefonu açtığımda direkt çığırmıştı. Sesim biraz olsun düzeldiği için rahat konuşabiliyodum. "Neyirimmm, noldu kurban olduğum."  soruma "SEMA HİÇ İNSTAYA BAKMADIN Mİ AMK SALAĞI" diye bağırarak bana kızdı. Bakmam gereken ne vardı amk. Dün gece hiçbi şey yoktu Instagram'da. Bi anda nolmuş olabilir sanki. "Yoo bakmadım. Niye bakayım ki hem?" dedim. Nehir "Gerizekalı çabuk bak spoi vermicem." dedi heyecanlı sesiyle. Allah'ın cezası ya söylese şaşardım zaten. Gergin bi şekilde instagram'a baktığımda yüzlerce hatta belki binlerce bildirim vardı. Nehir'in telefonu kapattığını düşünerek çığlık attığımda Nehir "Az çığır gotsuz." dedi. "KANKA NOLMUŞ ANLAMIYORUM HİÇBİ ŞEY" dedim. O an aklıma mesajlar kısmına bakmak geldi. Arda'nın hikayesinde benden bahsettiği bildirimini görünce daha çok çığlık atmıştım. Normal bi an değildi bu. ARDA HİKAYESİNDE BENDEN BAHSETMİŞTİ. ARDA. BEN. HİKAYE. NOLUYODU LAN.

Neyir benden cevap beklerken "Askim ben seni aricam az kapa." diyerek yüzüne kapadım. Arda'nın hesabına girdiğimde hikayesine benim hikayemi ekleyip "😄" emosini koyduğunu gördüm. Normalde hesapları sosyal medya yöneticileri tarafından yönetiliyordu. Bazı durumlarda Arda'ya tolerans gösterilmesi dışında tabii.

Profilini ve hesabını çığlık ata ata kalbim çıkacakmış gibi incelerken gece beni takip etmeye başladığını gördüm. Daha çok çığlık atmaya başladım. Mesajlar kısmına girdim.

semaakadiogluu: ay ne guzel cikmisim ya
semaakadiogluu: bu arada fotilwri atsana Arda 😸

10ardaguler: burdan atabilirim de kalitesi çok düşüyor, istersen numaranı ver wpden atayım?

semaakadiogluu: GQKDHWLFHWKHFKWHF ferdi abim gormesin bu mesaji ardacim😁

10ardaguler: yanlış bir şey mi söyledim?
10ardaguler: kaliteleri düşmesin diye demiştim üzgünüm.

semaakadiogluu: saka yapiyorum sakin ol
semaakadiogluu: 0505 *** ** ** numaram bu
(10ardaguler mesajınızı beğendi.)

Bildirimi gördükten sonra çığlık atarak ablamı aradım. Ablam direkt açtığında aynı anda yukardan Arda'nın mesaj bildirimi geldi. Çığlık attığımda ablam tam konuşacakken kötü bi şey oldu sanmasın diye "ABLA ARDA NUMARAMI İSTEDİ VERDİM EVE GELİN ANLATICAM Bİ DE BANA PAPATYA ÇAYI ALIN SİZİ SEVİYORUM ÖPTÜM."  diyip yüzüne kapattım.

05** *** 19 07: dogru numaraya yazmisimdir umarim

* numara Arda Güler olaraktan değiştirildi*

sema kadıoğlu: yess dogru numara

Arda Güler:
*7 fotoğraf gönderildi*

sema kadıoğlu: tesekkur ederiimmm<333

Mesajı attıktan sonra Arda yazmaya başlayınca heyecandan interneti kapatıp nss oynamaya başladım. My therapy diyelimdir.. Bu oyunu oynarken stres atıyodum sanki ya. Nehir'in yüzüne kapadığım aklıma gelince oyundan çıkıp onu aramıştım.İnternetim kapalı bi şekilde 2.5-3 saat sohbet ettikten sonra ablamların kapı açma sesi geldiğinde "Askim ben kapatıyorum ablamlar geldi, aricam sonra seni.Hem buluşalım bi ara. Seni seviyoruumm." dedim. Ondan cevap aldıktan sonra telefonu kapadım.

🧿🫶🏻
esenyurtrap
senoritakaos

Işıklarım Ol •Arda Güler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin