☄⋆ ੈ Yeni misafir ✩‧₊˚

134 13 12
                                    

Kai uzun emekleri sonucunda hayallerine kavuşabilmişti. Yıllardır gürültülü ve yorucu bir şehir hayatı yaşıyordu. Bundan bıkmıştı, bu yüzden sakin bir kasabaya taşınmak istiyordu. Bunun için şehirde yaşadığı zamanlarda para biriktirdi ve yeterli paraya sahip olunca Shiawase kasabasına taşındı.

Kasabaya ilk ayak bastığından beri herkes onunla tanışmak için seferber olmuştu. Kasabanın aşçısı onun için güzel yemekler yapmış ve herkes ona hediyeler hazırlamıştı, hatta küçük çocuklar bile ona şeker dolu sepetler hediye etmişti.

Kai tüm bunları görünce sevinmiş ve kendini cennette gibi hissetmişti. Bir kutlama ile herkesle tanıştı.

Aşçı Naomi teyze, yan komşusu Asami ve çocukları Rina ile Akio, kasabanın başkanı Sora...
Birkaç kişi daha ve üst komşusu Soobin.

Beraber kutlama yemeği yemiş ve birbirleri hakkında bilgi almışlardı.
Kai bu kadar kutlamayı fazla bulmuş ve sonunda evine girebilmişti.

Kasabaya gelmeden önce evini yerleştirdiği için her şey yerli yerinde ve çok güzeldi, Kai hayallerini yaşadığı için defalarca şükretti ve yol yorgunu olduğu için biraz kestirmeye gitti.

☄⋆ ੈ ✩‧₊˚

Uyandığında gökyüzü turuncuydu ve güneş batıyordu. Biraz esnedi ve yataktan kalktı, terlediği için alnına yapışan saçlarını görür görmez banyoya koştu ve duş aldı.

Akşama doğru ise asosyal biri gibi görünmemek için dışarı çıktı ve kasabayı gezmeye başladı. Çok huzurlu bir yerdi.

Burada karşılaştığı herkes ona selam veriyor ve gülümsüyordu, şehirde ise bu samimiyeti bulmak çok zordu.

Etrafı biraz gezdikten sonra başkan Sora'yı gördü, ona selam verdi ve yoluna devam etmek istedi ama Sora onu durdurdu.

Kısa bir konuşma yapacağını söyleyen Sora, Kai'yi küçük bir kafeye çekti ve anlatmaya başladı.

"Bu kasabada bazı kurallar var genç adam..."

Kai dikkatli bir şekilde dinlemeye başladı.

"İlk olarak, burada kimse kimseye küsemez. Herkes iyi anlaşmak zorunda.
İkinci, burada herkes herkesin doğum gününü hatırlamak zorunda.
Üçüncü, burada evlendiğin kişiyle asla boşanamazsın. Aşk asla bozulmamalı, bu yüzden evleneceğin kişiyi iyi seç.
Dördüncü burada hiçbir canlıya zarar veremezsin. Verirsen sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsın.
Beşinci, burada kimse kimseye tam anlamıyla güvenmemeli.
...
Ve son olarak. Kimse saat gece on ikiden sonra dışarı çıkamaz çünkü bizim kasabada bir efsane var."

Kai kuralların bazılarına şaşırsa da belli etmedi ve sessiz kalarak dinlemeye devam etti.

"Efsaneyi kısaca anlatayım. Bu kasabada dört ruh yaşıyor. Ruh dediğime bakma... Bunlar insansı ruhlar, senin günlük hayatına bile müdahale edebilirler ve insan diye bildiğin herhangi biri bu ruhlardan biri olabilir, işte bu yüzden kimseye tam anlamıyla güvenme."

Duydukları Kai'ye komik ve saçma gelmişti ama bir şey söylemedi.

"Gece on ikiden sonra dışarı çıkma, çünkü ruhlar o saatten sonra dışarıda dolaşıyor ve ne olduğu belirsiz şeylere bulaşıyorlar. Ne olursa olsun dışarıya çıkma! Ruhlar camına vurabilir, kedi kılığında pencerenin önünde belirebilir hatta evine bile girebilirler. Böyle zamanlarda sessiz kalmak ve onları umursamamak en iyisi."

Kai içinden 'güzel hikaye' diye geçirdi.

"Eğer yatağından kalkıp camına kim vurmuş diye bakarsan veya pencerendeki kediyi kovmaya çalışırsan... Acı olur."

Sora sözlerini bitirdikten sonra sessizce.
"Ve bu kasabada kimse o ruhlardan bahsetmemeli. Çünkü çok yakında olabilirler ve duyabilirler." Dedi.

Kai başını hafifçe salladı ve hızlıca vedalaşıp oradan uzaklaştı. Tabiki bu hikâyeye inanmamıştı ve bu rahatlıkla evine yürümeye devam etti.

Evine girdiğinde üst komşusu Soobin'in kapısının önünde bir şeyler kurcaladığını gördü.

"Şey merhaba?"

Soobin duyduğu ses ile hemen arkasını döndü ve Kai olduğunu görünce gülümsedi.

"Merhaba Kai. Ben de tam senin için yaptığım kurabiyeleri kapına bırakıyordum."

Kai kapı kulubuna asılmış tatlı pembe kurdeleli bir kutu görmesiyle gülümsedi.

"Teşekkürler."

Soobin boş bir gülümseme ile
"Shiawase kasabası misafirlerine çok değer verir." Dedi.

Kai bunun üzerine
"Belli oluyor." Dedi ve Soobin ile vedalaşıp evine girdi.

...⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ

Yeni fic vatana millete
hayırlı olsun 😃

୨୧ FRAMBUESA ⊰⁠⊹ Sookai ✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin