Kai, Girudo'ya gitmek için hazırlanmaya başladı. Doğum günü olduğu için iki gün izin almıştı ve çalışmaya gitmemişti, iki gündür Soobin'i hiç görmemişti.
Evden çıktı ve Girudo'ya doğru yürümeye başladı. Soobin ile konuşmaya yüzü yoktu, söylediklerinden sonra suçlu hissetmişti. Belki özür dilerdi.
Girudo'ya geldi ama kapalıydı, Soobin ortalıkta yoktu. Çarşamba mutlaka açık olması lazımdı. Endişe ile etrafına bakındı. Yoldan geçen kasabalılara sordu ama hepsi bilmediği söyledi, böyle olunca endişesi ikiye katlanmıştı.
Soobin'in evine doğru koşmaya başladı, onu bulmalı ve özür dilemeliydi, Soobin bu kasabada ona en yakın davranan kişiydi. İnsandı veya değildi ama duyguları olduğu kesindi.
Soobin'in evine gelince kapıyı defalarca çaldı ama açan olmadı, telefonunu çıkardı ve Soobin'i aradı ama telefonu kapalıydı.
Soobin'in bu gizemli yok oluşu Kai'yi korkutmuştu. Son çare olarak kasaba meydanına geldi ve gördüğü herkese Soobin'i sormaya başladı, çoğu kişiden olumsuz sonuç aldı ama Akio ona biraz yol göstermişti.
"Hey Akio! Soobin abini gördün mü?"
Akio elinde bir elma şekeri ile Kai'nin yüzüne baktı, bir süre düşünmüş gibiydi. Küçük çocuk daha sonrasında bir şeyler hatırlamış gibi yüksek ses ile
"Evet gördüm! Dün gece onu Mepuru yolundan geçerken görmüştüm."Kai bunu duyar duymaz Akio'ya teşekkür etti ve Mepuru yoluna doğru ilerlemeye başladı.
Mepuru yoluna geldiğinde biraz etrafına bakındı. Büyük bir yoldu. Taş zeminden oluşuyordu, etrafında bir sürü ağaç vardı ve kenarlarındaki yıkık duvarlarını sarmaşıklar kaplamıştı. Yolun ilerisinde birkaç basamak vardı, uzun bir yoldu. Bu basamaklar yolu daha çok uzatıyordu ve daha büyük bir merdivene götürüyordu.
Kai etrafını gözlemleyerek yürümeye başladı, Mepuru yolunun arkasında bir de orman vardı, Kai'nin kâbusu olan orman, Kai oraya gitmedi ve basamakları çıktı. O sırada Naomi'yi elinde birkaç ahududu ile yıkık bir duvarın üstünde oturduğunu gördü.
"İyi günler Kai, nereye gidiyorsun?"
"İyi günler Bayan Naomi, Soobin'i arıyorum, sabahtan beri ondan haber alamadım. Siz onu gördünüz mü?"
Naomi bir süre durdu ve bekledi. Gözlerini kıstı ve başını aşağı yukarı salladı.
"En son senin doğum günü akşamında onu tam da bu yoldan geçerken görmüştüm. Başka görmedim."
Akio'da aynı şeyi söylemişti ama Akio dün gece görmüştü, Naomi ise Kai'nin doğum günü akşamında yani iki gün önce gördüğünü söylemişti, Kai'nin aklına bu gelince bir soru daha sordu.
"Saat kaçta gördünüz?"
Naomi biraz düşündü, daha sonrasında
"Tam emin değilim ama gece iki gibi görmüştüm, nereye gittiği hakkında bir fikrim yok." Dedi.Kai bunu duyunca teşekkür ederek evine yürüdü. Planladığı bir şey vardı.
Kai bu gece yarısı Mepuru yolunda Soobin'i beklemeyi planlıyordu.☄⋆ ੈ ✩‧₊˚
İki kişi de Soobin'i gece geç saatlerde Mepuru yolunda gördüğünü söylemişti.
Kai sabırla gece yarısını beklemişti. Elbette bu saatte dışarı çıkması kuralları çiğnediği anlamına gelecekti ama Soobin için gidecekti oraya.
Ruhlardan korkuyordu ama içten içe Soobin'in onu güvende tutacağına inanıyordu. Saati 00:00 olunca evden çıktı ve yavaş adımlarla etrafına bakarak Mepuru yoluna doğru ilerlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
୨୧ FRAMBUESA ⊰⊹ Sookai ✧
FanfictionKai yeni taşındığı Shiawase kasabasındaki dört ruh efsanesine ilk başta inanmaz ama işler garip bir hâl almaya başladığında kendini bir karmaşanın içinde bulur...