☄⋆ ੈ Bir çift sarı göz ✩‧₊˚

53 12 0
                                    

Kai kasabada birkaç gün geçirmişti ve bu yere hemen alışmıştı ve kendini kısa sürede buraya ait hissetmişti.

Bu zamana kadar Sora'nın söylediği her şeye birebir uymuştu. Birkaç arkadaş edinmiş ve küçük bir markette yarı zamanlı işe girmişti.

İşe girdiği marketin sahibi üst komşusu Soobin'di. Girudo adındaki bu markette çeşitli ürünlerin yanı sıra ilaç gibi sağlık malzemeleri de satılıyordu.
Kai'de bu markette rafları dizmek, müşterileri yönlendirmek gibi işleri yapıyordu.

Kazancı fazla değildi ama Shiawase kasabasında her şey çok ucuz olduğu için bu para ona yetiyordu.

Ayrıca Soobin eğlenceli birisiydi onunla müzik eşliğinde sıkılmadan çalışabiliyordu.

☄⋆ ੈ ✩‧₊˚

O gün yine Kai işten dönmüş ve sıcak duş almıştı. Saat geçti ama uyumak için henüz erkendi fakat Kai bu gün ekstra yorulduğu için hemen uyudu.

Gece saat üç civarlarında birkaç ses yüzünden uyandı, yatakta doğrulduğunda penceresinde bir çift sarı göz gördü. İlk başta çok korkmuştu fakat dikkatli baktığında bu sarı gözlerin siyah bir kediye ait olduğunu gördü. Kedi patileriyle pencereyi çiziyordu Kai onu kovmak için ayağa kalktı.

Kai ayağa kalktığı gibi kedi camı çizmeyi bırakmış ve sarı gözlerini Kai'ye dikerek ona kitlenmişti. Kai ne tarafa yürürse yürüsün kedi gözlerini Kai'den bir saniye bile ayırmıyordu. Kai penceresini açtı ve kediyi korkutmak için birkaç hareket yaptı fakat kedi hiç kıpırdamamıştı.

Kedi gözlerini kırpmadan Kai'ye bakıyordu. Kai sinirlendi ve kediyi itmek istedi, ne de olsa en alt katta oturuyordu, kedinin zarar göreceği falan yoktu.

Kediyi itmek için ona dokunduğu anda ellerinin yandığını hissetti ve küçük bir çığlık ile ellerini geri çekti. Korkuyla ellerine baktı, neyseki hiçbir şey olmamıştı. Kafasını tekrar pencereye çevirdiğinde kedinin kaybolduğunu gördü ve hemen yatağına girdi.

Başını yastığına koyar koymaz aklına Sora'nın anlattıkları geldi. İçini küçük bir korku kaplamıştı ama hâlâ tüm bunların uydurmadan ibaret olduğunu düşünüyordu, bu yüzden rahatladı ve uykuya daldı.

…⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ

୨୧ FRAMBUESA ⊰⁠⊹ Sookai ✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin