☄⋆ ੈ Kasvetli doğum günü ✩‧₊˚

48 11 6
                                    

Bu gün kasaba sakinlerinden Minato adındaki bir gencin doğum günüydü. Kai artık kuralları dikkate aldığı için Minato'nun doğum gününü unutmamıştı.

Onun için sevimli bir şapka almıştı. Evden çıkarken Soobin ile karşılaştı. Artık ondan şüpheleniyordu ama bunu belli etmedi.

Soobin Kai'ye sevimli bir gülümseme sundu ve
"Minato'ya ne aldın?" Diye sordu.

Kai elindeki hediye paketini sallayarak
"Sevimli bir şapka." Dedi.

Soobin bunun üzerine
"Ben de ona bir çift yeşil spor ayakkabı aldım." Dedi.

Kai başını salladı ve gülümsedi. İkili kasaba meydanına geldiğinde her şeyin kurulmuş olduğunu gördü.

Burada doğum günleri bu kadar önemli miydi?

Naomi çeşitli yemekler ve tatlılar hazırlamıştı, Sora ise kimlerin geldiğine bakıyordu. Asami ve çocukları ise bir köşede hediyeleri düzenliyordu. Kalanlar ise etrafta boş boş dolanıyordu.

Soobin ve Kai hediyelerini diğer hediyelerin yanına bıraktılar ve Sora'ya Minato'nun doğum gününü unutmadıklarını söylediler.

Daha sonra beraber bir köşeye çekilip konuşmaya başladılar.

Soobin aniden
"Minato ile aram pek iyi değil. Bence egolu biri ama kural gereği hediye alıp doğum gününü kutlamalıyız." Dedi.

Kai bunun üzerine
"Böyle bir kural olmasa ona hediye alır mıydın?"

"Asla. Onunla uzun zamandır küsüm, beni çok kıskanıyor" Dedi Soobin sertçe.

Kai cevap vermedi.
'Onunla uzun zamandır küsüm'
Ama burada küsmek yasaktı. Sora böyle söylemişti...
Kai'nin şüphesi daha da artıyordu. Soobin'in o ruhlardan biri olduğu düşüncesine daha da yaklaşıyordu.

O sırada Soobin hızlıca olayı toparlamaya çalıştı.
"Yani küs değilim, sadece iyi anlaşmıyoruz." Dedi.
Ama Sora'nın dediğine göre burada herkes iyi anlaşmak zorundaydı.

Kai daha fazla devam etmesin diye başını salladı. İkisi de çok huzursuz görünüyordu. Gerçi kimse enerjik gibi görünmüyordu. Minato dışında.

Doğum günü müziği eşliğinde herkes hediyesini verdi. Soobin hediyesini verirken çok huzursuzdu. Minato Soobin'in hediyesini açmadan bir köşeye attı. Daha sonra Kai'nin hediyesini aldı. Onu açtı ve teşekkür ederek sıradaki hediyeye geçti.

Bu şekilde doğum günü sona ermiş ve herkes evlerine dağılmıştı. Kai tüm gün ayakta durmaktan yorulmuştu, bu yüzden eve girince hemen duş alıp uyudu.

☄⋆ ੈ ✩‧₊˚

Gece bilmediği bir sebepten ötürü uyanmıştı. Gözlerini açtıktan bir süre sonra camına sert bir şeyin çarptığını duydu. Tabiki artık kalkıp bakmaya cesareti yoktu. Gözlerini kapatıp battaniyesinin altına girdi.

Sora ruhların evlere girdiğini söylemişti. Evine girmelerinden çok korkuyordu. Birçok kuralı çiğnemişti. Ruhlar bu yüzden ona kızdıysa? Ona zarar vermeye çalışırlarsa ne olacaktı?

Kai yaptıklarından pişman bir şekilde uykuya dalmayı denedi ama penceresindeki ses giderek artıyordu. Biri art arda penceresine vuruyordu veya sert bir şey atıyordu. Kai'nin battaniyenin altından çıkmaya bile cesareti kalmamıştı. Bu yüzden sabaha kadar olduğu gibi kalmayı seçti.

…⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ

Şu ana kadar ruh olduğundan şüphelendiğiniz birileri var mı?

୨୧ FRAMBUESA ⊰⁠⊹ Sookai ✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin