Kai dün gece yaşadıklarını düşünmekten uyuyamamış ve sabah Girudo'ya uykulu bir şekilde gitmek zorunda kalmıştı. Soobin, Kai'nin bu uykulu halini farketmiş ve ona birkaç teklif sunmuştu.
"İstersen bu gün çalışma, git evinde dinlen."
Kai elindeki konserveyi rafa bıraktı ve
"Merak etme iyiyim ben." Dedi."Depoya geçip biraz kestirmek ister misin?"
Kai, Soobin'e anlamaz gözlerle baktı.
"Burada depo mu vardı? Neyse, gerek yok. Uyumayacağım."Soobin, Kai'nin yanına yaklaştı.
"Emin misin güzelim?"Kai 'güzelim' kelimesini garipsemişti, Soobin'e utangaç bir tavır ile gülümsedi.
"Eminim yakışıklım."
Soobin bunu duyunca kocaman gülümsedi ve Kai'nin yanağını öperek işinin başına döndü.
☄⋆ ੈ ✩‧₊˚
Kai molaya çıkmaya yakın iyice gevşemişti, Soobin'in ısrarlarına rağmen eve gidip dinlenmeyi kabul etmemiş veya depoda uyumaya gitmemişti.
"Kai, mola vakti. En azından biraz molada uyu."
Kai, kolundaki saate baktı ve
"Henüz mola vakti gelmemiş." Dedi.Soobin iç çekti.
"Molaya erken çıkalım istedim."Kai gülümsedi ve
"Sen nasıl istersen." diyerek elindeki cips paketini rafa yerleştirdi ve Soobin'in peşinden dışarı çıktı."Bu gün yapacak ekstra bir işimiz var." Dedi Soobin aniden.
Kai merakla Soobin'e döndü.
"Ne işimiz var?"Biraz daha yürüdüler ve bir pastanede durup biraz kurabiye aldılar, daha sonra pastanenin bahçesindeki ikili masaya oturup yemeye başladılar.
"Soobin... Bu gün ekstra ne işimiz var?" Diye tekrar etti Kai.
Soobin ağzındaki kurabiyeyi hızlıca yuttu ve konuştu.
"Şey bu gün market stoğu için yeni ürünler gelecek, onları depoya taşıyacağız."Kai başını aşağı yukarı salladı.
"Pekâlâ. Hallederiz."☄⋆ ੈ ✩‧₊˚
İkili tekrar Girudo'ya dönmüştü ve biraz daha çalışıp marketi kapatacaklardı ama ürün stoğu geldiği için kapatamadılar.
Akşam olmuştu bu yüzden Girudo'nun kapısına 'kapalı' yazısı astılar.
Çok fazla kutu vardı. İkisi de eline bir kutu aldı ve depoya doğru yürümeye başladılar.Kai depoya gelince durdu ve biraz etrafı inceledi. Girudo'nun üst katına göre iç karartıcı ve ürkütücü bir havası vardı. Ayrıca depo iki katlıydı, ürünleri deponun üst katındaki raflara bıraktılar.
"Deponun alt katında ne var?"
Kai'nin sorusu üzerine Soobin hoş olmayan bir bakışla
"Orada işimiz yok. Eski evimden kalan birkaç eşya var. O kadar."Kai, Soobin'in eski evini hiç duymamıştı.
"Eski evin mi?""Hm hm."
Kai elindeki kutuyu rastgele bir yere bıraktı.
"Eskiden başka bir yerde mi yaşıyordun?""Eskiden de bu kasabada yaşıyordum, sadece farklı bir sokakta, farklı bir evde."
Kai, Soobin'den farklı bir şey duyduğu için meraklanmıştı.
"Neden yeni bir eve taşındın o zaman?"Soobin iç çekti.
"Eski evim yandı. Bu yüzden farklı bir yere taşınmak zorunda kaldım. Deponun alt katında da eski evimden kalan birkaç eşya var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
୨୧ FRAMBUESA ⊰⊹ Sookai ✧
FanfictionKai yeni taşındığı Shiawase kasabasındaki dört ruh efsanesine ilk başta inanmaz ama işler garip bir hâl almaya başladığında kendini bir karmaşanın içinde bulur...