Kai sabah uyandığında yanında Soobin yoktu, yatağının başındaki komodinin üstüne bir not bırakılmıştı. Eline alıp okudu.
Miniğim bu gün Girudo'ya gelmene gerek yok, çalışmayacağız. Onun yerine bu notu okuduğun zaman Aburrido parkına gel, Akio ve Rina'nın sürekli geldiği park. Seni seviyorum ♡
Kai, Soobin'in neden onu Aburrido parkına çağırdığını anlamıştı, yataktan kalktı ve giyinmeye başladı. Bu gün kendini ekstra güzel hissediyordu bu yüzden özenerek giyindi ve takılarını rastgele seçmek yerine özenle seçti ve evden çıktı.
Kai o parkı çokta bilmiyordu, etraftaki kasabalılara sorarak parka ulaştı. Parka geldiğinde Soobin'i birkaç basamağın üstünde oturduğunu gördü. Ona el salladı ve yanına doğru koşmaya başladı.
Soobin onu gördüğü ana ayağa kalkmış ve kollarımı iki yana açarak Kai'yi kucaklamıştı.
"Ne kadar güzel görünüyorsun." Dedi Soobin.
Kai gülümsedi ve geri çekildi.
"Bu gün görünümüme ekstra özen gösterdim."Soobin sakince Kai'nin yanağını sıktı.
"Buna gerek yoktu, sen her zaman güzelsin."Kai biraz utanmıştı.
"Teşekkür ederim."Soobin tekrar basamaklara oturunca
Kai de Soobin'in yanına geçmiştiKai hızlıca sordu.
"Beni buraya neden çağırdın?"Soobin hızlıca konuya girdi.
"Hani şu ruh olayları var ya? Onlar hakkında birkaç şey söyleyeceğim."Kai yüzünü astı ve etrafına bakındı.
"Ama onlardan bahsetmek yasak değil mi?"Soobin başını iki yana salladı.
"Bir şey olmaz. Ben buradayım."Kai bu sözlerin üstüne sadece gülümsedi ve gözlerini kaçırdı.
Soobin boğazını temizledi.
"Artık sevgilimsin ve benimle alakalı kafanda soru işareti kalsın istemiyorum, sormak istediğin bir şey var mı?"Kai bu soru üzerine hiç düşünmeden
"Ruh musun?" Diye sordu.Soobin bu net soruya biraz tereddüt etse de başını aşağı yukarı salladı.
"Evet ama-""Sihir yapabilir misin!??" Kai heyecanla Soobin'in sözünü kesti.
Soobin onun bu hallerine gülmüş ve konuşmaya başlamıştı.
"Dinle güzelim. Evet ruh denen dört varlıktan biri benim ama ruh olmaktan hiç memnun değilim, bu yüzden insan gibi davranıyorum hatta kendi ırkım ile dalga geçiyorum."Kai dikkatle Soobin'i dinliyordu.
"Peki, diğer üç ruh kimler?"Soobin başını eğdi.
"Şu an söyleyemem, benim için geçerli çoğu kuralı çiğnedim zaten. Belki sonra söylerim."Kai anlayışla onaylamıştı.
"Anladım. Ne kuralı bunlar?"Soobin hemen konuşmaya devam etti.
"Aslında bazı kuralları diğer üçlüden bazılar da çiğnedi örneğin ilişki kuralını tek çiğneyen ben değilim. Çiğneyen diğer kişiyi söyleyemem ama sen belki anlarsın."Kai biraz düşündü, aklıma kimse gelmemişti.
"Sen de bu kuralı benimle çiğnedin
öyle mi?"Soobin sırıttı.
"Evet."Kai'nin Soobin'e sormak istediği sorular henüz bitmemişti.
"Şey bir şey daha soracağım. Ben Girudo'nun deposunda senin günlüğünü bulmuştum. Sen eski evini kaybedeceğini önceden biliyor muydun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
୨୧ FRAMBUESA ⊰⊹ Sookai ✧
FanfictionKai yeni taşındığı Shiawase kasabasındaki dört ruh efsanesine ilk başta inanmaz ama işler garip bir hâl almaya başladığında kendini bir karmaşanın içinde bulur...