1.5

1.9K 141 7
                                    

KURGU TAMAMİYLE HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK KİŞİLER, OLAYLAR VE BİLGİLER İÇERMEMEKTEDİR.


Yaklaşık iki saattir burada oturuyordum. Pınar ve Ammar ikide bir kontrole geliyorlardı, sanki kaçacaktık. Ayrıca midem kazınmıştı, biraz daha aç kalırsam ölecektim.

"Acıktım ben!"

"Duymuyor musunuz beni? Acıktım diyorum size! Ammar? Pınar?"

Kapı sertçe açıldı içeri yüzü maskeli bir adam girdi. "Sen kimsin?" Dediğimde adam sadece "Çeneni kapat!" Dedi ve ipleri sökmeye başladı. Sesi acayip değişikti. "Kimsin sen?" Beni kafasına takmadı ve ipleri çözmeye devam etti.

İpleri çözdüğünü yüzüme bile bakmadan dışarı çıktı. Hızla ayağa kalkıp etrafa bakındım. Deponun içinde bir şeyler bulabilmek için resmen koşturdum. Bir odun bile yeterdi, buradan sağ salim kurtulabilmem için.

Biraz ileride üst üste dizilmiş bazıları kırık olan tahta sandalyeleri gördüm. Hızla oraya ilerleyip zaten kırılmış olan sandalyenin ayağını biraz daha kırıp elime aldım.

Kafamı yukarı doğru kaldırdığımda fazla büyük olamayan bir cam gördüm. "Sığar mıyım acaba?" Tahtaların üstüne çıkıp camı açmak için uğraştım. "Of ama ya!" 

Kırsam ses çıkardı, kırmasam sakıncalı şeyler olurdu. Ben ne yapacağımı kestirmeye çalışırken deponun dışından bağırış sesleri geldi. "Nasıl Türk askerleri geliyor! Gelemezler! Olamaz, Azize hâlâ depoda mı?" Buraya gelecekti.

Tahtalardan aşağı ineyim derken ayağım kaydı ve tahtaların arka tarafına yuvarlandım. "Hay amına koyayım ya." Ben bunu der demez deponun kapısı açıldı bense mecburen durmak ve susmak zorunda kaldım.

"Azize! Neredesin lan!" Orospu çocuğunun sesi.

"Azize, çıksana!" Bu ince ses ise diğer orospu çocuğunun sesi.

Umarım beni burada göremezlerdi.

"Kaçmış bu kadın." Dedi Emel. "Anlayabiliyorum Emel, sağol!" Sinirliydi küçük bey.

Deponun kapısı açıldı, sanırım Ammar açmıştı. "Lan siz kör müsünüz! Bir kadına sahip çıkamıyor musunuz!?"

"Gitmiş mi?" Tanımadığım bir adam sesi. "Yok hayır içeride, ben de o yüzden bağırıyorum böyle ya! Yav siz beni delirtmek için mi geldiniz, yürüyün bulun şu kadını!"

Deponun kapısı kapandı. Kafamı kaldırıp etrafa baktım daha sonra ayağa kalkmaya çalıştım. En sonunda kalkmayı başarınca tahtaların üstüne çıkıp camı açmaya çalıştım. Açılmadı.

AREF (Asker Kurgusu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin