2.2 (ALPER & GAMZE)

1.4K 82 15
                                    

KURGU TAMAMİYLE HAYAL ÜRÜNÜ OLUP GERÇEK KİŞİLER, OLAYLAR VE BİLGİLER İÇERMEMEKTEDİR.

GAMZE ÖZTÜRK...

12.01. 2018

"Gamzee!" Ses uzaktan geliyordu.

"Gamzeee!" Odamın kapısı açıldı.

"Ya Gamze, kalksana!" Gözlerimi yavaş yavaş araladım. "Ne var, Derya?" Dedim yüzümü yastığa biraz daha gömerek.

"Kızım saat yedi oldu. Sekiz buçukta anaokuluna gitmen gerekmiyor mu senin?" Onun sözleriyle kafamı yastıktan kaldırdım. Benim hazırlanmam biraz fazla sürüyordu, bu yüzden bir yere gideceksem bir buçuk, iki saat erken kalkmam gerekiyordu.

"Tamam kalktım ya." Diyerek yatakta doğruldum, Derya odamdan, kapıyı açık bırakarak, dışarı çıktı. "Derya, kapı!"

"Mutfağa gittim, kapatamam." Olduğum yerde ofladım. Yataktan dışarı çıktım ve önce kapıyı kapatıp dolabın önüne geçtim. Dolabım aynalıydı, tipime baktım. Saçlarım aşırı dağılmıştı. Ciddi anlamda papaza benziyordum.

Önce dolaptan kendime iç çamaşırı, siyah bol pantalon, üstüme ise beyaz kazak alıp yatağın üstüne attım. Daha sonrasında bornozumu elime alıp banyoya gittim. Derya elinde telefonla birlikte kahvaltı ediyordu.

Mutfağın karşısında olan banyoya girdim ve bornozu bir kenera koyup üstümü çıkarmaya başladım. Kısa bir duşun ardından bornozumu giyip banyodan çıktım.

"Derya!"

"Efendim?"

Dış kapıya ilerledim. "Gidiyor musun?"

"Evet, Poyraz beni almaya gelecek."

"Poyraz mı? Derya, Poyraz seni aldatmadı mı defalarca?"

Ofladım ve yere eğilip ayakkabılarını giymeye başladı. "Evet, aldattı. Ama çok seviyorum onu. Aşığım ona. Anla beni lütfen. Bende böyle bir malım işte."

"Seni anlayamıyorum Derya, gurursuz musun kızım sen. Çocuk sana neler yaptı. Az mı ağlamadın omzumda. Şimdi gidip bir de onla gezip tozuyorsun, hiç anlamıyorum seni."

Ayakkabılarını giymişti, ayağa kalktı ve yanağımı öptü. "Aşık olunca anlarsın."

"Birisine aşık olsam bile beni aldattığında tekrar ona dönmem, Derya. Ben sen değilim." Dediğimde Derya dudaklarını büzdü. "Görüşürüz aşkım, geç kalma. Kahvaltı hazır, toplarsın. Ayrıca hava soğuk sıkı giyin, Ocak ayındayız ne de olsa. Seni seviyorumm." Deyip kapıyı kapattı.

AREF (Asker Kurgusu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin