Bilo je tačno šest ujutru kad su pokupili Kaleta i krenuli ka Preševu. Jana je pospano pogledala u Veljka, skupila se na zadnjem sedištu i spustila glavu u njegova krila. Taman je sklopila oči, kad je začula Darkov glas. "Dakle, bez ikakvih ludosti, Jano, u redu?"
Otvorila je oči, ispravila se, pa nabila glavu između sedišta. "Kakve bih ludosti pravila u Preševu?"
Bacio je pogled na nju. "Sa tobom se nikad ne zna. Dogovorili smo se?"
"Mhm, ponela sam karticu, videla sam mnogo dobre butike, kad smo prolazili prošli put i to je jedina ludost koju planiram."
Kale je složio grimasu. Nikad sebe nije zamišljao kako obilazi butike sa Janom. "Daću ti i svoju, samo ukoliko budeš mirna."
Jana se nasmejala, pomazila ga po glavi, a onda se vratila nazad i spustila glavu na Veljkovo rame. "Obećala sam."
Kale je prevrnuo očima, ali je prećutao. Svakako nema šta više da krene po zlu, pogotovu ne u Preševu. Već je bilo prošlo podne kad su parkirali automobil i izašli van. "Bićeš dobra?", Veljko je nežno upitao.
Zasmejala se, pridigla se na prste i slatko ga poljubila. "Obećavam."
Zavukao je šaku u njenu kosu, približio je sebi i strastveno je poljubio. "Posle te vodim negde, uzmi nešto lepo."
Zasmejala se i vragolasto ga pogledala. "Nešto posebno lepo, ili?"
Prevrnuo je očima. "Oboje.", promrmljao je.
Slatko ga je poljubila, pa se okrenula i zagrlila Darka. "Zovite me kad završite."
Jako ju je zagrlio i poljubio je u teme. "Hoćemo. Slušaj Kaleta, važi?"
Nasmejala se i zaklimala glavom. "Ne brini, više ništa ne može da krene naopako.", promrmljala je, poljubila ga u obraz, a onda uhvatila Kaleta ispod ruke, mahnula ovoj dvojici i povukla ga dalje.
Darko je prevrnuo očima, kad je video da Veljko i dalje gleda za njima. "Hajde, vreme je da krenemo."
Trgao se, pogledao ga i klimnuo glavom, pa krenuo za njim.
Dva sata kasnije Jana je pokupovala sve što je videla i što joj se svidelo, a onda pogledala u Kaleta. "Završili smo. Hoćemo li kod njih?"
Kale je ozbiljno odmahnuo glavom. "Nećemo, da su te Darko i Veljko želeli tamo, poveli bi te sa sobom, a ne bi poslali mene da te šetam po Preševu."
Prevrnula je očima i klimnula glavom. "Nek ti bude. Idemo onda da ostavimo ove kese u automobil i negde na ručak. Umirem od gladi."
Kale se nasmejao, pokupio kese od nje i pogledao je. "Idi u restoran i čekaj me, važi?"
"Najbolji si.", nasmejano je rekla i odlepršala. Čim je ušla ugledala je Čota i Ahmeda kako sede za stolom u uglu. Zagrizla je usnicu, pa izabrala stočić, koji se nalazio odmah do njih, ali skriven zidom. Čula je razgovor, ali ništa ih nije razumela. Napućila je usnice, a onda izvadila telefon i uključila snimanje. Uskoro je videla Kaleta kako joj se približava, pa mu je pokazala da ćuti i prstom pokazala na ove iza sebe. Prevrnuo je očima. "Dobar dan, izvolite.", konobar je rekao.
Jana ga je u sebi oterala dođavola, ali mu se ipak slatko osmehnula. "Samo dva viskija.", promrmljala je.
Ovaj je klimnuo glavom i udaljio se, a ona je pogledala u Kaleta i izvila obrvu. "Pobiće nas.", mirno je rekao.
Prevrnula je očima. "Zaveži.", promumlala je i ućutala.
"Izvolite.", konobar je promrmljao i spustio dve čaše viskija ispred njih, pa se odaljio.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dvostruka igra
Ficção GeralJana je najmlađe dete porodice Kostadinović. Sticajem okolnosti, nakon očeve smrti počinje da igra dvostruku igru protiv dela svoje porodice.