17.Bölüm- Pandora

23 3 32
                                    

Aklıma birden bir şey geldi. Drain'i seven bir tanrıça vardı. Sevmek demeyelim de

Drain'i masum sandığım zaman Amphritite deniz dibi tanrıçası 'ne zaman istersen seslenmen yeterli' gibi bir şey söylemişti.

"Drake?"

"Evet?"

"Bir zamanlar seni seven bir tanrıça var mıydı?"

"Evet. Bir tanrıça hala bana istersem yardım eder, belki.. Çünkü aramız bozuk."

Ya sabır! Bunu neden önce kullanmadık ki Drain'e karşı. Drake, "Kendisi ile aram şuan pek iyi olduğu söylenemez ama ikna etmeye çalışırım." Dedi. "Şimdi çağıralım, olmaz mı?"  güldü. "Sen istersin de ben yapmaz mıyım küçük peri'm" dedi.

El ele tutuştuk. Drake, "Sanırım gözlerimizi kapatsak iyi olacak." dedi. Gözlerimizi kapattık. Drake bir şeyler fısıldadı. Fısıldamayı bırskınca fısılyılar etrafımızda döndü şiddetli, kuvvetli bir rüzgar sardı. Ve yanımızda bir tanrıça belirdi..

Kadın tanrıça çok güzel ve narin gözüküyordu, elinde ise bir kutu vardı.

(Pandora)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pandora)

Drake, "Tanıştırayım Işık. Tanrıça Pandora. Yunan Tanrıların ve Tançıların ilk Kadını." dedi. "Sakıncası yoksa.. Elindeki kutu nedir?"

Pandora hüzünlü ve sıcak bir gülümseme yaptı. "Bu kutuyu bana Tanrıların babası Zeus evlilik hediyesi olarak yarattı, ama ne yapıp edip kutu açamadım. Kimse açamadı. Bir süre sonra kutuyu bir hiddetle açtım ve dünyada kötülükler yayıldı. Ben çok büyük bir hata yaptım. Ben hatalarım ile kutsandım." dedi.

Drake sadık olduğu Tanrıça ile benziyordu. İkiside zamanında hata yapmıştı ama kötü değillerdi. Pandora, "Şimdi, size küçük bir sır vereyim." dedi. "Drain'in zayıf yanını.. Eğer onu zayıf yanından vurmak istiyorsanız. Ona bir hediye verin. Ama öyle bir hediye verin ki, savaştan önce yenildiğini kabul edecek bir şey.." dedi.

Bu nasıl bir mantıktı ya, o şerefsize nasıl bir hediye verebilirdik ki. Drake, "Savaşta sende olacak mısın Pandora?" Pandora, "Hayır." Drake, "Pandora affet beni senden habersiz Tanrılar ile anlaşma yapmamalıydım beni savaşta tek bırakmazsın."

Pandora, "Drake ya bedeli krallığın sonu gelseydi. Ya kıyamet kopsaydı?! Ve masum bir perin kanatlarına maal oldu.." Drake, "Pandora biliyorum, yaptığım yanlıştı lütfen affet beni."

Aralarına girdim. "Sevgili Pandora, Drake suçsuz lütfen onu affet." Pandora bana döndü, daha sonra ise Drake'ye döndü. "Affediyorum. Ama sakın Tanrılar hakkınds başka bir hata yapma Drake seni uyarıyorum." dedi ve yok oldu.

"Vay be.. Tanrıça çok güzel ve samimi." Drake, "Pandora çok yufka yürekli ve merhametli bir tanrıçaydı Işık. Sadece tek hatası kutuyu açmaktı." dedi.

"O değil de, biz ne tür ve nasıl bir hediye verebiliriz ki Drain'e? Drain'e günahımı vermem lan." Drake, "Bende öyle. Ama Drain'in zayıf noktasını kimse bilmez. Her şekilde dört dörtlük gözüktüğü için bilemeyiz. Kimse bilmez.. Zekice düşünmeliyiz." dedi. "

Haklıydı. Akıllıca düşünmeliyiz.
Mesela ben Drain olsaydım hangi hediyeden korkardım veya gücüme giderdi? Biraz düşündüm. Cevap sanırım bariz ve açıktı.. Ayna! "Drake! Drain'e ne hediye edeceğimizi buldum!"

Drake bana döndü. "Neymiş o?" O sinsi gülüşümü yaparak "Ayna tabii ki!" dedim. Drake düşünür gibi elini çenesine götürdü ve sonra bana sinsi bir gülüş yaptı. "Akıllı pericik!" Dedi. "Tabii oğlum ne sandın beni o kadar peri prensesiyiz değil mi?" dedim gülerek. Drake, "Evet, evet haklısın." dedi ve güldü.

"Bu savaşta Tanrıçalar da mı olacak?" Drake, "Herkes olacak Işık, bütün tanrılar, bütün Tanrıçalar ve bir sürü mistik yaratıklar.." dedi ve ardından ekledi. "Her yer kan olacak.. Ben sana zarar gelmemesi için herşeyi yapmaya hazırım, anlıyor musun beni Işık?"

Başımı salladım. "Anlıyorum Drake." Dudağı kıvrıldı. "Buna sevindim." dedi. Kedi Elizabeth sarayın içine girdi. "Aw! Şuna bak Işık, Elizabeth buraya gelmiş!" Drake'nin çocuk gibi sevinip kediyle oynaması çok tatlıydı. Onu sabaha kadar izleyebilirdim.

Tabii daha büyük meselemiz vardı. İçimden bu içimden şeyi ona söylemek istiyordum. 'Seni seviyorum Drake..' Geçmişte bana yaptığın şeyleri sildim ve asla kızmıyorum. Ona kızmak artık imkansızdı zaten. Drake tahtın sahibi olmuşken bir and kalbimi de ele geçirmişti, ve bırakmasını da istemiyordum.

Ah, benim tatlı eziyetim.. Kalbimi aldın ve ona sahiplendin..













(Drake tam olarak bu arkadaşlar)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Drake tam olarak bu arkadaşlar)

Yansıma ile konuşabilir misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin