Medusa birden saraydaki herkese seslendi. "Buraya bakabilir misiniz?" saraydaki herkes onun yanına gittik. Medusa, "Özel gücünü kontrol etmeyi öğreteceğiz." Olay şu ki onlar dışında ve Drake haricinde aramızds özel yeteneği olan kimse yoktu. "Şey bizim özel yeteneğimiz yok ki?" Yağmur, "Katılıyorum. Hadi Işık sen perisin. Deniz, Ege Mert ve ben insanız."
Hades, "Bunu biliyorduk. Bu yüzden size armağan olarak özel güçler vereceğiz." dedi. Deniz, "Bu nasıl olacak." Athena, "Bizim rızamız ile kutsanacaksınız." dedi. Pandora, "Işık peri, ama sanırım yeteneğini bilmiyor." dedi. "Harbiden, benim yeteneğim ne?"
Pandora, "Sen Perisin, Peri prensesisin. Bütün Doğa, sana bağlı sen kontrol edebilirsin." dedi. Güzel bir özelliktir aslında.
Tanrıçalar ve Tanrı Hades toplandı Hades en ortaya geçti, sonra diğer tantıçalar ise çevresinde durdu. Hades, "Yağmur Akdemir." dedi.
Yağmur Hades'in yanına geldi. "Gözlerini kapat Yağmur." dedi. Yağmur'da kafasını salldı ve gözlerini kapattı. Hades önce sağ eliyle alnına dokundu. Hades, "seni kutsuyorum.." diğer Tanrıçalar da aynı şeyi söyledi. Hades, "Gözlerini artık açabilirsin güzelim." dedi.
Pandora, "Senin özel gücün, ateşi kontrol etmek. Bu savaşta rakibini yakarak öldürebilirsin." dedi. Yağmur, "Vay canına.." dedi ellerine baktı ve biraz daha geride yanımda durdu.
Hades, "Deniz." dedi. Yağmur'a yaptığının aynısını yaptılar. Athena, "Bilgelik!" dedi.
Athena, Hades bu sefer Ege Mert'i iyileştirdi ve yaralarını sardı. Daha sonra onu kutsadılar. Afrodit, "Senin özel gücün insanüstü hız!" dedi. Drake, "Gayet iyi özellikler bence. Teşekkürler Tanrıçalar ve Hades." dedi.
Medusa, "Dur!" Pandora, "Ne oldu?" Medusa, "Ben her ne kadar Işık Doğa'yı kontrol edebilse de bir kere daha kutsanmasını istiyorum." Pandora, "Medusa bu haksızlık olur." Athena, "Neden bunu istiyorsun ki Medu."
Medusa, "Işık sadece bir Peri değil, Işık bir Peri Prensesi doğa ile ilgili tüm şeyleri kontrol etmeli. Yağmur yağması şeyleri gibi!" Hades, "Öyleyse Işık'ı tekrar kutsuyorum." dedi. Şimdi ne olacaktı.
Afrodit, "Şimdi ne olacak?" Drake, "Evet, gerçekten." Athena, "Savaşa sadece iki gün var." dedi. Hades, "Biz bu takımla bir bok yapamayız, hıh!" dedi.
Drake, "Nazlanmayı bıraksan mı acaba Hadesciğim?" Hades, "Of!" dedi. Medusa, "Bazen Hades'i taşa çevirmek istiyorum çok mu?" dedi. Kıkırdadım. "Haklı bir isyan." dedi. Afrodit, "Ama haklı aslında." Dedi.
Drain'in bağırma sesleri yankılandı. "JACKSON HAYIR!" dedi. Drake ile ben aşağıya indik. Jackson hücrede cansız bir şekilde yatıyordu. Drain, "Tanrılar ve Tanrıçalarım belirlensin sizi yemin ederim savaşça paramparça edeceğim."
Dedi.Ona çok sinir olduğum için çocuklar gibi dil çıkardım. Sinirden kudıurduğunu görünce orta parmak çekip yukarı kaçtım böyle yapması çok eğlenceliydi. Odama çıkıp üstümü değiştirdim.
(Elbise)
Tanrıçaların yanındayken sade ve zarif gözükmek istiyordum. O şekilde tanrıçaların yanına geldim. Afrodit, "Az önce arkadaşın Yağmur'a güzellik vermek istedim ama sanırım arkadaşının ihtiyacı yok." dedi. "Öyledir, o her haliyle mükemmeldir. Peki benim ihtiyacım var mı?" Afrodit
beni süzdü ve 'hayır' anlamında kafasını iki yana salladı. "İkimizde benim güzellik standartlarıma uyuyorsunuz, ama sakın unutma. Güzellik standartlardan ibadet değildir Işık. Herkes güzellik standartlarını kendi haliyle yıkar." dedi. "Oh, anladım." Ve şimşek çattı. Yağmur, "Ah, Aman Tanrım!" Athena, "Bu.. Zeus! KAHRETSİN ZEUS DRAİN'İN TARAFINDA!" Hades, "İşte şimdi sıçtık!"
Kelimenin tam anlamıyla sıçmıştık. Zeus'u dinlediğim mitolojik söylentilerden duymuştum. O Tanrıların başı ve en güçlüsüydü. Hiçbir Tanrı onu yenemezdi. Ne Hades, ne de başka bir Tanrıça.. Hades, "Yada.." dedi. "Ne?" Hades, "Zeus babanın şimşeği bi söndürmemiz gerekebilir." Drake, "Aklından neler geçiyor senin?" Pandora, "Gerçekten?"
Hades, "Öyle bir plan geçiyor ki.." dedi.
Drake, "Peki." dedi sadece.
Büyük savaş,
İçinde Tanrılar ve Tanrıçaların olacağı,
Heryer kan olacak.
Yansımanın verdiği savaş ve lanet.
İki kardeş.
Kin, güç, öfke, aşk, üzüntü.
Ama çığlıklar daha baskın.
Belkide bu yüzden doğduk,
Savaşmak için.
Nefret ederken aşık olmak.
Aşkı kaybetmek mi, kazanmak mı?( Işık bu kız arkadaşlar sadece saçı altın sarısı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma ile konuşabilir misin?
Fantasía"Her tarafta neden kan var? Sevgilim, neredesin korkuyorum.."