30.Bölüm-Hücreden kaçış

45 3 57
                                    

Hades,Parmaklıklardan tuttu ve dışarıya baktı. Birden gözleri tamamen simyaha boğuldu. Yağmur, "Hades sana neler oluyor?!"

Hades bir hışım ile Hücreyi yerle bir etti ve zincirleri kopartmayı başardı. Sonra hepimizin zincirlerini çözdü. Afrodit, "Güzel, fazla zamanımız yok arkadaşlar. Hadi!" dedi.

Selene, "Tekrar özgür hissediyorum!" dedi.

Ege Mert, "Yaşasın, boğulmaktan kurtuldum sonunda!" dedi. Titanların karşısına çıktık. Ben duramadım ve onlara bir adım yaklaştım. Drake, "Işık sen ne yapıyorsun hemen yanıma gel!"

Drake'ye doğru döndüm. "Güven bana lütfen." dedim ve Titanlara geri döndüm. "Lideriniz kim?"

Titan bir adım öne çıktı. "Benim minik Peri!" sinirlice güldüm. "Minik Peri diye karşında duran kız perilerin Tanrıçası Titan, yani ben!" Titan kibirli bir şekilde güldü.

Titan, "Önümüzde eğil seni aptal Tanrıça!" dedi. Pandora, "Hey İşık yakala!" dedi ve bana bir tutam nane attı.

Tekrar Titan'a döndüm. "Bak Titan benim elimde ne var!"

Naneyi biraz Titan'a uzattım. Titan, "NANE?! ÇEK O PİS ŞEYİ!" Dedi. "Yo, hayır." Titan, "O lanet şeyi hemen çek ve önümde eğil ezik peri!"

"Ben bir Tanrıçayım, asla kimsenin önünde eğilmem." Helene ve Selene yanıma geldi. Helene, "Işık haklı sizin çok güçlü olmanızdan ödümüz kopuyordu.. Ama hayır bu diyarı sizin elinizden alıcağız!"

Ege Mert, "Bu diyar bize ait Titanlar!"
Hades, "Drake elimi tut!" dedi Drake, "Tamam." dedi ve elini tuttu. Athena Drake'nin diğer elini tuttu. "Işık diğer elimi tut!" dedi.

Athena'nın dediğini yaptım ve elini tuttum. Ardından Hephaistos elimi tuttu. Afrodit Hephaistos'un, ve hepimiz birbirimize zincirleme oluşturduk.


Mutlak bir kuvvet ve güç oluşuverdi. Öyle güçlüydü ki oluşan kuvvetli rüzgarla birlikte Titanlar yıkılıverdi. Zeus, "HAYIR?! BU NASIL OLABİLİR!" Hades, "Bittiğini mi sanıyorsun babacık? Az sonra hepiniz yok olacaksınız..!"

Zeus, "HAYIR!"

Hades, "Evet!"

Drain, "Size yalvarıyorum bunu yapmayın lütfen!"

Darian, "Drake..bak lütfen biz kardeşiz ne olur abine kıyma ha.."

Drake, "Üzgünüm abi, ama tek bir taraf kazanmalı. Haklı olan kanacak."

Yağmur, "Yani biz!" dedi.

Pandora, "Hepsinin bedelini fitil fitil ödeme zamanı!"

Azelya, "Drake, lütfen yapma.."

Drake, "Hayır." dedi annesine kin ve nefret gözleri ile bakarak.



Mutlak güç ile Titanlar yok olma noktasına gelirken Helene ile Selene asalarını yukarı doğru tuttular ve bir büyü fısıldadılar. Onları Ay'a haps ettiler. Böylelikle Desin, Darian'ın ve diğerlerinin kızgın zincirleri de çözülmüş oldu.


Athena, "Daha bitmedi.." dedi. Athena bir hamle yaparak Zeus'un şimşek lerini söndürdü. Drain böylelikle yok oldu. Darian, "DRAİN!" Ege Mert, "Sana da sıra gelmesini ister misin?" dedi ve espirili bir tonla güldü. Deniz Ege Mert'in elini tuttu. "Fazla yaklaşma, belki sana zarar verebilir." dedi.



Darian, "Işık.."
-Ne?
-Lütfen..
-Ne lütfen?!
-Bağışla beni...
-Bunu bana değil, asıl kral olacak kişiye söylemelisin!

Darian ayağa kalktı ve Drake'nin ellerini tuttu. "Drake, sen haklıydın. Drain'a uymam gerekiyordu ve o taht bana değil tamamen sana ait.."

Drake, "Bekle? Ya bu bir kandırmaca ise?!" Yağmur, "Bence o çoktan dersini aldı." Hades, "Evet, öyle görünüyor."

Athena, "Artık Olympios'a gitmenin zamanı geldi." dedi. Drake, "Durun biz kazandık bunu kutlamalıyız!"

Saraya tekrar döndük. Birer şampanya patlattık. Hades, "Ben yanıma Yağmur'u da almayı düşünüyorum." Yağmur, "Ne sahiden mi!" Hades, "Evet beraber ölümsüz bir ömür geçirmek istiyorum."
"O zaman en yakın arkadaşımı bir daha göremeyecek miyim!"

Hades, "Hayır tabii ki, Drake ile sen Tanrı ve Tanrıça olduğunuz için hep bizim yanımıza gelebilecek ve hatta orada yaşayabilirsiniz." Pandora, "Ama onların diyarı yönetmesi gerek, orada yaşayamazlar ama ziyaretimize gelebilirler." Drake, "Bunu çok isteriz."

"Drake, bence sen şampanya yerine başka bir şey içmelisin." dedim. Drake, "Ne gibi?" diye sordu. "Bekle beni." dedim. Mutfağa gittim, demlikte çay demledim ve ona porselen güzel işlenmiş bir fincanda çayı getirdim. Drake, "Canım, tam ne getirdiğini anlayamadım?" Dedi.

Samimi bir şekilde gülümsedim. "Akıllım bu çay, çay!" Drake'nin gözleri parladı. "Teşekkür ederim!" dedi. Çok nazik bir beyefendi gibi fincanı alıp çayından bir yudum aldı. İşte onu böyle görmek hoşuma gitmişti.


Afrodit, "Gitmeliyiz arkadaşlar!" dedi. Yağmur ve diğer tanrıçalar ve tanrılsr toplanıp kendi diyarlarına geri gittiler.

Ege Mert, "Yağmur'u, Gelene ve Selene'yi sanırım çok özleyeceğim.." Deniz, "Bende sevgilim." dedi.


Normal insan diyarından çok uzaktım, ama içimdeki ses ve his artık burası gerçek evim olduğuna inanıyordu. Tabii bende. Deniz'e bir kere daha baktım haklıydı. Ona döndüm ve ı öyle dedim. "Tesadüfler aslında kaderlerimizdir, değil mi Deniz?"

Sırıttı. "Aynen öyle Işık.."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yansıma ile konuşabilir misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin