24. Bölüm- Melodi'ye yanıt ver.

26 2 87
                                    

Sabah çok erken uyanmıştık. Drake beni uyandırmıştı bende giyindim. Tanrıçslar sarayın önünde duruyordu onların yanıma gittik. Athena, "Hepimiz iyi misiniz?" Yağmur, "Evet neden?"

Deniz, "Saldıranların kim olduğunu gördünüz mü?" Hades, "Yanlarında Darian ve başka bir tanrıça vardı." Drake, "Hangi tanrıça?" Hades, "Ateş Tanrıçası Hestia vardı." Morpheus, "Şükür ki savunmamızı yaptık kimseye birşey olmadı." Yukarı baktım. Yukarı gündüz yarı geceydi. "Onların yanlarında başka kimler var?"

Athena, "Vedenemo Su tanrıçası ve Ampritihe deniz dibi Tanrıçası vardı." Dedi.

Medusa, "Ve tabii Posidion..." Birden sanki Peter Pan'ı andıran bir Tanrı geldi. Athena, "Pan ne oldu?!" Pan, "Efendim, Başlamak üzere! Saldırıya geçemek üzereler savaş için hazırlanın!" Pandora, "Merak etme Pan hadi ormana kaç!" dedi ve Pan gitti.

O kadar korkuyordum ki titriyordum Drake ellerimi tuttu. "Seni koruyacağım." Hades ve Athena savaş için özel oklar verdi. Hades, "Ne olursa olsun savaş pozisyonunda durun. Yağmur sende arkama geç." dedi.

İşte tam karşımızdsydılar. Drain, Darian, Ampritihe, Vendenemo, Posidion, Zeus, Hestia ve daha fazlası..

Bir Tanrı daha bizim yanımıza geldi. "Afrodit, Seninleyim." Afrodit, "Hephaistos?! Fazla zaman yok gardını al!" dedi.

Ege Mert, "Eh tebrik ederim yani savaş sırasındayız ve siz vıcık vıcık aşk trejitisi yaşıyorsunuz!" Hepsi Ege Mert'e döndü. Ege Mert, "Ne ama haksızsam Haksızım diyin!"

Ve savaş başladı, Onlar saldırdı... Biz saldırdık.. Askerlerimizde savaşıyordu ve bizde.. Ben yayımı ve okumu alıp bir kaç asker öldürdüm. Aynı şekilde diğerleri. Tam savaşıyorduk ki bir ok Tam Medusa'nın kalbine geldi. Medusa her ne kadar Tanrıça denilse de değildi, lanetlenmiş bir ölümlüydü aslında. Aldığı darbe ile yere yığıldı.

İlk gören bendim ve yanına koştum. "MEDUSA!" Medusa öksürdü. "Ben iyyim. Sadece savaşa odaklan yoksa seni de öldürüler Işık!" Onu orda bırakmak zorunda kaldık ve savaşmaya devam ettim.

Karşıma birden Drain çıktı. "Kuvvetli ve zeki olduğunu mu sanıyorsun Işık?!" Dedi. Birden bir hamle yaparak onun yere kapaklamarak düşmesini salladım. "Sen o tahtı rüyanda görürsün... O tahtın gerçek sahibi Drake anladın mı beni pislik!"

Bana doğru nişan aldı fakat Kanatlarımla uçarak onların tarafından bir kaç kişiyi vurdum. Melodi tekrar çalmaya başladı, bunu ilk fark eden Athena'ydı. Athena, "NEDEN BU MELODİ TEKRAR EDİP DURUYOR?!" Drake, "Ne?!"

Afrodit, "Hades Ortaya geç!" Hades ortaya geçip savunma taktiğini uyguladı. Zeus ile Hades kesişti. Hades, "Selam babacık şimşeklerin bana yetemiyor sanırım?" Zeus, "Hades!" Hades, "Kudretin artık burda işe yaramaz!" dedi.

Dökülen bir sürü Asker kanı,
Bir sürü isyan,
Ama kim kazanacak?
Haklı olan mı Haksız olan mı?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tam o sırada Zeus havaya koca bir yıldırım fırlattı ve bu yıldırım Ege Mert'in üzerine geldi, gelmesiyle birlikte yere düştü. Deniz, "EGE'M" Yere düşen Ege Mert'e doğru koştum. "HAYIR!" Deniz Ege Mert'in yanına döndü ve hıçkırarak ağlamaya başladı dayanamayıp bende ağlamaya başladım.

Deniz, "HAYIR, SEN ÖLEMEZSİN BENİ BIRAKMAZSIN HAYIR EGE..." Çok sinirliydim intikam istiyordum. Melodi hala devam ederken bağırdım. Drake, "IŞIK?!" Ne olduğunu bilmediğim ışıklar etrafımı sardı. Işıklar fısıltı ile etrafımı sarıyordu. Beni göğe çıkarttılar. Athena, "O bir prenses değil.. O bir Tanrıça!" Başıma bir taç oluşuverdi.




( Işık'ın tacı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Işık'ın tacı)

Üzerindeki Elbise ise bambaşkaydı. Giydiğim elbiseden farklıydı.

(Giydiği elbise)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiği elbise)

Zeus, "B-BU NASIL OLABİLİR?!" Drake,"O bir Tanrıça.." Bitmedi. Aynı İşıklar Drake'nin etrafını sardı. Neredeyse diyarda ki tüm yılanlar ona geldi. Ölen Medusa'nın kafasındaki yılanlar Medusa'dan ayrılıp Drake'in geldi Tüm yılanlar ve Işıklar tıpkı beni kutsadıkları gibi Drake'yi de kutsadılar.



 Ölen Medusa'nın kafasındaki yılanlar Medusa'dan ayrılıp Drake'in geldi Tüm yılanlar ve Işıklar tıpkı beni kutsadıkları gibi Drake'yi de kutsadılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Drake'nin tacı)

O Tüm yılanların Tanrısıydı. Darian, "Hayır! HAYIR YENİLDİĞİMİ KABUL ETMİYORUM O TAHT VE TAÇ BANA AİT HAYIR!"

Tam o sırada siren sesine sahip olan Azelya savaş ortasında iki ayakları çıkmıştı ve itiraz etti. Drake, "A-anne..."

Yansıma ile konuşabilir misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin