Yağmur birden bağırdı ve yanımıza öfkeden kudurmuş bir halde geldi. "DRAKE NEDEN JACKSON'I HÜCREYE KOYDUN!"
Bir Drake'ye bir Yağmur'a baktım. "Anlatmanın sırası gelmiş." Yağmur, "Ne?" Drake, "Bunu özellikle yaptım çünkü Jackson hepimize ihanet etti. Bizden bilgi öğrenebilmek için seni kullandı. Sana söyleyecektim ama Işık sen üzülme diye bir süre söylemek istemedi."
Yağmur hayal kırıklığına uğramış gibi baktı. "Oh, şey anlıyorum. Bir sorun yok." Deniz ile Ege mert saray girdi. Ama bir sorun vardı, Ege Mert yaralanmıştı ve Deniz onu kucağında taşıyordu endişe ile hepimiz onların yanına koştuk.
Deniz, Ege Mert'i yatağına yatırdı. Drake, "Dostum, bunu sana kim yaptı?" Ege Mert, "B-bir T-tanrıça olduğunu söyledi!" Drake ile ben aynı anda konuştuk. "NE-?" Drake bana döndü. "Zamanı gelmiş.." Yağmur, "Neyin?"
"Tanrıçalar savaş için gökten iniyorlar, bu savaşın başlayacağına bir alâmet." Ve bir Tanrıça saray girdi. "Drake o sizden miydi çok üzgünüm." Drake, "Ah, sen miydin üzgünüm." Ben anlayarak bakıyordum.
( Athena)
Drake ayağa kalktı. "Dostlar, bu Athena. Zeka, sanat, ilham, strateji ve barış tanrıçasıdır. Savaşçs bizim tarafta olacak. Ardından bir tanrıça daha girdi. "Bende seni destekliyorum." dedi.

( Afrodit)Drake daha tanıtmadan görünüşten anlamıştım. "Sen Afroditsin!" Afrodit, "Merhaba güzel peri beni nereden tanıdın?" dedi. "Seni herkes bilir!" Afrodit, "Bir kaç kişi daha eksik sanırım." dedi ve bu sefer bir tanrı geldi.

(Hades)
Hades, "Bende seninleyim." Yağmur, "Galiba yine aşık oldum.." dememle Tanrıçalar dahi ona döndü. "Ne sen aklını mı kaçırdın Yağmur o bir tanrı!" dedim.
Bu kız beni öldürecekti. Hades ona döndü hiç konuşmadı. Hafifçe gülümsedi ve göz bebekleri büyüdü. Tekrar bakışları başka yere gitti. Hades, "Ee, bitti mi başka kimse yok mu?" Afrodit, "Medusa gelecekti ama?"

(Medusa)
Medusa, "Bana mı seslenmiştiniz?" Hades, "Harika grubumuz tamamlandı, kesin yenileceğiz." dedi. Deniz, "Hayır, hepiniz kuvvetlisiniz ve Medusa'nın bizden yana olması büyük bir avantaj." Hades, "Niyeymiş?" Deniz, "Çünkü Medusa lanetli olduğu için bize saldıracsk kişileri taşa dönüştürebilir."
Hades, "Mantıklı. Sende iyi şeyler görüyorum ufaklık." Drake, "Farkında mısınız aramızda tek bizden yana tanrı sensin Hades."
Hades, "Kesin en güçlüler Drain'e gidecek." Birden Pandora geldi. "Katılıyorum maalesef, ama savaş günü elimizden en iyisini yapmaya çalışıcağız." Drake, "Pandora?! Gelmişsin!"
Pandora, "Herhalde, seni ve peri sevgilini yalnız bırakcak kadar kalpsiz bir tanrıça değilim." dedi. "S-sevgili mi?" Pandora, "Değil misiniz?" Drake, "Neden olmayalım ki, değil mi parlayan Işığım?" diyip göz kırptı. Utanmamak için büyük çaba sarf ettim.
Hades sürekli Yağmur'a bakıyordu. Çekingen bakışları vardı. Konup konuşmamak arasınds kalıyordu sanki. Hades, "Adın neydi senin?" Yağmur, "Yağmur." dedi.
Hades, "Yağmur.. Değerli bir isim doğrusu, Yağmur damlaları gibi güzelsin de." Yağmur kızarmıştı. "Eh, şey teşekkür ederim doğrusu ben.." Hades Yağmur'un gözlerine derin derin baktıktsn sonra Drake'ye döndü. "Böylece ayakta mı duracağız. Bize oda lazım!"
Afrodit, "Çok kabasın Hades. Biraz nazik davransan ölür müsün?" Hades sadece gözlerini devirdi. Athena,"Tamam gerilmek yok sakin." bu biraz gülünç bir durumda kimin aklıms gelirdi ki. Drake, "Gelin benimle odalarınız bu taraftan." dedi ve sırayla hepsinin odalarını gösterdi. Bende kendi odama girdim ve elbisemi değiştirdim.

(Elbise)
Giyindikten sonra kapı çaldı. Drake'ydi şaşırmadım. Kapıyı kapattı. "Tanrıçalar ve Hades ile konuşurken endişelenme onlar iyidirler." dedi.
"Endişeleniyorum Drake, Drain'e çok küçük Tanrılar ve Tanrıçalar gelmiş olmalı." Drake, "Yine de biz öyle düşünmeyelim güzelim." dedi. "Peki." dedim. Drake iki elleriyle yanaklarımı kavradı. "Işık. Seni seviyorum. Seni çok seviyorum, bunu unutma tamam mı?"
Ne yalan söyleyeyim, duymak istediğim bir laf. Her saniye, her dakikasında duymak istediğim cümleydi bu. "Bende seni seviyorum Drake.."
Aşağıya indiğimde. Hades ile karşılaştım. Hades, "Oh, Işık. Bende arkadaşın Yağmur'u arıyordum." dedi. "Neden?" Hades, "Konuşmak istiyordum. Ama odasını bulamıyorum." dedi saçlarını karıştırarak. "Solda." Hades bir bakış attı. "Sağol." dedi ve odasına doğru gitti.
Tanrılar ve Tanrıçalar,
Ancak kudretleri kazanmamıza yetecek mi?Yoksa Pandora'nın kutusu açıldığı gibi kötülük mü yayılacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma ile konuşabilir misin?
Fantasy"Her tarafta neden kan var? Sevgilim, neredesin korkuyorum.."