Titanlar'ın karşısında Zeus bile zayıf kalırdı. Zeus'un Hades'den önce düşmanı falan mıydı acaba? "Titanlar tam olarak kimler oluyor biri bana anlatabilir mi acaba?" Athena bana döndü. "İlk Kurucu Titanlar başlayıp soyları Zeus'un sona erir. Hepsi Zeus'un önce vardı. En tehlikelisi Uranus ve Gaia'nın çocuğu Titandır.
Yağmur," Bu saydıkların hepsi gelecek mi yani?!" dedi ve yutkundu. Afrodit, "Şimdi Darian'den ve Zeus'dan çok daha büyük bir sorunumuz var demektir."
Bu dedikten sonra hepimizi büyük bir korku sardı. Ne bok yiyecektik? Elizabeth, "Titanları yenmenin bir yolu yok mu?" Drake, "Bilmiyorum." Athena, "Bildiğim bir şey varsa o da Zeus baba'dan çok çok daha tehlikeli olduğu.."
(Elizabeth ama gözlerini yeşil sayın lütfen)
Elizabeth'ın suratında hiçbir şey yokken kocaman yara izlerini fark ettik. Drake, "Bu yara izi de ne böyle az önce hiçbir şey yoktu." Hades, "Bu Titanların kehaneti."
Titanlar,
Zeus'un dahi korktuğu,
Herkesin önünde eğilmek zorunda olduğu Titanlar.
Onlar şimdi tekrar uyanacaklar..
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+Hephaistos, "Hayır ya of!" dedi. "Ya konuşsanıza! Yapacak hiçbir şey mi kalmadı?" Ege Mert, "Aynen bu kadar nasıl tehlikeli olabiliyor?" Bir Işık Ege Mert ile Deniz'in çevresinde dolandı. Tam iki Tanrıça geldi. Helena ve Selene..
(Helene Ay Tanrıçası Ege Mert'in Tanrıçası)
Ege Mert, "Sen..Helene misin?!" diye sordu. Helene hafifçe güldü. "Ege çok büyümüşsün en son seni annene gönderdiğimde kundakta bir bebektin." dedi. Ege Mert, "Şey sağol.." Gerçek mi yoksa hayal mi görüyordu kararsız gibiydi.
Helene Ege Mert'e sarıldı ve saçını okşadı. "Artık burdayım Kumral Ay'ım" dedi. Ardından Selene geldi.
(Deniz'in Tanrıçası, Ay Tanrıçası Selene)
Selene, "Deniz benim Siyah Ay'ım!" Dedi ve sarıldı. Deniz, "Şey teşekkür ederim." Selene, "Neden teşekkür ediyorsun ki?"
Yağmur, "Kavuşmanızı bölüyorum ama Titanlar geliyor ne bok yiyeceğiz biz şimdi?!"
Helene aklı başına gelmiş gibi şok geçirdi ve o tatlı gülümsemesi yüzünden silindi "Ne?! Ne diyorsunuz siz!" dedi. "Maalesef, durumlar böyle Helene.."
Ege Mert'e döndü. "Peri arkadaşın bu söylediklerinde ciddi mi Ege?" dedi endişe içinde. Ege Mert, "Maalesef doğru Helene."
Selene, "Olamaz!" Deniz, "Ama imkansız diye bir şey yoktur. Onları yenmenin illa ki bir yöntemi vardır değil mi?"
Selene, "Ne yazık ki bilemiyorum Deniz." dedi ümitsiz bakışlarıyla. Hades, "Deniz haklı illa yenmenin bir yolu vardır, olmak zorunda!" Dedi.
Yağmur, "Yani imkansız olsa onları yenmek şuan hiçbirimiz burada olamazdık." dedi. "Zayıf yanlarından vuramaz mıyız?" Pandora, "Evet, zayıf bir yanları var fakat bunları kimse bilmiyor. Bu koca bilinmezlik Işık."
Helene, "Belki zayıf yanları bulursak onları karşı o zayıf yanını kullanırız ve onları Ay'a haps edebiliriz." dedi.
Nasıl yapacaktık? Peki ya zayıf yanları nelerdi? Böyle tehlikeli bir kuşağı yenmemiz imkansızdı aslında.
Darian ve Drain'den korkarken şimdi çok büyük şahsi bir meselemiz vardı. Drake, "Lanet olası Titanlar!" dedi. "Uyanmalarının asıl sebebi ne?"
Drake, "Zeus olmalı, Zeus ve bizim lanet olası Drain!" dedi.
2. Bir Titanlar savaşı,
2. Bir Kıyamet,
2. Bir Ölüm,
2. Bir hayal kırıklığı,
2. Bir çığlık,
Fakat sakın unutma onların da var korkuları..Afrodit saçlarını tararken lafa daldı. "İyi hoşta yani, biz bu Titanların zayıf yanlarını nasıl bulucağız?" Hephaistos, "Hayatım?"
Afrodit Hephaistos'a yani gözlerle baktı. "Ne var?!" Hephaistos, "Saçlarının taramanın sırası değil." Afrodit gözlerini devirdi ve elindeki tarağı masanın üzerine koydu. "Anladık Titanlar geliyor."
Ege Mert, "Afrodit sende bir alemsin ya, ölümsüz diye falan herkese hava atmaya mı çalışıyorsun." dedi. Afrodit, "Ne alakası var aa!" dedi. Helene bıyık altı güldü. "Afrodit bu savaşta bile güzelliğini aksatmaz." dedi.
Hades, "Yani biz takımla zaten nah kazanırız burası ayrı bir mesele." dedi. Yağmur, "Bence Helene ve Selene ile belki biraz daha güçlü oluruz." dedi.
Artık Drain'i düşünemezdik, artık sadece Titanları nasıl yenebiliriz diye düşünmeliydik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma ile konuşabilir misin?
Fantasy"Her tarafta neden kan var? Sevgilim, neredesin korkuyorum.."