Ertesi sabah uyandım. Aynadan kendime baktım ve dolaptan başka güzel elbise almıştım. Dolapta yine bir sürü güzel elbise vardı. Ama en sonuncusunu giydim.
( İşığın elbisesi)
Alışmıştım artık bu fantazilere. Kahvaltı salonuna indim. Yağmur, Ege Mert ve Deniz orada oturuyordu. Yağmur, "Elbisene bayıldım. Sahi benimki nasıl?"
(Yağmur'un elbisesi)
"Çok hoş." dedim. Ege Mert, "Hücredeyken Drake'yi kötü biri sanardım ve bu efsaneyi Deniz ilk anlattığında anlıyorum ki bazı şeyler göründüğü gibi olmuyormuş." Yağmur, "Katılıyorum." Drake, "Bugün içimden geldi. Drain'i yerle bir etmeden önce güzel bir balo düzenlemek istiyorum." dedi.
Yağmur, "Nasıl yani eskiden olan balolar gibi mi?" Drake, "Yani evet, ama bu maskeli bir balo olacak." Bu çok hoşuma gitmişti. "Bu akşam mı olacak?" Bana baktı. "Evet, bu akşam." Yağmur ve ben eskisi gibi sevinç kahkahaları bastık. Bu gülüşü sadece ikimiz aynı şeye mutlu olduğumuzda yapardık.
Drake, "Herşey savaş, verilmek, stres olacak değil ya, değil mi?" Ege Mert, "Evet Majesteleri." Drake, "Lütfen bana sadece Drake de." Ege Mert tuhaf tuhaf baka kalmıltı. "Tamam, peki sen nasıl istersen."
Drake, "Ha, birde siz Deniz ile çok yakınsınız neden?" Deniz Ege Mert'in elini tuttu. Deniz, "Bakın. Tuhaf gelebilir biliyorum ama Ben Ege'yi çok seviyorum. Biz beraber büyüdük belki o yüzdendir ama ben ona aşığım." Drake dünyanın en normal şeyi gibi karşıladı. "Olabilir." Deniz, "Biz, birileri bunu garipser diye fazla belli etmemeye çalışıyoruz."
Drake ağzına attığı lokmayı tuttuktan sonra konuştu. "Bazı insanların yönelimi farklı olabilir. Bunda garipsenecek bir şey yoktur. İnsanlar aşkı farklı şekilde yaşayabilir. Aşk her şekilde yaşanabilir. Tabii bazı kişiler bunu anlayamıyor maalesef. Drain şuan bunu duysaydı ikinizden birini asardı, emin olun."
İlk defa haklı bir konuşma yaptığını görüyorum. Drain konusunda tüylerim diken diken olmuştu. Ege Mert'in veya Deniz'in asıldığını düşünmek.. Dehşet vericiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma ile konuşabilir misin?
Fantasía"Her tarafta neden kan var? Sevgilim, neredesin korkuyorum.."