Arzu ve istekler aynı olsa da tahtın artık kime ait olması gerektiği açık ve netti. Drake, Drake'nin asıl tahtı isteme sebebi güç değildi. Drake sevilmek istiyordu. Drain ise güç. Drain'in bana ilk baştan beri samimi davranması menfaat'i gereğiydi beni kullanmıştı.
Gerçekleri anlayınca da benden nefret etti. Ama olması gereken buydu. Athena geldi. "Neden Zeus onun tarafında ki!" Hades, "Açık ve bariz değil mi? İkisi aynı kişiliğe sahipler." Anlamayarak Hades'e döndüm. "Nasıl yani?"
Hades, "Yani şu şekilde. Zeus her zaman güçten yana oldu. Tıpkı Drain gibi, herkesi menfaati için ve güç için kullanır. Bu tanımış olduğun tanrıçaların neredeyse çoğunu evlenme teklifi ile kandırdı. Athena hariç, Athena hariç çünkü o kızı."
Yağmur, "Evet gerçekten paralel evrendeki hali gibiler. Ama bu şekilde de aynılar."
Deniz, "Zeus madem Drain'in tarafında Athena'da onun tarafında olması gerekmiyor mu ilk ve öz kızı diye biliyorum."
Athena Deniz'e döndü. "Şaka mı yapıyorsun ondan nefret ederim! Zeus çok zalim biriydi, fakat savaşçı bir kadın olduğum için benden korkardı. Doğduğum gün Olympus dağını sarstım. Savaşçı biri olduğum için benden korkuyordu ve korkusunu belli etmemesi için hep kötü davrandı." dedi.
"O zaman senin bizim tarafımızda olman bizi daha güçlü yağar." dedim. Athena, "Ben olduğum için şanslısınız. Hades'in de hakkını yemeyelim Zeus'un düşmanı." Yağmur, "Öyle mi?" Hades, "Öyle, onunla bir çok savaş yaptık. Truva savaşında karşı karşıya kaldık." Yağmur, "Vay be.." dedi. Medusa, "Umarım Poseidon da ondan yana değildir."
Dediği olayın ne olduğunu bildiğim için onun sırtını sıvazladım. "Sen çok güçlüsün." Medusa bana gülümsedi. "Teşekkür ederim." dedi. "Rica ederim."
Drake, "Yatalım artık. Size odalarını göstermiştim." dedi. Afrodit, "Yarın biraz daha savaş planlarını düşünürüz. İyi geceler." dedi. Drake, "İyi geceler."Hades, "İyi geceler Yağmur. Sabah görüşürüz." dedi. Yağmur, "İyi geceler." O soğuk ve nevale görünüşün ardımdan yavru ve aşık kediler gibi Yağmur'a baktı. Sanki gözleri 'Sen benim olmalısın' diyordu. Gerçekten Yağmur'a bir şeyler hissettiğini düşünmeye başlıyordum.
Bir Tanrı,
Bir insan kızı,
Bugün ölümsüz Hades Bir İnsana aşık oldu.Kalbi sadece onun için atıyordu artık.
O sonsuz atan kalbinin içinde güzel bir kız vardı.Hissediyordu, sonsuzluk sadece onun için atıyordu. 'Ben seninim' diye atıyordu.
İnsan kız ise bir gece sadece onun olmak istiyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir gece yarısı ben uyurken Drake geldi. Yatağımda oturuyordu. Birden gözlerimi ovuşturdum. "Neden uyumuyorsun bir sorun mu var?" dedim. "Şey, senin yanında yatabilir miyim?" Bu istek biraz kızarmama sebep olmuştu. "Bilmem." Drake, "Hadi ama lütfen." Küçük bir çocuk gibi bakıyordu aynı.
Ona karşı çıkmaz imkansızdı. "Tamam, gel." diyip sağımı işaret ettim. Yanıma yattı. "Teşekkür ederim." dedi. "Rica ederim uyu artık." dedim ve bedenimi sola döndürdüm.
Bana biraz yakınlaştı ve bana sarıldı. Ses çıkartmak istemedim çünkü bu güvende hissetmeme neden oluyordu. Boynumu koklamaya başladı. "Acaba uyumayı mı denesen?" Drake, "Bir kere de seni sevmeme izin vermeyi mi denesen?" dedi ve boynumu öptü.
Ses çıkartmadım ve uyumak için gözlerimi kapattım. Ardından bana sarılık şekilde oda uyumaya çalıştı. Ama aslında sadece yanımda olmak istediğini fark ettim. Yanımda olması bile kelebek hissi yaratıyordu.
Bir zamanlar acımasız olsa da masumdu,
Aslında prens kızın ilk gerçek aşkıydı.
Kız prensin gerçek aşkıydı.
Kaderler ve engeller, onu ayırmak isteyen çok şey vardı.
Ama birbirine keletlendiler.
Kaderler ve engeller acıtsada,
Kalpleri birbirinin anahtarı ve kilidiydi.
------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma ile konuşabilir misin?
Fantasía"Her tarafta neden kan var? Sevgilim, neredesin korkuyorum.."