Morpheus, "Aramıza başka biri gelecek mi?" diye sordu. Medusa, "Ne bilelim." Başıma bir ayrı girdi. "AH, TANRIM.." Drake, "İyi misin?" Bir anda gizemli bir melodi sesi duydum. Saf bir ses gibiydi. O sesin verdiği his ile yürümeye başladım, sanki buna yapmayı teşvik ediyor gibiydi. Pandora, "Bu sesi bende duyuyorum?"
Yağmur, "Herkes duyuyor ben niye duymuyorum?" Drake, "Ne sesi?" Birden ses duydu. Ege Mert, "Ne sesi lan." Dedi. "Durun, sustu. Bilmiyorum ama bir melodi sesi. Gerçekten kimse duymadı mı?"
Pandora, "Biz duyduk ama bazı kişiler neden duymadı?" Hades, "Yav ne oluyor." Morpheus, "Tamam boşverin." Afrodit, "Bu melodiyi Işık'ın duyması şüphe uyandırıcı değil mi ya?" Deniz, "Konuyu kapatın. Morpheus, sen Darian'e nasıl bir rüya hazırlamak istiyorsun?"
Morpheus, "Siz dert etmeyin o iş bende." Ege Mert, "Ay Deniz, niye dert ediyorsun bak benim umrumda mı?" dedi bıyık altı gülüşü yaparak. "Ay Ege savaş çıkacak, kıyamet kopuyor neredeyse sende biz savaşırken bir kenarda patlamış mısır alıp gaz verirsin heralde." Ege Mert güldü "Kesinlikle!" dedi.
Melodi kulaklarımda yankılanıp duruyordu. Asıl garip olanda bunu Tanrıçalarda duyuyordu. Drake, "Işık iyi olduğuna emin misin biraz yüzün solmuş sanki." dedi. "Yok, yok iyyim ben." Drake, "Hasta mısın yoksa?" diye sordu. "Hayır, gerçekten iyyim."
Garip bir Melodi,
Güzel ve saf bir Melodi.
Beni sanki bir şey için uyarıyor.
Ebedi sonsuzluğun bir mesajı,
Ruhumu uyandırıyor şimdi.
Kendi benliğimi buluyor gibi,
Yeniden doğduğumu hissetmek gibi..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Afrodit, "Şuan özgüven patlaması yaşıyorum." Hades, "Sebep?" Afrodit, "Çünkü saçım harika durdu, Savaşta saçım gibi mükemmel olacak." Hades yukarı sabır dilenir gibi baktı. Yağmur, "Tamam bakın ne diyeceğim. Neden bir liderimiz yok. Hepimizi düzene sokacak bir lider gerek değil mi?" Drake, "O zaman direk Hades diyebilir miyiz?"
Medusa, "Hayır o ben olmalıyım." Hades, "Sus kız senin yılanların kirlenir olmaz, ben olmalıyım." Afrodit, "Niye sen oluyormuşsun?!"
Tekrar araya girdim. "Lütfen ama kavga etmeyin, Hades olmalı çünkü aramızda en çok lider ruhlu olan o. Zeus'un tek kuvvetli düşmanı o. Hades olması daha mantıklı." dedim. Hades, "Yaşa be!" Afrodit Hades'i tiksinir gibi süzdü.
Afrodit, "Iyy!" Drake, "E siz böyle her saniye kavga edecekseniz ne anladım ben bu işten. Savaşa hiç girmeyelim daha hayırlı olur." Pandora, "Evet buna bir son vermek gerek."
Afrodit ile Hades'e döndüm. "Maalesef kavga ettikleri için grup düzeni de olmuyor." Birden küçük kanatlarım daha da farklı bir şekil aldı. Drake, "Aman Tanrım Işık.."
(Yeni Peri kanatları)
Eskisinden büyük ve güzeldiler. Drake çok etkilenmiş görünüyordu. "Çok... Büyüleyici..." Güldüm. "Teşekkür ederim Drak." Yağmur, "Ooo isim kısaltmalara da başlamışız." Yağmur' döndüm. "Ya!" Yağmur, "Bak utandın işte kabul et!" diyip güldü.
Medusa, "Gerçekten hala aşık olup değer alan insanlar benim canımı yakıyor." Ah Medusa bu benimde canımı yakmıştı. Pandora, "Okyanusların oynaştığını hissediyorum." dedi. Bu baya büyük bir sorundu işte. Hades, "Ne?! Ah lanet olsun Posiodon da onlardan."
Medusa, "Bu defa Hades'e katılıyorum biz bittik." dedi. Drake, "Endişelenmeyin tamam." dedi. "Şey, bu defa gerçekten bittik Drake." Drake, "Hayır Işık bitmedi. Başlamadan öylece bitemez anlıyor musun beni." sonra diğerlerine döndü. "Asla kaybetmeyeceğiz. Karşımızda ki isterse Titanlar bile olsa biz kaybetmeyeceğiz duydunuz mu?!"
Öyle Fatih Terim gibi gaz vermeyi biliyor ama yapması zordu. Tekrar o hafif ve güzel melodi çaldı. Bunu Tanrıçalar da duyuyordu. Bunun garipliğini fark eden Pandora oldu. "Bu melodiyi tek bizim duymamız gerekirken neden Işık da duyuyor?"
Bir melodi daha ne kadar gizemli,
Gizemle dolan bir ney...
Gizemle dolan bir nota,
Gizemle dolan bir huzur..
Gizemle dolan bir uyarı..
------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yansıma ile konuşabilir misin?
Viễn tưởng"Her tarafta neden kan var? Sevgilim, neredesin korkuyorum.."