Yazar notu: Öncelikle iki bölümde bu kadar etkileşim için teşekkür ederim. Hâlâ bunu hayran kurgu olmadığını sanan var demek ki iyi yazıyorum xd bu L death note karakteri arkadaşlar 💌 animesi 37 bölüm sadece mangası da 12 cilt okuyabilirsiniz şimdi bölüme geçelim 🥳🤍
Instagram: @i.lovemello @tansu.ww07
YouTube:@atansu
-----------------------------------------------------------"Vatari," L elinde tuttuğu bir fotoğrafı oturduğu sandalya de sadece kafasını hareket ettirerek arkasında ki Vatari'ye döndü:
"Bu ben miyim?" Dedi
Vatari elini uzatarak L'in elinde ki fotoğrafı aldı.Bu L'in lunaparkta atlı karınca da olan bir fotoğrafıdaydı, Vatari gülümsedi:
"L," dedi "o zamanlar sen 8 yaşındaydın çok iyi hatırlıyorum bay Roger ile seni götürmüştük tabii sen hemen atlı karıncalara koşmuştun."
"Öyle mi?" Dedi L
"Tabii ki öyle sen çok severdin lunaparkları"
"Şimdi bir sürü işim var dışarı da neler oluyordur acaba?"Vatari aldığı fotoğrafı L'in masasına bırakıp onun yanına oturup kafasını çevirerek "L", dedi.
"Sen benim için hâlâ çocuksun,"
"Biliyorum Vatari, ben öksüz hatta sen beni bulduğunda ismi olmayan bir çocuktum tabii ki senin için hâlâ çocuk olacağım."
Vatari gülümsedi "L bugüne işin var mı? Seninle konuşmak istiyorum."
"Ne konu hakkında Vatari?"
"Öylesine, sen benim oğlum gibisin sen daha çocukken benim yanımdaydın oğlumla konuşmak çok isterim." Dedi Vatari
L çocukluğundan beri ne annesi ne babası olmuş biri, Vatari onu bulduğunda ismi bile olmayan bir çocuktu bu yüzden hep sessiz duygularını belli etmeyen biriydi ama Vatari onu çok iyi anlıyordu.Vatari'nin bu sözlerine L gülümsedi kimseye göstermediği o eşsiz gülüşünü tek dostuna yani Vatari'ye göstermişti.
"Konuşalım" dedi.
Ayağa kalktı ve en sevdiği koltuk köşesine kendine has oturuşu ile oturup onun gelmesini bekledi âdeta bir çocuk gibi.Vatari kalkıp "istersen kahve getirebilirim" dedi.
L kahvelere, şekerlere, tatlılara bağımlı biri olarak tabii ki kabul etti.Vatari, elinde ki şekerli kahvelerini masaya bırakıp L'e döndü ama L sanki kahveler şekerli değilmiş gibi üstüne 5 belki de 10 tane daha küp şeker koydu Vatari bile bu duruma artık alışmıştı. L şekerli kahve değil kahveli şeker seviyordu.
"Vatari, sence ben neden yalnızım?"
Bu L'den beklenmeyecek bir soruydu genellikle içine atardı böyle şeyleri derdini hep içine atardı hiç konuşmazdı insanlar onu anlamaz zannederdi...
"L... Yalnız olduğunu neden düşünüyorsun?"
"Çocukluğumdan beri insanlar bana hep değişik kafayla baktı. Ailem olmadığı için beni değişik zannettiler, beni neden kabul ettin mesela?"
"Çünkü sen diğer çocuklardan farklıydın. Sen daha 8 yaşında ülkede zor bulunan interneti istedin sana nedenini sorduğumda bilgi öğrenmek istiyorum dedin. Bir seri katili yakalamıştın daha o yaşında senin o gözlerinde ki parıltıyı görmüştüm. Sen benim öz oğlum olmayabilirsin ama benim için öylesin."L o an ağlamak istedi, hüngür hüngür ağlayıp baba gibi gördüğü o kişiye sarılıp ağlamak istedi ama sanki tüm bu duygular çocukken kaybolup gitmişti.
"L, sakın bana bir daha böyle sorular sorma. Ben bu dünyaya bir daha gelsem gene senin gibi bir oğul isterim." Dedi son kez Vatari.
L duygularını belli etmese de Vatari onu anlıyordu. Şu an L'in ne kadar ağlamak istediğini anlıyordu.
"Ağlamak istiyorsun biliyorum senin çektiğin şeyleri başkası çekemez ama lütfen ağlama sana gülümsemek daha çok yakışıyor."
L o an dua etti içinden dedi ki "Tanrım iyi ki bana böyle birini baba gibi verdin. Belki de şu an çok daha yalnız çok daha kötü olacaktım. Bu adam benim zekamı anlayıp arkadaşı ile benden sonra gelecek 2. L için çocukları eğitmeye başladılar herkes yeteneklerine göre sınavlara girip başarılı oluyor en eşit en adaletli şeyi bana ve onlara olanak sağladı... Teşekkürler Vatari."
L istemsizce gülmeye başlamıştı "sen bana çocukken de bunları diyordun. Sana ne kadar teşekkür etsem az. Sana wammy yetimhanesinde olan çocuklar adına da teşekkür ederim Vatari, ailesi olmayan çocuklara en güzel eğitimi orada verip ben öldüğümde benim yerime geçecek seviyede onlara en iyi eğitimi veriyorsunuz... Konusu açılmışken Near nasıl?"
"O beyaz saçlı çocuk hâlâ yapboz bitiriyor geçen 2500 parçalı yapbozu bitirmiş yenisini istiyormuş."
L daha fazla gülümsedi "ona bir yapboz hediye etmeliyim." Dedi.
Vatari kahvesini yudumlayarak "sen alırsan Mello kıskanacaktır."
"Mello nasıl?"
"Geçen günde 10 paket çikolata bitirmiş yavaş yavaş rekorunu arttırıyor."
"Bana benziyor."
"Hadi ama L sen günde 10 değil 100'e yakın tatlı yiyorsun."
"Çocuğuna böyle davranma."İkisi arasında güzel bir gülüşme oldu "Vatari," dedi L "benim yanımda olduğun için teşekkür ederim."
Bu Mello gerçek adı Miheal Keehl
Bu da Near gerçek adı Nate River
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Japon Masalı: Dedektif (L x reader)
Historia CortaKira olayı Japonya'yı komple ele geçirmişti, artık herkes korkudan ismini söyleyemez hatta dışarı çıkamaz olmuştu. Sakura TV denen bir kanalda ölen bir haber sunucusundan sonra herkesin televizyon kanallarında beyaz ekran ve beyaz ekranın üstünde te...